Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سرگرد پاسدار فخرالدین رضایی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: مسابقه بزرگ قهرمان من که با مشارکت اقشار بسیج استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود، دارای محورهای مختلفی بوده و علاقه مندان از امروز ۷ دی ماه تا ۲۰ دی ۱۴۰۰ فرصت دارند در این مسابقه شرکت کنند.

وی افزود: با توجه به محبوبیت بی‌نظیر شهید حاج قاسم سلیمانی در جامعه و الگو بودن تمامی رفتار و سکنات ایشان در جامه تصمیم گرفتیم در دومین سالگرد شهادت این قهرمان بزرگ ملی این مسابقه را برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد به قالب‌های این مسابقه اشاره کرد و افزود: ارسال عکس سردار شهید سلیمانی در منزل یا محل کار، ارسال عکس از مراسمات بزرگداشت شهید سلیمانی در مناطق مختلف استان(از زمان شهادت تا مراسمات سالگرد و دومین سالگرد)، ارسال بهترین و کوتاه ترین جمله مفهمی(بهترین تیتر) خطاب به سردار قاسم سلیمانی، عکس نوشته، کلیپ، پوستر، پادکست، پویانمایی، استوری و درج وضعیت در شبکه های اجتماعی از قالب های این مسابقه هستند‌.

رضایی بیان کرد: بخش ویژه ای نیز برای اصحاب رسانه، خبرنگاران و صاحبان قلم استان کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده که شامل انتشار یادداشت، گزارش تصویری، مصاحبه، خبر و بهترین تیترها در رسانه های استان است.

وی گفت: برای ارسال آثار به مسابقه، ابتدا می بایست محتوای تولیدی در شبکه های اجتماعی(حداقل در یکی از کانال یا گروه های ایتا،روبیکا، واتساپ،سروش، اینستاگرام و تلگرام) با هشتگ HERO# یا#سفیر_عشق
منتشر شوند و یا این که در یکی از رسانه های دارای مجوز استان(پایگاه های خبری، خبرگزاری ها و مطبوعات) انتشار یابند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نحوه ارسال آثار به این شکل است که آثار، لینک و عکس انتشار  آن در فضای مجازی یا رسانه ها به شماره۰۹۱۷۰۲۳۷۲۴۲ در واتساپ ارسال شوند.

رضایی ادامه داد: مهلت شرکت در مسابقه ۲۰ دی بوده و به ۴۰ اثر برگزیده جایزه اهدا می‌شود.

وی در پایان با تشکر از مشارکت اقشار تخصصی بسیج در این مسابقه گفت: سازمان های فرهنگی خانواده و بسیج های فرهنگیان، دانش آموزی، ادارات و کارمندان، مداحان، هنرمندان، حقوقدانان، مهندسین عمران و معماری، مهندسین صنعت و معدن، جامعه زنان، کارگران، طلاب و روحانیون، اساتید اصناف، معاونت علمی پژوهشی، مهندسین کشاورزی، پیشکسوتان، جامعه پزشکی، فضای مجازی بسیج و ستاد کنگره شهدا سپاه فتح استان در برگزاری این مسابقه مشارکت دارند‌.

 

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار سلیمانی شهید سازمان بسیج استان کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۹۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی