Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا رشیدی‌نژاد در آخرین اقدمات برای مقابله با کرونا در کرمان عنوان کرد: به صورت تصادفی و طبق پروتکل، حدود ۵۰ تست اُمیکرون از بیماران در سطح استان انجام شده که هیچکدام مثبت نبوده است.

وی افزود: فعلاً در استان کرمان موردی از ابتلاء به سویه اُمیکرون ثابت نشده اما دلیلی بر عدم وجود آن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشیدی‌نژاد با اشاره به تأثیرگذاری طرح شهید سلیمانی در کاهش موارد بیماری در سطح کشور ادامه داد: بر همین اساس و با توجه به شیوع سویه اُمیکرون در کشور، گام ششم طرح شهید سلیمانی با تاکید بر واکسیناسیون، شناسایی، مراقبت، نظارت و رعایت پروتکل‌ها در استان کرمان ادامه می‌یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان تصریح کرد: با تزریق نوبت سوم واکسن، رعایت و نظارت بر اجرای پروتکل‌ها و استفاده از ماسک، می‌شود از بحران اُمیکرون عبور کرد.

رشیدی‌نژاد با اشاره به دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: برگزاری مراسم خواسته مردمی است و اتفاق نظر مسئولان بر برگزاری مدیریت‌شده سالگرد است.

وی ادامه داد: سال گذشته تجربه خوب و مدیریت شده برگزاری نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی را در کرمان داشتیم و امیدواریم امسال هم با تدابیر اندیشیده شده، مراسم را به خوبی پشت سر بگذاریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: همه پیش‌بینی‌ها صورت گرفته، ضمن اینکه امسال شرایط بهتری را به لحاظ واکسیناسیون تعداد قابل توجهی از افراد داریم.

کد خبر 5386183

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کرمان ویروس کرونا ویروس کرونا بوشهر قاسم سلیمانی خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا گرگان بارش برف 9 دی واکسن کرونا سویه اومیکرون کرونا زلزله سانحه تصادف ایلام ا میکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۰۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون

حجت‌الاسلام غفوری، امام جمعه خانوک در یادواره شهید دانشجو سید احمد حسینی که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای داربیدخون برگزار شد، گفت: باران رحمت الهی که این چند روز نازل شده است، کوه ها دشت ها و روح دل هایمان را طراوت بخشیده است.

وی افزود: به لطف الهی و به همین خون پاک شهیدان، امروزه شاهد نابودی اسرائیل و فروپاشی غرب هستیم.

 حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: شهید سلیمانی‌ها به این مسیر پرتو می‌دهند و چنین مکتبی، شکست نمی‌خورد و این مکتب در همه جا پیروز است.

وی با اشاره به شهدای دفاع مقدس بیان داشت: در هر جایگاهی که باشیم، هیچ زمانی نباید رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای گرانقدر را فراموش کنیم؛ زیرا آرامش و آسایش امروز ما مرهون فداکاری و جانفشانی‌های آن عزیزان است و احترام به شهدا و امام شهدا وظیفه آحاد مختلف مردم است. 

در پایان مراسم گروه سرود دختران حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند و از طرف مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده شهید حسینی تجلیل شد. 

شهید دانشجو، سید احمد حسینی در سال ۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • سازمان ملل و مجامع بین‌المللی، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند