Web Analytics Made Easy - Statcounter

قایق‌های رویینگ خریده شده از چین بعد از ۲۱ ماه از گمرک ترخیص شد و بالاخره امشب وارد تهران می‌شود. علیرضا سهرابیان در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی این که قایق‌های رویینگ بالاخره بعد از ۲۱ ماه از  گمرک بندر قشم ترخیص و به سمت تهران بارگیری شد، بیان کرد: حکم توقیف اموال که به دلیل بدهی مالیاتی فدراسیون در سال‌های گذشته بود، برداشته شد و قایق‌ها بارگیری شدند و امشب به تهران می‌رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قایق‌ها از سال ۹۶ تا ۹۸ در چین مانده بودند چون پس از خریداری، تسویه حساب  به صورت کامل انجام نشده بود. بعد از این که ما تسویه حساب با شرکت چینی را انجام دادیم، قایق‌ها وارد بندر قشم شدند اما از زمان شیوع ویروس کرونا در ایران تا کنون در گمرک باقی ماندند.

او ادامه داد: واقعا خدا قایق‌ها را آزاد کرد امیدوارم تا رسیدن قایق‌ها به دست ما اتفاق دیگری نیفتد و بدهی از ۴۰ سال قبل رو نشود که به‌خاطر آن قایق‌ها در ورودی تهران توقیف شوند. از همه کسانی که کمک کردند تا قایق‌ها از گمرک ترخیص شوند، تشکر می‌کنم فقط امیدوارم سالم به دست ما برسد. فردا(چهارشنبه)  که در کانتینرها را باز می‌کنم فقط امیدوارم قایق‌ها سالم باشند و خراب نشده باشند چون از بیت‌المال هزینه شده تا این قایق‌ها تهیه و به دست ما برسد. اگر خدایی ناکرده این اتفاق افتاده باشد، من کسانی که باعث این مساله شده‌اند را به خدا می‌سپارم چون در این مدت بدهی‌های زیادی را پرداخت کردیم تا بتوانیم قایق‌ها را وارد تهران کنیم.

سهرابیان در پاسخ به این پرسش که تکلیف بدهی مالیاتی فدراسیون که مربوط به سال‌های گذشته است، مشخص شد یا خیر؟ تصریح کرد: مجبوریم از قانون اطاعات کنیم و این دین به گردن فدراسیون است و باید پرداخت شود. در حال بررسی هستند تا با قسط‌بندی بتوانیم بدهی مالیاتی را پرداخت کنیم. بدهی مالیاتی فدراسیون از سال ۸۹ تا ۹۵ مبلغ ۵ میلیارد  و ۹۰۰ میلیون تومان است و از سال ۹۵ تا ۹۷ هم در حال بررسی هستند و احتمالا مبلغ آن هم حدود دو میلیارد می‌شود.

 انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رئیس فدراسیون قایقرانی قايقراني قایقرانی روئینگ گمرك بدهی مالیاتی قایق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۰۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم

فدراسیون فوتبال به رهبری مهدی تاج ، در حال فتح قله‌های اخلاقی و انضباطی است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ وقتی کمیته‌های قضایی فدراسیون فوتبال بیش از آنکه رفع معضلات اخلاقی و انضباطی فوتبال برای‌شان مهم باشد، مشغول وضع جرایم مالی هستند و جزای نقدی در اولویت است تا اصلاح تربیتی جامعه فوتبال. 

 این ویدئوی تاسف‌بار کتک‌زدن داور از اوضاع وخیم اخلاقی و تربیتی در فوتبال پایه تهران است که طی چندمین بار در چندماه اخیر تکرار می‌شود و معلوم نیست چرا فکر موثری در مورد آن صورت نمی‌گیرد؟ 

تا به کی باید شاهد این تصاویر وحشتناک باشیم و عوامل آن با چندماه محرومیت و چند ده میلیون جریمه به میادین برگردند. چه زمانی برخورد قاطع و پیشگیری از بروز این فجایع به عمل خواهد آمد؟

 

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • گمرک لیست دریافت‌کننده‌های ارز را منتشر کرد
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • این ۱۰۰ شرکت سال ۱۴۰۲ ارز نیمایی گرفتند | گمرک اسامی ارزبگیران را منتشر کرد
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک با وجود وعده بانک مرکزی
  • فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم
  • کیفیت هوای تهران در اولین روز هفته
  • قایق هایی از جنس ملودی (عکس)
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق