Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: وقتی تیمی خوب بازی می‌کند جای نگرانی نیست و می‌دانم این ورق بر می‌گردد.

خبرگزاری میزان - مهدی تارتار در مورد دیدار ذوب آهن مقابل تراکتور در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‎خوانید:

*طبیعتاً با توجه به شکست هر دو تیم در هفته قبل، آن‌ها در این هفته می‌خواهند به سه امتیاز بازی برسند و این بازی خیلی برای هر دو تیم اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ما با وجود ارائه یک بازی خوب موفق نشد مقابل پرسپولیس امتیاز بگیرد و بچه‌ها شرایط را کاملاً درک می‌کنند.

*در طول هفته از لحاظ فنی و روحی با بچه‌ها کار کردیم و فکر می‌کنم این بازی برای بچه‌های ما متفاوت خواهد بود. انگیزه‌ای که در بچه‌ها می‌بینم من را برای آینده امیدوار می‌کند. امیدوارم با ارائه یک بازی خوب و با تمرکز بالا سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم.

*محروم و مصدومی برای این بازی نداریم و همه بازیکنان شرایط خوبی دارند. مقداری یکی از بچه‌های ما آسیب‌دیدگی جزئی دارد که فکر می‌کنم جدی نباشد و مرتفع شود.

*هواداران‌مان از نتایجی که به دست آوردیم خیلی راضی نیستند. هر چند سال‌های گذشته ذوب‌آهن شرایط بدی داشته، اما از ما انتظار بیشتری وجود دارد. از هواداران می‌خواهم صبور بوده و نگران نباشند. وقتی تیمی خوب بازی می‌کند جای نگرانی نیست و می‌دانم این ورق بر می‌گردد. از همین بازی فردا بچه‌ها نشان می‌دهند که توانایی هرکاری را دارند. امیدوارم هواداران صبور باشند و نگران نباشند.

بیشتر بخوانید: واکنش نصیرزاده درمورد زمان باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور

انتهای پیام/

برچسب ها: مهدی تارتار ذوب آهن تراکتور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مهدی تارتار ذوب آهن تراکتور ذوب آهن بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۰۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار رقابت سهمیه را به تبریز کشاند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملوان انزلی در حالی مقابل استقلال خوزستان به نتیجه تساوی رسید که شاگردان مهدی تارتار نمایش خوبی را در این بازی ارائه کردند و تا آخرین دقایق هم پیروز بودند اما در نهایت به نتیجه تساوی بسنده کردند.

با وجود فرصت خوب ملوان برای رسیدن به تراکتور با پیروزی در این بازی، این نتیجه تساوی هم باعث شد تا اختلاف آنها در بالای جدول 2 امتیاز باقی بماند. ملوان هفته آینده بازی خانگی خواهد داشت و سپس به مصاف شمس آذر و مس رفسنجان می‌رود تا با قرعه نسبتا مناسب آماده دیدار با تراکتور شود.

از آن سو تراکتور باید رودرروی فولاد، پیکان و گل گهر قرار بگیرد که بازی‌های نسبتا دشواری محسوب می‌شوند تا به نوعی هر دو تیم با شرایط نسبتا برابر پای به بازی حساس در استادیوم یادگارامام بگذارند. تراکتور و ملوان در حالی برای رتبه چهارم جدول رقابت می‌کنند که باتوجه به احتمال قهرمانی سپاهان در جام حذفی، احتمالا این جایگاه نیز سهمیه آسیایی خواهد داشت.

ملوان که این فصل رکورددار پیشرفت امتیازی در لیگ برتر ایران محسوب می‌شود، با 4 امتیاز فاصله نسبت به گل گهر سیرجان حاشیه امنیت خوبی را در رتبه پنجم به وجود آورده و حالا برای حفظ این فاصله باید در استادیوم خانگی خود پیروز شود.

پیش از این بهترین رتبه تاریخ ملوان جایگاه هفتمی با دراگان اسکوچیچ در لیگ سیزدهم بود و حالا آنها در موقعیت شکستن رکورد این سرمربی قرار دارند.

دیگر خبرها

  • تارتار رقابت سهمیه را به تبریز کشاند
  • تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت
  • نساجی به دنبال ذوب کردن آهن در اصفهان
  • سخت‌ترین هفته مدعیان | پرسپولیس می‌شکند یا استقلال؟
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)