Web Analytics Made Easy - Statcounter

یورگن کلوپ معتقد است منچسترسیتی و لیورپول باعث پیشرفت یکدیگر شده اند.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه لیورپول، شیوع کرونا در انگلیس در نهایت باعث شد تا دیدار ابتدای هفته لیورپول لغو شود و شاگردان یورگن کلوپ فرصتی برای استراحت پیدا کنند. وب سایت رسمی باشگاه لیورپول با استفاده از این فرصت گفتگویی با یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی قرمزها داشته و در مورد مسائل مختلف با او گفتگو کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت های این مربی را در ادامه می خوانید:  چهارمین سالگرد حضور فن دایک در لیورپول

امیدوارم حضور او در این باشگاه طولانی باشد. او فصل گذشته دچار مصدومیتی سنگین شد اما به خوبی ریکاوری کرد و با فرم خوبی برگشت. این روزها به طور قطع به روزهای خوبش بازگشته است و چیزی که به او و ما کمک زیادی می کند این است که چند گزینه در خط دفاع داریم و لازم نیست به او فشار بیاوریم و این خیلی به ما کمک می کند. آمدن ویرجیل به باشگاه یکی از روزهای بزرگ تاریخ معاصر ما و مثال خوبی برای این سوال است که کاربرد نقل و انتقالات زمستانی چیست. فن دایک را در تابستان آن سال هم می خواستیم اما به دلایلی انتقال انجام نشد اما در زمستان دوباره تلاش کردیم و موفق شدیم. روز بسیار مهمی بود و چیزهای زیادی را برای ما تغییر داد زیرا ناگهان دیگر می توانستیم به شکلی متفاوت دفاع کنیم و خیلی به ما کمک کرد و به همین خاطر هم خوشحال هستیم. توان رقابت لیورپول با منچسترسیتی

به نظرم این امکان وجود دارد. تفکرمان باید به این شکل باشد زیرا به همین خاطر اینجا هستیم. کار سختی است. سیتی بسیار با ثبات بوده است اما شاگردان من هم در سال های اخیر با ثبات عمل کرده اند. سیتی سه سال پیش با یک امتیاز بیشتر از ما و تنها با تفاوت ۱۱ میلیمتر قهرمان شد و عملکرد ما در تمام آن فصل خوب بود. سال قبل از آن به فینال لیگ قهرمانان رفتیم اما شکست خوردیم. در لیگی که بهترین تیم های دنیا را دارد کار سختی است که از آنها جلو بزنیم اما در حال حاضر آنها دور از دسترس نیستند ولی می دانیم سیتی امتیازهای زیادی از دست نخواهد داد و ما هم نباید امتیاز از دست بدهیم. باید در دفاع عالی باشیم. این موضوع به شما فرصت می دهد ثبات داشته باشید. از نظر فوتبالی خیلی بهتر شدیم. قدم های خوبی برداشتیم. باید ثبات بیشتری داشته باشیم و برای رسیدن به این هدف تلاش خواهیم کرد. بهتر بودن تیم فعلی از تیمی که در فصل ۲۰-۲۰۱۹ قهرمان شد

مطمئن نیستم بهتر باشیم زیرا فصل جاری بسیار سخت است. بازیکنان این تیم برای مدت زمانی طولانی تر کنار هم هستند و این به تیم کمک می کند. هسته تیم مدت هاست در کنار هم بازی می کنند و می توانیم بازیکنان جوان تر را در کنار آنها بگذاریم. بازیکنانی مثل الیوت و کرتیس جونز. فکر می کنم این روزها باثبات تر از گذشته هستیم و باید همین طور بمانیم. باید فوتبالی انعطاف پذیر ارائه دهیم و در دفاع مثل صخره مستحکم باشیم. باید از اشتباهاتمان درس بگیریم. حریفان ما به شدت قدرتمند هستند و حتی در روزهایی که خیلی خوب نیستند هم بازی هایشان را معمولا می برند. انگیزه بیشتر برای بالا بردن جام قهرمانی در حضور هواداران

اگر بخواهم صادق باشم، سیتی و ما باعث پیشرفت یکدیگر شده ایم. اگر در آن فینال لیگ قهرمانان به قهرمانی می رسیدیم یا آن فصل جام را از سیتی می گرفتیم، این روزها بازیکنانم دستاوردی فوق العاده داشتند اما این اتفاق ها نیافتاد. فقط گاهی اوقات بدشانس بودیم. از نظر من در آن فصل فرقی بین تیم اول و دوم وجود نداشت زیرا عملکرد دو تیم در طول آن فصل طولانی عالی بود. انگیزه زیادی داریم. ما قهرمان شدیم اما نتوانستیم آن را در کنار هواداران جشن بگیریم. در ۱۰ یا ۱۵ سال بعد اگر به گذشته نگاه کنید موضوع اصلی قهرمانی تیم است نه جشن بعد از آن. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آن فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۹۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد

آرسنال مقابل 5 تیم بزرگ انگلیس آمار 5 برد و 4 تساوی را به ثبت رسانده است. 

طرفداری | آرسنال در فصل جاری بهترین عملکرد چند سال اخیرش را مقابل «تاپ سیکس» لیگ برتر به ارمغان آورده است. 

پیروزی 3-2 مقابل تاتنهام به معنای حفظ رکورد شکست‌ناپذیری آرسنال مقابل تیم‌های مطرح لیگ برتر نیز خواهد بود. توپچی‌ها که همیشه در بزنگاه‌ها و لحظات مهم فصل مقابل «تاپ سیکس» لغزش‌های بزرگی نشان می‌دادند، در فصل جاری با تغییر رویکرد فنی و ذهنیتی، دستاوردها خوبی را در این دیدارها به ارمغان می‌آوردند. آن‌ها در فصل جاری مقابل تمامی تیم‌های بزرگ انگلیس حداقل یک بار پیروزی را تجربه کرده‌اند. تیم تحت هدایت میکل آرتتا برای ادامه کورس قهرمانی و امیدواری به لغزش منچسترسیتی، هفته سی و هفتم لیگ برتر به اولدترافورد سفر خواهد کرد. منچستریونایتد که به نوعی سنگ‌اندازی بزرگی در مسیر قهرمانی لیورپول رقم زد، می‌تواند رقیب دشواری برای آرسنال محسوب شود. دو بازی دیگر آرسنال مقابل اورتون و بورنموث در ورزشگاه امارات برگزار خواهد شد.

نتایج فصل جاری آرسنال مقابل تاپ سیکس:

آرسنال 3-1 منچستریونایتد

آرسنال 2-2 تاتنهام 

آرسنال 1-0 منچسترسیتی

چلسی 2-2 آرسنال

لیورپول 1-1 آرسنال

آرسنال 3-1 لیورپول

منچسترسیتی 0-0 آرسنال

آرسنال 5-0 چلسی 

تاتنهام 2-3 آرسنال

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس
  • نظر یورگن کلوپ در مورد آرنه اسلوت، سرمربی مورد نظر لیورپول / زیرنویس فارسی
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد
  • حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست
  • واکنش کلوپ به درگیری اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ