Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@16:06:02 GMT

تغییر حال و هوای کتابفروشی‌ها با «عزیز ایران»

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۱۰۷۱۱

تغییر حال و هوای کتابفروشی‌ها با «عزیز ایران»

مدیر عامل انجمن خوشه ز برگزاری اولین پویش با عنوان «عزیز ایران» همزمان با دومین سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی در کتابفروشی‌ها خبر داد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد راهی، مدیر عامل انجمن خوشه، از برگزاری اولین پویش با عنوان «عزیز ایران»، ویژه کتابفروشی‌ها به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی یک چهره محبوب برای همه ملت ایران است، گفت: آنچه در روز شهادت این شهید والامقام و استقبال از پیکر مطهر ایشان شاهد بودیم، آن حرکت عظیم مردمی  در سرتاسر ایران اسلامی، یک پیغام مهم داشت و آن پیغام این بود: حاج قاسم عزیزِ همه مردم ایران است.

راهی ادامه داد: پویش «عزیز ایران» با محوریت شخصیت شهید سلیمانی به مناسبت دومین سالگرد شهادت ایشان برای اولین‌بار ویژه کتابفروشان کشور برگزار خواهد شد و حال و هوای کتابفروشی­‌ها تغییر خواهد کرد. مدیران کتابفروشی با طراحی ویترین کتابفروشی، طراحی فضای داخلی فروشگاه، چیدمان میز مختص به کتب شهید و برگزاری رویدادهایی از این دست می‌توانند در این پویش شرکت کنند.

به گفته مدیرعامل انجمن خوشه؛ مدیران کتابفروشی بعد از طراحی و اجرای هر یک از موارد بیان شده برای شرکت در پویش، می‌توانند با ارسال عکس، ویدئو یا مستندات تا 19 دی‌ماه  به شماره 09929912812 (در شبکه های اجتماعی) وارد پویش شوند و در قرعه‌کشی نهایی شرکت کنند.

وی با اشاره به همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران در تأمین جوایز این پویش گفت: 50 میلیون تومان جوایز نقدی و اعتباری برای این پویش در نظر گرفته شده است. به چهار کتابفروشی هر کدام 10 میلیون تومان به قید قرعه اعتبار خرید از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تعلق خواهد گرفت. همچنین به 10 کتابفروشی هر کدام یک میلیون تومان به قید قرعه اختصاص خواهد یافت.

تصاویر کمتر دیده شده از شهید سپهبد قاسم سلیمانی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید سپهبد قاسم سلیمانی کتابفروشی ها شهید سپهبد قاسم سلیمانی کتابفروشی ها عزیز ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۰۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران، در منزل شهید مدافع حرم علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونسیتی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حضور یافت و با خانواده این شهید دیدار و گفتگویی صمیمانه داشت.

رئیسی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حال انجام ماموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسیده‌اند، افزود: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی این رژیم جنایتکار در منطقه شد.

رئیس جمهور به پاسخ مقتدرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به این جنایت رژیم صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: قطعاً آثار و برکات خون این شهدای عزیز در نهایت منجر به نابودی کامل این رژیم خبیث و جنایتکار خواهد شد.

کد خبر 6088671 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است