Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست راهیان نور مقاومت به همت بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان در سالن کنفرانس سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، نشست راهیان نور مقاومت کرمان به همت بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان و در سالن کنفرانس سازمان مرکزی دانشگاه با حضور محمدعلی طاهر، ریاست دانشگاه، رضا اسماعیل‌کاخ، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان و اسلامی، معاون امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و جمعی از دانشجویان و اصحاب رسانه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدعلی طاهر در ابتدای این نشست گفت: دانشگاه شهید باهنر اولین دانشگاه دارای رشته ادبیات پایداری بوده و سالیانه در همایشی با همکاری بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس برگزار و به شهید حاج قاسم سلیمانی گزارش داده می‌شد و بعد از شهادت شهید پژوهشکده مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از مجلس شورای اسلامی تایید و در دانشگاه تأسیس شد.

  طاهر با اشاره به همکاری با خادمین موکب یزد در سالگرد شهادت سردار سلیمانی تصریح کرد: امسال نیز حوالی ۳۰۰ نفر اسکان زائر و دعوت از برخی اعضای تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های سایر استان‌ها برای حضور در کرمان و زیارت، و برگزاری دومین یادواره شهید پورجعفری و اولین نشست بین‌المللی نخبگان، اساتید و دانشجویان جهان اسلام و محور مقاومت به همت بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان خبر دادند.

اسماعیل کاخ، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان نیز از نوشته شدن هفتاد مقاله ارشد و دکتری در استان پیرامون شهید سلیمانی خبر داد و گفت: راهیان نور مقاومت برای اولین بار که سال گذشته به همت بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد امسال با همکاری دانشگاه‌های فرهنگیان و پیام‌نور به صورت کشوری برگزار خواهد شد و با صحبتی که با دکتر جهانی معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی کشور شده‌است قرارشد اردویی به نام شمس نیز در راستای ترویج مکتب شهید برگزار شود. اسلامی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه نیز با بیان اینکه امروزه ما با سه نسل همراه سردار، نسل حال حاضر و نسل آینده طرف هستیم که باید با زبان این نسل‌ها آرمان‌های والایی که سر*دار سلی*مانی داشتند، بیان شوند.

وی  در ادامه افزود: ما باید از اکنون نیز برای سال آینده برنامه‌ریزی کنیم تا بتوانیم تأثیرگذاری خود را علاوه بر سطح بزرگسال به سطوح جوانان و نوجوانان نیز افزایش دهیم.

در حاشیه نشست خبری اردوی راهیان نور مقاومت از دانشنامه شهید حاج قاسم سلیمانی که سال ۱۳۷۴ در رشته علوم اجتماعی گرایش پژوهشگری از دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شده‌بودند، رونمایی شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرمان راهیان نور قاسم سلیمانی راهیان نور مقاومت برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۱۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، به همت بسیج دانشجویی بعد از ظهر یکشنبه تجمع دانشجویی تا مسجدالاقصی با حضور دانشجویان قزوینی در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این تجمع که جمعی از دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و مسؤولان این دانشگاه حضور داشتند از خیزش دانشجویان ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا حمایت شد.

در این تجمع فریادهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «شرارت اسرائیل، زیر سر آمریکاست» از سوی دانشجویان سر داده شد.

گفتنی است روز گذشته نیز دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای قزوین تجمع اعتراضی را در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار کرده بودند.

کد خبر 6091175

دیگر خبرها

  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • افزایش ۶۸ درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری