Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@15:02:24 GMT

مراسم نکوداشت شهید حسن ایرلو آغاز شد

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۰۹۳۴۳

مراسم نکوداشت شهید حسن ایرلو سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن با حضور مقامات کشوری و برخی سفرای خارجی در تهران آغاز شد. خبرگزاری میزان - مراسم نکوداشت شهید حسن ایرلو در محل ساختمان شماره یک وزارت امور خارجه با حضور برخی مسئولین آغاز شد.

در این مراسم خانواده معزز شهید ایرلو، مقامات وزارت خارجه و سفرای خارجی در تهران، ابوالفضل عمویی «سخنگوی کمیسیون امنیت ملی» و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی «رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران» حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سردار اسماعیل قاآنی «فرمانده سپاه قدس»، سید عباس عراقچی «دبیر شورای راهبردی روابط خارجی»، علی‌اکبر صالحی «رئیس سازمان انرژی اتمی» و حجت‌الله عبدالملکی «وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی» در این مراسم حضور دارند.
شهید حسن ایرلو سفیر جمهوری اسلامی ایران نزد دولت نجات ملی یمن بود.

شهید ایرلو از جانبازان جنگ تحمیلی بود که در هنگام ماموریت خود در یمن به بیماری کرونا مبتلا شد و به دلیل همکاری دیرهنگام برخی کشور‌ها با شرایط نامناسبی به کشور منتقل شد و در ۳۰ آذرماه به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: وداع با پیکر شهید «حسن ایرلو» با حضور مقامات کشوری و لشکری + عکس و فیلم   تکمیل می‌شود برچسب ها: شهید حسین ایرلو وزارت امور خارجه شهید حسن ایرلو شهید اصغر ایرلو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهید حسین ایرلو وزارت امور خارجه شهید حسن ایرلو شهید اصغر ایرلو شهید حسن ایرلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۹۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیتوانی نیرو‌های نظامی مردمی برای حضور در جنگ ایجاد می‌کند

 رسانه‌های محلی به نقل از ولوریناس کاسیوناس وزیر دفاع لیتوانی روز یکشنبه گفت: ما صفحه جدیدی را در دفاع در سطح جامعه باز می‌کنیم.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وزیر دفاع لیتوانی ادامه داد که مقامات می‌خواهند غیرنظامیانی را برای استفاده از سلاح گرم آموزش دهند تا در زمان جنگ بتوانند از آنها استفاده کنند.

دولت لیتوانی از پزشکان و نظامیان بازنشسته خواسته برای کمک به دولت وارد میدان شوند.

مقامات لیتوانی قبلاً گفته بودند که این کشور بیشتر این رویکرد جدید را از تجربه اوکراین در جنگ با روسیه که در فوریه ۲۰۲۲ (اسفند ۱۴۰۰) آغاز شد، گرفته اند.

با توجه به درگیری‌های جاری در اوکراین، کاسیوناس و همتای لهستانی‌اش ولادیسلاو کوسینیاک-کامیز هر دو ماه گذشته متعهد شدند که به کی‌یف برای بازگرداندن شهروندان این کشور برای حضور در میدان جنگ کمک کنند.

ماه آوریل، لتونی کشور همسایه لیتوانی نیز اصلاحاتی را در قانون خدمات نظامی خود تصویب کرد که به خارجی‌ها اجازه می‌دهد در یگان‌های ویژه نیرو‌های مسلح این کشور در مواقع اضطراری خدمت کنند.

دیگر خبرها

  • لیتوانی نیرو‌های نظامی مردمی برای حضور در جنگ ایجاد می‌کند
  • مدیران خودرو 777، میزبان سران اقتصادی آفریقا و ایران
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • حضور طالبان در نشست کشورهای اسلامی
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد/ دیدار گسترده وزیر خارجه با مقامات ارشد کشورهای اسلامی
  • مراسم تشییع پیکر ۴ شهید در اصفهان آغاز شد
  • آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد
  • مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان آغاز شد