Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه آلاوز از سرمربی جدید خود رونمایی کرد.

خوزه لوئیس مندیلیبار سرمربی جدید آلاوز خواهد بود.

به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دیپورتیوو، باشگاه آلاوز صبح امروز به طور رسمی از برکناری خاویر کایخا، سرمربی سابق خود و انتصاب لوئیس مندیلیبار به عنوان سرمربی جدید تیم خود خبر داد. تصمیم برکناری کایخا چند روز پیش گرفته شده بود اما باشگاه آلاوز قصد داشت این خبر را بعد از مراسم کریسمس اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنا بر اعلام باشگاه آلاوز، مندیلیبار تا پایان فصل هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت. در بیانیه باشگاه آلاوز آمده است:

باشگاه با هدایت کایخا نتوانست نتایج مدنظر را به دست بیاورد تا این تیم در رده هجدهم لالیگا و در منطقه سقوط قرار بگیرد. ضمن این که کایخا در 5 بازی اخیر تنها یک امتیاز به دست آورد و آلاوز در جام حذفی نیز خیلی زود از گردونه رقابت ها کنار رفت. باشگاه موظف است هر چه در توان دارد برای رسیدن به اهدافش صرف کند و در هفته های اخیر نتایج لازم کسب نشده است. به همین خاطر باید تصمیماتی شجاعانه گرفته شود تا باشگاه در لالیگا باقی بماند. 

اخبار داغ 

همسر ساسی مانکن زیباتر است یا دنیا جهانبخت ؟! + مقایسه عکس ها برترین های قرن با سهراب بختیاری زاده: نمی توانم بین حجازی و عابدزاده یکی را انتخاب کنم انتقال سردار آزمون به لیون منتفی شد / ادعای رسانه روسی ام باپه: پیش بینی می کنم که پاری سن ژرمن، رئال مادرید را شکست بدهد عکس یادگاری روبرت لواندوفسکی و کیلیان ام باپه در مراسم گلوب ساکر 2021

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه آلاوز سرمربی جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۰۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: دیگر خسته شده‌ام

سرمربی آرژانتینی چلسی از سوالات زیاد خبرنگاران درباره آینده‌اش با آبی پوشان خسته شده است. او می‌گوید که فصل بعد هم در چلسی خواهد بود.

به گزارش ایسنا، چلسی در تابستان سال قبل بیش‌ترین هزینه را برای جذب بازیکنان جدید کرد.

مدیریت باشگاه چلسی برای آوردن بازیکنان جدید و بستن یک تیم قدرتمند و مدعی برای پوچتینو دست به ولخرجی زیادی زد با این حال تیم تحت هدایت سرمربی آرژانتینی بدترین نتایج را کسب کرده است.

پیش‌بینی می‌شد که چلسی در فصل جاری حداقل سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد اما در شرایط کنونی در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد و این باعث شده تا هواداران تیم به شدت به سرمربی آرژانتینی معترض باشند و گمانه‌زنی‌ها درباره اخراج او در تابستان پیش رو زیاد باشد.

به نوشته اسپورت، پوچتینو از سوالات زیاد خبرنگاران درباره آینده‌اش با چلسی عصبانی است.

او درباره این سوال که آیا فصل بعد در تیم خواهد بود؟ گفت: از این شایعات احمقانه خسته شده‌ام. آیا بهتر نیست که بروید از رئیس باشگاه در این باره سوال کنید؟ او به شما می‌گوید که من خواهم بود یا نه.

پوچتینو ادامه داد: من یک سال دیگر با چلسی قرارداد دارم و کسی چیزی به من درباره رفتن و جدایی نگفته است و به همین خاطر فرض من این است که به حضورم در چلسی ادامه خواهم داد و فصل بعد هم  این‌جا هستم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نماد‌های عجیب در انتخابات هند
  • پوچتینو: دیگر خسته شده‌ام
  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد
  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • واکنش آتیلا حجازی بعد از انتخاب به عنوان سرپرست استقلال |‌عکس
  • انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر
  • ویرجیل فن دایک بهترین هم تیمی‌اش در لیورپول را انتخاب کرد / فیلم
  • سومین گزینه هم پر کشید! دردسر باورنکردنی بایرن مونیخ در انتخاب سرمربی
  • معرفی سرمربی جدید بایرن مونیخ پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید
  • علی خطیر برکنار شد/ انتخاب سرپرست جدید برای باشگاه استقلال