Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@01:22:57 GMT

پژو 206 واژگون شد

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۰۹۵۷۹

پژو 206 واژگون شد

سرکلانتری پلیس بزرگراه‌های راهور تهران بزرگ از واژگونی سواری پژو 206 در بزرگراه باقری به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه خبر داد.

به گزارش ایران آنلاین سرهنگ علی اصغر شریفی به نقل از سرکلانتری پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ اعلام داشت: مقارن ساعت  01:30 شمال به جنوب بزرگراه باقری یک دستگاه سواری پژو 206 که در این مسیر در حال تردد بوده ناگهان از مسیر خارج می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی ادامه داد: این خودرو پس از آنکه بشدت با گاردریل های میانی بزرگراه  برخورد می کند واژگون شده و به همین صورت چندین متر  به مسیر خود روی سقف ادامه داده و بالاخره متوقف می‌شود.   رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تیم کارشناسی پلیس بزرگراه راهور فاتب که در این مسیر در حال گشت زنی بوده پس از مشاهده این حادثه بلافاصله در محل حاضر و اقدامات ترافیکی خود را جهت ایمنی محل و بررسی علل حادثه انجام داد.   راننده در حالی سالم از خودرو بیرون آمده و دچار مصدومیت جزیی و سطحی شده بود که کارشناس پلیس راهور تهران بزرگ علت این حادثه را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرده است.   سرهنگ شریفی از رانندگان خودروها خواست حین رانندگی تمام حواس و توجه خود را به رانندگی اختصاص دهند، از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند، به هیچ عنوان از تلفن همراه استفاده نکنند، از سرعت و سبقت در معابر خلوت خودداری و قبل از حرکت به اندازه کافی استراحت کنند و هیچ گاه با خستگی و خواب‌آلودگی رانندگی نکنند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.   / انتهای پیام 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: راهور تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۹۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ فیروز کشیر در گفت‌وگو با ایسنا درباره محدودیت ایجاد شده در این بزرگراه گفت: از بامداد امروز، شاهد بارش های شدیدی و در پی آن ایجاد گل و لای و ریزش رسوبات در بزرگراه شهید خرازی محدوده بعد از خیابان اردستانی هستیم. 

وی افزود:از شهروندان درخواست می کنیم از مسیرهای جایگزین استفاده کرده و وارد این اتوبان نشوند. 

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: عوامل پلیس راهور در محل حضور دارند تا محدودیت ایجاد شده را مدیریت کنند. همچنین عوامل شهرداری برای رفع این موانع پای کار هستند.

به گفته کشیر، زمان پایان این محدودیت تردد، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • پلیس تهران: اتوبان خرازی باز شد/ این بزرگراه همچنان مسدود است
  • درخواست پلیس از تهرانی‌ ها؛ وارد این اتوبان نشوید
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران به دلیل گل و لای
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران
  •  اتوبان شهید خرازی مسدود شد | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند