Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ایسکو در مادرید روز های خوبی را سپری نمی کند و احتمال جدایی او در پنجره زمستانی وجود دارد.
به گزارش آریا، هافبک اسپانیایی در 3 ماه اخیر فقط ده دقیقه برای تیم آنچلوتی در زمین مسابقه حضور داشته و تبدیل به یک نیمکت نشین مطلق شده است. طبق ادعای آ اس، نیوکاسل در حال حاضر تنها مشتری ایسکو به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه انگلیسی در انتظار یک پنجره زمستانی شلوغ است و ایسکو یکی از اهداف آن ها محسوب می شود. دستمزد خالص هافبک 29 ساله در حدود 6 میلیون یورو برای هر فصل است که پرداخت آن برای نیوکاسل دشوار نخواهد بود. ایسکو با ترک رئال مادرید در ژانویه مشکلی ندارد و مقصد مورد علاقه او یکی از باشگاه های لیگ برتر انگلیس یا بوندسلیگا خواهد بود.
رئال مادرید در سال های اخیر و بعد از شیوع ویروس کرونا بیشتر در تلاش برای حفظ ستاره های خود و انجام خریدهای اقتصادی بوده و همه برنامه خود را معطوف به بازسازی استادیوم سانتیاگو برنابئو کرده است. اما به نظر می رسد در سال 2022 تابستانی طوفانی در انتظار رئال مادرید و هواداران این باشگاه باشد و فلورنتینو پرز ابتدا قصد دارد زمینه جدایی ستاره هایی که دیگر کارآیی ندارند را از این باشگاه فراهم کند.
نشریه مارکا در گزارشی مدعی شد نام پنج بازیکن در لیست فروش رئال مادرید قرار گرفته و کارلو آنچلوتی مشکلی با فروش هر کدام از این بازیکنان حتی در ماه ژانویه نیز ندارد. قرارداد گرت بیل، ایسکو و مارسلو، سه ستاره مشهور لوس بلانکوس همگی در پایان فصل به اتمام می رسد و رئال مادرید آماده فروش آنها حتی در زمستان است.
در مورد مارسلو، رئال مادرید تصمیم گیری را به خود او واگذار کرده و این مدافع برزیلی می تواند در ماه ژانویه و در پایان فصل برنابئو را ترک کند. مارسلو در فصل جاری اغلب بازی های رئال مادرید را از روی نیمکت تماشا کرده و فاصله ای تا جدایی از این باشگاه ندارد. اما فروش احتمالی گرت بیل و ایسکو در هفته های آینده میزان نقدینگی را در حساب باشگاه افزایش داده و آنها را مهیای جذب ستاره های بزرگ در فصل تابستان می کند.
ایسکو بر خلاف دوره اول حضور آنچلوتی در رئال مادرید در سال جاری یک نیمکت نشین تمام عیار بوده و کابوس پرداخت دستمزد هنگفت گرت بیل نیز دیر یا زود بالاخره تمام می شئد. همچنین ماریانو دیاز، لوکا یوویچ و حتی ادن هازارد دیگر بازیکنانی هستند که تشویق به جدایی از رئال مادرید خواهند شد. جالب اینجاست رئال مادرید عجله ای برای خرید جایگزین آنها در ماه ژانویه ندارد و مدیران باشگاه معتقدند گزینه چندان خوبی در فصل زمستان در بازار دیده نمی شود.
از طرفی خبرنگار سرشناس ایتالیایی مدعی شده که ستاره نروژی دورتموند می خواهد به فوتبال اسپانیا برود. ارلینگ هالند ترجیح می دهد به لالیگا برود. به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، حدود دو سال از ورود ارلینگ هالند به سطح اول فوتبال اروپا می گذرد. مهاجم نروژی چه در سالزبورگ و چه در دورتموند آنقدری خوب بوده که چشم تمام باشگاه های بزرگ اروپا را به خودش خیره کند. سران دورتموند می دانند که با توجه به بند موجود در قرارداد هالند که در تابستان 2022 فعال می شود، کار دشواری برای نگه داشتن او دارند اما تلاش می کنند که حداقل یک فصل دیگر نیز او را در زیگنال ایدونا پارک حفظ کنند.
با این حال مینو رایولا، مدیربرنامه های ارلینگ هالند برنامه دیگری برای موکلش در سر می پروراند و در حال مذاکره با باشگاه های مختلف است. رایولا پیش از این نام تیم هایی چون بارسلونا، رئال مادرید، منچسترسیتی، بایرن مونیخ را در همین مورد علنا عنوان کرده بود و زمزمه های علاقه چلسی نیز همواره وجود داشته اند. اما از سه تیم بارسلونا، منچسترسیتی و رئال مادرید به عنوان سه مقصد احتمالی مهاجم نروژی 21 ساله نام برده شده است.
ارلینگ هالند لالیگا را به لیگ برتر انگلیس ترجیح می دهد. مهاجم نروژی ترجیح می دهد که قدم بعدی اش را در بالاترین سطح فوتبال اسپانیا بردارد و از همین حالا آینده خودش را در لالیگا تصور می کند. این ادعای دی مارتزیو می تواند برای بارسلونا و رئال مادرید دلگرم کننده باشد. خبرنگار ایتالیایی حتی این را هم عنوان کرده که هالند در صورت خروج از دورتموند، ادامه کارش در بوندسلیگا (انتقال به بایرن مونیخ) را نیز به انتقال به انگلیس ترجیح می دهد.
رئال مادرید به دنبال جدایی بعضی از بازیکنان خود در ژانویه است. رئال مادرید معتقد است جدایی احتمالی گرت بیل یا ایسکو، اتفاقی مثبت برای باشگاه خواهد بود. به نقل از مارکا، رئال مادرید درهای خروجی را باز کرده است و احتمال جدایی بعضی از بازیکنان در ژانویه را رد نمی کند. بازیکنانی در باشگاه حضور دارند که کارلو آنچلوتی روی آن ها حساب نمی کند و باشگاه جدایی آن ها را اتفاقی مثبت می داند، بازیکنانی مانند گرت بیل و ایسکو. همچنین بازیکنان دیگری مانند مارسلو نیز هستند که به ندرت بازی می کنند و رئال مادرید به تصمیمی که او می گیرد، احترام خواهد گذاشت. بازیکنانی مانند ماریانو، یوویچ و هازارد نیز به نظر می رسید شرایط خود را در باشگاه تغییر داده اند اما در صورتی که پیشنهادی داشته باشند، رئال مادرید شنوای آن پیشنهادات است، درست مانند اتفاقی که در دو سال اخیر با ادریوزولا و اودگارد رخ داد.
 همچنین مدیر برنامه هالند یعنی مینو رایولا اخیراً درباره آینده این بازیکن گفته بود: "ارلینگ می تواند قدم بعدی را در فوتبالش بردارد و این کار را نیز انجام خواهد داد. بایرن مونیخ، رئال مادرید، بارسلونا و سیتی تیم هایی هستند که می توانند مقصد بعدی هالند باشند. سیتی در 8 سال اخیر 5 بار فاتح لیگ برتر شده در حالی که یونایتد یک بار هم قهرمان نشده است. وقتی ارلینگ راهی دورتموند شد، همه می دانستیم چنین روزی خواهد رسید و ماندنی شدن او طولانی نخواهد بود."
در واقع هرچه به تابستان نزدیک می‌شویم شایعات درباره ستاره نروژی نیز افزایش پیدا می‌کند. در همین راستا جدیدترین شایعه در مورد هالند ازسوی جان‌لوکا دی مارتزیو مخابره شده است. این خبرنگار مطرح ایتالیایی که کم تر شاهد انتشار اخبار اشتباه نقل و انتقالاتی از سوی او بوده ایم مدعی شده که ارلینگ هالند تصمیم گرفته چالش جدید خود را در لالیگا تجربه کند. دی مارتزیو مدعی شده که ارلینگ هالند از مدیر برنامه‌های خود یعنی مینو رایولا درخواست کرده که مقدمات حضور او در رئال مادرید را فراهم کند. با این حال در صورتی که این انتقال نهایی نشود، گزینه بعدی او حضور در بارسلونا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: چوب حراج رئال مادرید ایسکو بیل مارسلو رئال مادرید رئال مادرید ارلینگ هالند ترجیح می دهد دی مارتزیو ستاره ها گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۹۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو رودیگر در دیدار رفت رئال مادرید و ‌‏منچسترسیتی در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان با ستایش‌های زیادی ‌‏مواجه شد چرا که این مدافع آلمانی موفق شد ارلینگ هالند را عملا ‌‏از جریان بازی محو کند.‏

رودیگر که بعد از حذف سیتی توسط رئال مادرید حالا آماده جدال با ‌‏بایرن مونیخ در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان است گفت به عنوان مدافع ‌‏رئال آماده جدال با لروی سانه، ستاره تکنیکی بایرن خواهد بود. ‏

مدافع آلمانی رئال در مصاحبه با اسکای گفت:" چند بازی اخیر برای ‏ما خیلی مهم بود به خصوص بازی با سیتی. می‌دانید که ‏چمپیونزلیگ برای رئال چه اهمیت خاصی دارد بعد هم که ال‌کلاسیکو ‏را داشتیم و توانستیم اختلاف را به 11 برسانیم. لالیگا برایم خیلی مهم ‏است. من جامهای بین‌المللی زیادی برده‌ام ولی جام داخلی نداریم و ‏خیلی خوشحالم که فصلی به این خوبی داشتیم".‏

رودیگر درباره جدالش با هالند در دیدار رفت مقابل سیتی گفت:" ‏هالند با سن کمی که دارد یک هیولا است. سال گذشته پنجاه گل ‏زده ولی امسال اوضاع برایش خوب پیش نرفته با اینحال 30 گل زده ‏است. او مثل یک ماشین است. وقتی مردم می‌گفتند من نمی‌توانم ‏هالند را متوقف کنم به من برخورد و همین باعث شد با انگیزه ‏بیشتری بازی کنم". ‏

او درباره بازی با بایرن مونیخ گفت:" بایرن بازیکنان خاصی مثل ‏موسیالا و سانه دارد. من برای مقابله با سانه آماده‌ام و امیدوارم بعد ‏از مشکلاتی که اخیرا داشته با آمادگی صد در صد به بازی رئال برسد".   ‏

دیگر خبرها

  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • خوش‌بینی بایرن مونیخ از رسیدن جمال موسیالا به بازی مقابل رئال مادرید
  • طعنه ستاره سابق به رئال: باعث خجالت است
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • بازگشت اجباری جود بلینگام به لیست رئال مادرید
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال