Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یونس باربرز صبح سه‌شنبه در نشست تخصصی گفتمان توسعه شهرستان دیر که با حضور شهرداران و شورای شهرستان برگزار شد اظهار داشت: شهرداران و مدیران دستگاه‌های شهرستان با اتحاد و همدلی و پرهیز از ورود به حاشیه‌ها، نگاه خود را بر مبنای مدیریت صحیح و اصولی و راهبردی برای توسعه شهرستان متمرکز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باربرز با تاکید بر این موضوع که مسئولان برای توسعه شهرستان همراه و همگام باشند افزود: مدیران به دنبال حل مشکلات مردم و تسهیل گری باشند و جزیره‌ای اقدام نکنند. مدیران غیر همسو با توسعه شهرستان، به زودی خداحافظی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ادارات در برخورد با مشکلات بخشی از راه حل باشند نه مشکل، افزود: شهرستان دیر دارای همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ممکن برای رشد و پیشرفت و توسعه همه جانبه و پایدار انسانی است که با همراهی و همدلی همه مدیران و نخبگان این امر محقق خواهد شد.

فرماندار شهرستان دیر خاطرنشان کرد: قابلیت‌های بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری در شهرستان دیر وجود دارد که باید استفاده مناسبی از آن صورت گیرد.

وی گفت: جذب سرمایه‌گذاران در همه حوزه‌ها نقشی ممتاز در عرصه رونق اقتصادی، اشتغال‌زایی و پیشرفت شهرستان دیر دارد و این شهرستان در آینده به یکی از قطب‌های مهم تولیدی، سرمایه‌گذاری و صادرات تبدیل خواهد شد و در این راه قدم‌های بزرگی برداشته شده است.

باربرز با اشاره به نقش اتصال جاده وفاق دیر به کنگان در توسعه و پیشرفت شهرستان دیر گفت: این پروژه با رویکرد ایجاد محور ساحل گردشگری در نقطه جنوبی استان بوشهر در قالب جاده وفاق بین دو شهرستان دیر و کنگان زمینه مناسبی برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری ایجاد خواهد کرد.

برنامه مند بودن مجموعه مدیریت شهری

رئیس شورای شهرستان دیر نیز در این نشست با اشاره به اهمیت توسعه شهرستان گفت: شناخت بیشتر قابلیت‌ها و ظرفیت‌های شهرستان در راستای رسیدن به توسعه پایدار از اهمیت بالایی برخوردار است و مدیریت شهری در رسیدن به این هدف نقش مهمی را ایفا می‌کند.

مهران پوسه افزود: توسعه دارای مؤلفه‌های مختلفی است که مهم‌ترین محور آن برنامه مند بودن مجموعه مدیریت شهری است.

وی تصریح کرد: شوراها باید با برنامه و مشورت پذیری با مردم برای توسعه محل و شهرهای خود حرکت کنند تا بر مدار پیشرفت قرار بگیرند.

پوسه اظهار داشت: شهرداری‌ها ضمن اجرای دقیق مصوبات شوراها در همه معاملات، لزوم ثبت در سامانه ستاد و رعایت تشریفات در آئین نامه معاملاتی را مد نظر قرار دهند و بستر سرمایه گذاری را برای سرمایه گذاران فراهم کنند.

در ادامه این نشست شهرداران شهرهای دیر، بردخون، آبدان، بردستان و دوراهک و همچنین نماینده حقوقی شهرداری‌های شهرستان دیر با ارائه گزارش‌هایی از مشکلات شهرستان در حوزه‌های مختلف، پیشنهادات خود را در راستای توسعه شهرستان دیر بیان کردند.

کد خبر 5386179

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر بردخون آبدان شهرستان دیر ویروس کرونا بوشهر قاسم سلیمانی خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا گرگان بارش برف 9 دی واکسن کرونا سویه اومیکرون کرونا زلزله سانحه تصادف ایلام توسعه شهرستان سرمایه گذاری شهرستان دیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۰۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه پایدار با مولدسازی سرمایه‌های مردمی رقم می‌خورد

ایسنا/همدان فرماندار ملایر گفت: صرفا با اعتبارات دولتی نمی‌توان شهرستان را در مدار توسعه شتابان قرار داد و در واقع توسعه پایدار با مولدسازی سرمایه‌های مردمی امکان‌پذیر بوده و این جان‌مایه شعار امسال است و باید از ظرفیت مردم در این راستا استفاده کرد.

سلمان اسماعیلی شامگاه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در همایش بزرگداشت شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان ملایر، با اشاره به اینکه امیدآفرینی در بین مردم نکته مغفول مانده این روزهای ماست، افزود: اعضای شوراهای اسلامی، نخبگان جوامع محلی خود هستید و باید از این سرمایه اجتماعی بهره برده و با بیان واقعیت‌ها در بین مردم و تشریح خدمات امیدآفرینی کنید.

وی بیان کرد: شوراهای اسلامی، شهرداران و دهیاران وظیفه دارند در این سال پایانی از دوره خدمت نهایت تلاش خود را برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای درآمد پایدار بکار ببندند و یک یادگاری ارزشمند از خود به جای بگذارند، واقعیت این است که با اعتبارات دولتی نمی‌توان شهرستان را در مدار توسعه شتابان قرار داد و در واقع توسعه پایدار با مولدسازی سرمایه‌های مردمی امکان‌پذیر بوده و این جان مایه شعار امسال است.

وی تصریح کرد: در تصمیم‌گیری‌ها باید نفع عموم جامعه را در نظر گرفت و نباید به خاطر منافع فردی یا گروهی خاص منفعت عموم مردم شهرستان را به خطر انداخت و این سرلوحه ما برای اجرای طرح‌های بزرگ در طول این دو سال و چندماه اخیر بوده است و اجرای پروژه‌های بزرگ نظیر الحاق ۵۱۵ هکتار زمین به شهر ملایر و انجام دیگر پروژه‌ها با اعتباری افزون بر ۲۷ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ در سایه این نگاه قابل انجام شد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: هفته آینده شاهد برگزاری دور دوم انتخابات هستیم، از همه مردم دعوت می‌کنیم تا با حضور گسترده و انتخاب اصلح در رقم خوردن سرنوشت روشن برای دیارمان سهیم باشند، آینده شهرستان ملایر به مراتب از امروز زیباتر و درخشان‌تر است.

به گزارش ایسنا در این مراسم از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان ملایر تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رویکرد فرهنگی دروازه قرآن باید تغییر یابد
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است
  • خرید بلیط اتوبوس از این به بعد با کدملی امکان پذیر است!
  • میامی نیازمند ایجاد کارخانه‌های فرآوری/ مسئولان به فکر باشند
  • دستگاه ذخیره انرژی انعطاف‌پذیر برای گجت‌های پوشیدنی ساخته شد
  • دستگاه ذخیره انرژی انعطاف پذیر برای گجت‌های پوشیدنی ابداع شد
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • شهرداری اصفهان باید فصل وصل سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر با شرکت‌های دانش‌بنیان باشد
  • توسعه پایدار با مولدسازی سرمایه‌های مردمی رقم می‌خورد
  • تأکید استاندار لرستان بر تقویت رویکرد وحدت در استان