Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز مسابقه بزرگ قهرمان من به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سرگرد پاسدار فخرالدین رضایی در گفت و گو با خبرنگاران در یاسوج گفت: مسابقه بزرگ قهرمان من که با مشارکت اقشار بسیج استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود، دارای محورهای مختلفی بوده و علاقه مندان از امروز ۷ دی ماه تا ۲۰ دی ۱۴۰۰ فرصت دارند در این مسابقه شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به محبوبیت بی نظیر شهید حاج قاسم سلیمانی در جامعه و الگو بودن تمامی رفتار و سکنات ایشان در جامه تصمیم گرفتیم در دومین سالگرد شهادت این قهرمان بزرگ ملی این مسابقه را برگزار کنیم.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد به قالب های این مسابقه اشاره کرد و افزود: ارسال عکس سردار شهید سلیمانی در منزل یا محل کار، ارسال عکس از مراسمات بزرگداشت شهید سلیمانی در مناطق مختلف استان(از زمان شهادت تا مراسمات سالگرد و دومین سالگرد)، ارسال بهترین و کوتاه ترین جمله مفهمی(بهترین تیتر) خطاب به سردار قاسم سلیمانی، عکس نوشته، کلیپ، پوستر، پادکست، پویانمایی، استوری و درج وضعیت در شبکه های اجتماعی از قالب های این مسابقه هستند‌.

رضایی بیان کرد: بخش ویژه ای نیز برای اصحاب رسانه، خبرنگاران و صاحبان قلم استان کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده که شامل انتشار یادداشت، گزارش تصویری، مصاحبه، خبر و بهترین تیترها در رسانه های استان می باشد‌.

وی گفت: برای ارسال آثار به مسابقه، ابتدا می بایست محتوای تولیدی در شبکه های اجتماعی(حداقل در یکی از کانال یا گروه های ایتا،روبیکا، واتساپ،سروش، اینستاگرام و تلگرام) با هشتگ HERO# یا#سفیر_عشق

منتشر شوند و یا این که در یکی از رسانه های دارای مجوز استان(پایگاه های خبری، خبرگزاری ها و مطبوعات) انتشار یابند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نحوه ارسال آثار به این شکل است که آثار، لینک و عکس انتشار  آن در فضای مجازی یا رسانه ها به شماره۰۹۱۷۰۲۳۷۲۴۲ در واتساپ ارسال شوند. 

رضایی ادامه داد: مهلت شرکت در مسابقه ۲۰ دی بوده و به ۴۰ اثر برگزیده جایزه اهدا می گردد.

وی در پایان با تشکر از مشارکت اقشار تخصصی بسیج در این مسابقه گفت: سازمان های فرهنگی خانواده و بسیج های فرهنگیان، دانش آموزی، ادارات و کارمندان، مداحان، هنرمندان، حقوقدانان، مهندسین عمران و معماری، مهندسین صنعت و معدن، جامعه زنان، کارگران، طلاب و روحانیون، اساتید اصناف، معاونت علمی پژوهشی، مهندسین کشاورزی، پیشکسوتان، جامعه پزشکی، فضای مجازی بسیج و ستاد کنگره شهدا سپاه فتح استان در برگزاری این مسابقه مشارکت دارند‌.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا استان کهگیلویه و بویراحمد جامعه رسانه کهگیلویه و بویراحمد شبکه های اجتماعی بسیج فضای مجازی خانواده صنعت شهید سلیمانی استان کهگیلویه و بویراحمد دومین سالگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۸۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان در بازدید از یک واحد پرورش مرغ گوشتی در دست ساخت گفت: در شورای معاونان وزارت جهاد کشاورزی به ریاست، وزیر جهاد عملکرد استان‌ها در شاخص مهم جوجه‌ریزی به صورت رسمی اعلام شد که استان کهگیلویه و بویراحمد، در این شاخص مهم، عملکردی درخشان داشته است. رضا بهنام‌پور افزود: از مردادماه سال قبل تاکنون وزارت جهاد کشاورزی برای همه استان‌ها، سهمیه‌ای برای جوجه‌ریزی تحت عنوان برش استانی مشخص کرد که استان کهگیلویه و بویراحمد نه تنها به صد درصد تعهد خود عمل کرده بلکه ۱۱ درصد نیز بیشتر جوجه‌ریزی داشته و در این زمینه رتبه دوم کشور را کسب کرد. بهنام‌پور ادامه داد: در سال‌های قبل، کمبود و حتی نبود مرغ در بازار یکی از دغدغه‌های مردم بود، اما در این دولت با احیای واحد‌های راکد، احداث چندین واحد تولیدی جدید و اجرای دقیق برنامه های جوجه‌ریزی و همچنین مجاهدت کشاورزان فعال در این زمینه، تولید گوشت مرغ، پایدار شده به طوری که در یک سال اخیر به ویژه در ۶ ماه اخیر به ندرت نیاز به تزریق مرغ منجمد در بازار شده است. وی با قدردانی از همه تولیدکنندگان و فعالان صنعت مرغ تاکید کرد: همواره مدافع حقوق تولیدکنندگان بوده و برای استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از آنان و تحقق جهش تولید با مشارکت مردم، تلاش بیشتری خواهیم کرد.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک میلیون و ۳۱۸ هزار قطعه در مرغداری‌های این استان جوجه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • مداحی زیبای حاج مهدی رسولی به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند