Web Analytics Made Easy - Statcounter

خداداد عزیزی می گوید حریم خصوصی افراد مهمترین مساله است و اصلا نباید وارد آن شد

خداداد عزیزی به حواشی پیش آمده پیرامون محمدحسین کنعانی زادگان واکنش نشان داد

به گزارش طرفداری، خداداد عزیزی در خصوص اینکه شایعه شده بود به وی پیشنهاد سرمربیگری تیم فوتبال پدیده ارائه شده است، به فارس گفت:

نه اینگونه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من 20 روز به این باشگاه رفتم و بلافاصله قید همکاری را زدم. اصلا نمی‌دانم چرا مدیران این باشگاه تیمداری می‌کنند. این باشگاه از نظر مالی ضعیف است، از استادیوم امام رضا گرفته تا همه کسانی که با این باشگاه در ارتباط هستند از وضعیت پدیده می‌نالند.

عزیزی در خصوص حواشی که از روز گذشته برای محمد حسین کنعانی‌زادگان به وجود آمده است گفت:

به نظرم باید به این موضوع واقع بینانه نگاه کرد. کسی که چنین کاری کرده و صدای بازیکن تیم ملی را بیرون داده حتما نیتی داشته است. این کار بسیار زشت بود و اصلا نباید در جامعه ما بابا شود.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال تصریح کرد:

بعید می‌دانم اقدامی که صورت گرفته قانونی باشد. حریم خصوصی افراد مهمترین مساله است و اصلا نباید وارد آن شد. اگر کسی چنین کاری انجام می‌دهد باید با او به صورت قانونی برخورد شود چون آبروی افراد را نشانه رفته است.کنعانی‌زادگان بازیکنی است که طی چند سال گذشته از نظر فوتبالی واقعا پیشرفت چشمگیری داشته و شاید اشتباه کرده اما نباید او را نابود کرد.

عزیزی گفت:

در اینکه این بازیکن دچار اشتباه شده و نباید در قالب بازیکن تیم ملی و یک فرد سلبریتی اشتباه کند شکی وجود ندارد اما باید قبول کرد که در ورزش ما به خصوص در مورد افرادی که زود رشد می‌کنند فرهنگ سازی صورت نگرفته است. یکی باید بازیکن تیم ملی را از رده نوجوانان توجیه کند که حواسش باشد هر نوع رفتاری انجام ندهد.

عزیزی افزود:

وقتی چنین فیلمی منتشر می‌شود یا صدایی بیرون می‌آید اول باید به کار غلطی که برای ورود به حریم شخصی افراد صورت گرفته فکر کرد. این کار اصلا نباید در جامعه باب شود.از طرف دیگر خود فردی که گرفتار این موضوع شده قطعا به کار اشتباه خود فکر کرده و ذهنش درگیر است. روی صحبتم با مردم است، بیاید همگی با هم به فکر آبروی افراد باشیم ولو اینکه او اشتباه کرده باشد. من تاکید می‌کنم همین که از کنعانی‌زادگان چنین فایلی بیرون آمده یعنی او دچار اشتباه شده ولی فراموش نکنید او هم یک انسان است اما باید مراقبت کند که کاری انجام ندهد که برایش دردسر شود.

اخبار داغ 

همسر ساسی مانکن زیباتر است یا دنیا جهانبخت ؟! + مقایسه عکس ها برترین های قرن با سهراب بختیاری زاده: نمی توانم بین حجازی و عابدزاده یکی را انتخاب کنم انتقال سردار آزمون به لیون منتفی شد / ادعای رسانه روسی ام باپه: پیش بینی می کنم که پاری سن ژرمن، رئال مادرید را شکست بدهد عکس یادگاری روبرت لواندوفسکی و کیلیان ام باپه در مراسم گلوب ساکر 2021

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کنعانی زادگان اصلا نباید تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۰۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در جام حذفی ۴ گل از آلومینیوم اراک دریافت کرد، اما در لیگ برتر همچنان بهترین خط دفاعی را در اختیار دارد و عامل اصلی هم عملکرد خوب گولسیانی و کنعانی‌زادگان، ۲ مدافع میانی است.

این دو مدافع علاوه بر اینکه تقریباً اکثر مهاجمان حریف را مهار می‌کنند، در گلزنی هم دستی بر آتش دارند و حدود یک سوم از گل‌های پرسپولیس را به ثمر رسانده اند.

 این روند و عملکرد کم نقص ۲ مدافع پرسپولیس باعث شده تا این تیم در تعقیب استقلال به کسب عنوان قهرمانی امیدوار شود.

استقلال هم از ساختار دفاعی خوبی برخوردار است، اما معمولا این تیم دردفاز دفاعی دچار تغییرات زیادی شده است.

در صورتی که در پرسپولیس کنعانی‌زادگان و گولسیانی اگر محروم یا مصدوم نشوند تقرببا به طور ثابت بازی خواهند کرد. 

هر چند مصدومیت پورعلی گنجی باعث شد تا این دو مدافع بیشتر در خط دفاع کنار هم حضور داشته باشند.

اغلب کارشناسان عقیده دارند در هفته‌های پایانی تیمی موفق می‌شود که کمتر گل بخورد و البته در فاز هجومی هم از فرصت‌ها نهایت استفاده را ببرد.

پرسپولیس در ۶ بازی آخر خود در لیگ برتر گلی را دریافت نکرده و امیدوار است همین روند را در ۵ هفته پایانی هم ادامه بدهد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • بازیکن فرانسوی پس از برخورد توپ به سرش بی‌هوش شد
  • از هوش رفتن بازیکن فرانسوی پس از برخورد توپ به سرش
  • نکونام: اگر کسی اشتباه کند تاوانش را می‌دهد
  • آبروی اصفهان را برده، برخورد قضایی کنید |‌ به عنوان یک سپاهانی خود من شاکی‌ام
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • واکنش عباس عبدی به سخنان مهدی نصیری: اصلاح‌طلبی و براندازی دو راهبرد غیر قابل جمع است
  • (عکس) قبرستان ممنوعه تهران، کجاست و مدیریت آن با چه کسانی است؟
  • «قبرستان ممنوعه تهران» کجاست و مدیریت آن با چه کسانی است؟ (+عکس‌)
  • (تصاویر) «قبرستان ممنوعه تهران» کجاست و مدیریت آن با چه کسانی است؟
  • تهران قدیم | «قبرستان ممنوعه تهران» کجاست و مدیریت آن با چه کسانی است؟ / عکس‌