Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا سردار شهرکی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ویژگی مهم مکتب و فرهنگ سردار سلیمانی استکبارستیزی، حمایت از محرومان و مستضعفان، علاقه‌مندی به مردم و شجاعت در میدان است.
وی افزود: جایگاهی که سردار سلیمانی بین مردم سوریه و عراق داشتند نشان‌دهنده مردمی بودن ایشان است، حاج قاسم مکتبی ست که بین تمام مردم جهان محبوبیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریش سفید طایفه شهرکی سیستان و بلوچستان بیان کرد: امروز جوان ما باید در بسیاری از مسائل و تصمیمات کلان کشور خودش را سهیم بداند و نسبت‌به بسیاری از مسائل با نظام همراهی و همیاری داشته باشد تا مدیران ارشد بتوانند تصمیماتی را در رابطه با رفع مشکلات بگیرند.
وی بیان کرد: جوان سیستان و بلوچستانی امروز باید همپای مسوولان در حل بسیاری از مشکلات راه‌گشا باشد و دسیسه استکبار جهانی در به انزوا کشیدن کشور را با الگوگیری از فرهنگ حاج‌قاسم سلیمانی نقش بر آب کند.
سردار شهرکی ادامه داد: قطعا اگر سردار سلیمانی در قید حیات بودند از بسیاری مدیران می‌خواستند تا نسبت‌به رفع مسائل و مشکلات با تیم کارشناسی و به‌صورت تخصصی اقدام کنند و از مردم نیز می‌خواستند که به رهنمودهای مقام معظم رهبری در مسائل مختلف عمل کرده و با چاره‌اندیشی مانع حیف ومیل اعتبارات شوند.
ریش سفید طایفه شهرکی سیستان و بلوچستان بیان کرد: اگر راه و روش سردار سلیمانی در رابطه با تمام مسائل مدیریتی اتخاذ شود قطعا با وجود تمام تحریم‌ها می‌توانیم در معیشت مردم گره‌گشا و  شرایط سخت را با همراهی مردم پشت سر بگذاریم.
وی تصریح کرد: اگر سردار سلیمانی در جهاد با داعش کوتاهی می‌کردند قطعا الان داعش وارد کشور ما شده و مشکلات بسیاری برایمان ایجاد می‌کرد اما سردار سلیمانی با کمترین امکانات توانستند جنگ را در خارج از مرزهای ایران مدیریت کنند. 

سردار شهرکی ادامه داد: با خوداتکایی و عدم وابستگی به شرق و غرب همچون حاج قاسم می‌توان نقشه‌های دشمن را نقش بر آب و عظمت ایران اسلامی را در جهان حفظ کرد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان جهان و سردار سلیمانی قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان جهان و سردار سلیمانی قاسم سلیمانی سیستان و بلوچستان جهان و سردار سلیمانی قاسم سلیمانی سردار سلیمانی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۰۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)



منبع:چارسو فرهنگ

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرماندهی و شهادت "همّت" به روايت شهيد قاسم سليمانی (فیلم) نظر حاج قاسم سلیمانی درباره وزارت اطلاعات (فیلم) حضور حاج قاسم از داخل بالگرد امدادی در سیل خوزستان (فیلم)

دیگر خبرها

  • بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد
  • در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • نظام آموزشی کارآمد بسیاری از مشکلات و چالش‌های کشور را حل می‌کند
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)