Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ،حمید فتاحی روز سه شنبه در نشستی با سرپرست فرمانداری خلخال اعلام کرد:برای دست یابی به اهداف محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال در سطح شهرستانهای خلخال وکوثر ۵۰۰ میلیارد ریال در بخش‌های عمرانی و اشتغال‌زای این دو شهرستان سرمایه‌گذاری می‌شود .

وی اظهار کرد: از این اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال مربوط به اجرای طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی در بخش‌هایی از جمله تکمیل پروژه‌های استخر معیشتی، تامین آب کشاورزی، اصلاح نژاد دام ،تامین آب شرب، احداث راه روستایی، خانه عالم، تکمیل طرح‌های ورزشی نیمه تمام روستایی و نوسازی مدارس بوده و ۲۰۰ میلیارد ریال نیز به عنوان تسهیلات بانکی ارزان قیمت در اختیار مجریان طرح‌های اشتغال‌زای این ۲ شهرستان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه نحوه مشارکت بنیاد علوی در اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی مناطق محروم کشور با تامین ۵۰ درصد از اعتبارات مورد نیاز طرح های پیشنهادی مناطق محروم صورت می گیرد،افزود: ۵۰ درصد از اعتبارت مورد نیاز طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی از محل اعتبارات دولتی تامین خواهد شد.

فتاحی گفت: این بنیاد از مجموع ساخت و احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی در نظر گرفته شده برای محرومان در سطح کشورر ساخت ۱۹۱ واحد مسکونی محرومان در مناطق روستایی شهرستان‌ خلخال را در دستور کار قرار داده و این واحدها در قالب امضای دو تفاهم‌نامه با بنیاد مسکن احداث می‌شود.

وی اضافه کرد:از مجموع ۱۹۱ واحد مسکونی در نظر گرفته شده برای محرومان خلخال ۴۶ واحد در سطح مناطق روستایی بخش مرکزی ،۸۵ واحد در بخش خورش رستم و ۵۷ واحدمسکونی نیز در سطح روستاهای بخش شاهرود این شهرستان احداث می شود .

فتاحی  با اشاره به اینکه هم‌اکنون از مجموع واحدهای مسکونی محرومان خلخال هفت واحد با پیشرفت فیزیکی ۵۰ تا ۹۰ درصد در حال اجرا می‌باشد، افزود: برای ساخت واحدهای مسکونی محرومان خلخال مبلغ ۵۰۰ میلون ریال کمک مالی بلاعوض از سوی بنیاد علوی،۳۰ میلیون ریال از سوی  کمیته امداد امام خمینی (ره) و ملبغ یک میلیارد ریال نیز از سوی بنیاد مسکن در اختیار محرومان فاقد مسکن این شهرستان قرار می‌گیرد.

او گفت: برای کمک به حل بحران بی‌آبی در روستاهای منطقه، بنیاد علوی طرح‌های آبرسانی شرب ۱۰ روستای خلخال و کوثر را با ۵۰ میلیارد ریال و همچنین تامین تانکر سیار آبرسانی به روستاهای کم‌آب منطقه را اجرا می‌کند.

وی سرمایه‌گذاری  ۷۰ میلیارد ریالی در اجرای پروژه‌های بهسازی راه‌ ۱۰ روستا در خلخال و کوثر ، کمک ۳۰ میلیارد ریالی برای توسعه اماکن ورزش روستایی این دو شهرستان ، نوسازی و مقاوم‌سازی مدارس و ساخت  ۲۰ کلاس درس و نیز ساخت وتکمیل پروژه‌های نیمه کاره خانه عالم در چند روستا با پیش‌بینی ۱۲ میلیارد ریال را از سایر برنامه‌های محرومیت‌زدایی در منطقه ذکر کرد.

برچسب‌ها خلخال استان اردبیل بنیاد علوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال استان اردبیل بنیاد علوی خلخال استان اردبیل بنیاد علوی محرومیت زدایی میلیارد ریال بنیاد علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۹۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهکیلویه و بویراحمد، علی نیک بخت از جوانان انقلابی، توانا و خلاق استان کهگیلویه بویر احمد با پیشنه‌ی موفق به عنوان دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در لنده هم اکنون به عنوان مجری و نماینده بنیاد علوی در سطح استان کهگیلویه و بویر احمد انتخاب و معرفی شد. مهندس نیک بخت با اشاره به تدوین سند توسعه استان در بخش‌های مختلف و استفاده از ظرفیت‌های نخبگان در راستای توانمندسازی مناطق محروم استان گفت:در دوره جدید ماموریت‌های بنیاد علوی، پیشرفت اقتصادی مناطق محروم و روستایی مبتنی بر توانمند سازی، اشتغال زایی و درآمد پایداری اقشار ضعیف خواهد بود. نیکبخت افزود؛ توسعه و ارتقای سلامت با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه و گلوگاه‌های حساس، حضور موثر و اهرمی در توسعه نوآوری‌های نوین سلامت اقشار ضعیف در دستور کار مجموعه‌ی بنیاد علوی است. نماینده بنیاد علوی در استان سومین ماموریت بنیاد را ارتقای عدالت آموزشی با تاکید بر جمعیت دانش آموزی و تامین شرایط خاص برای استعداد‌های برتر اقشار ضعیف برشمرد و گفت: تسهیل‌گران و مجریان شهرستان‌های هدف بنیاد علوی در استان تا نیمه دوم اردیبهشت ماه بعد از گذراندن مراحل مختلف آزمون، ارزیابی شایستگی و مصاحبه تخصصی و فنی توسط بنیاد علوی انتخاب و معرفی می‌شوند

دیگر خبرها

  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است