Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سید مصطفی حسینی واعظ»، در گفتگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، اظهار کرد: این کاروان با شعار مکتب و سبک زندگی حاج قاسم سلیمانی در 22 نقطه از گلستان محافل قرآنی برگزار می کند.

به گفته وی؛ علاوه بر تلاوت قاریان و حافظان ممتاز گلستانی، تفسیر و سبک زندگی قرآنی و تواشیح و مدیحه سرایی نیز از دیگر برنامه های این محافل نورانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه همه برنامه ها به غیر از یک مورد (اینچه برون)همزمان با نماز مغرب و عشاء برگزار می شود، تصریح کرد: چهارشنبه 8 دی ماه در مسجد جامع دلند رامیان و مهدیه آزادشهر، پنجشنبه 9 دی ماه در مسجد جامع کلاله، مسجد جامع گالیکش و مسجد ولیعصر جرجان یک گرگان، شنبه 11 دی ماه در نمازخانه امام علی دانشگاه علوم کشاورزی گرگان، مصلای نماز جمعه خان ببین و مصلای نماز جمعه اینچه برون، یکشنبه 12 دی ماه در مسجد جامع نگین شهر، مصلای نماز جمعه نورانی مراوه تپه و مسجد حضرت رسول (ص) گرگان، دوشنبه 13 دی ماه در مسجد النبی (ص) گنبد کاووس، مسجد عاصم کوفی گمیشان و مسجد غربا کردکوی، سه شنبه 14 دی ماه در مصلای امام رضا علی آباد و مسجد امام حسین (ع) بندر ترکمن، چهارشنبه 15 دی ماه در مهدیه آزادشهر و روستای اونق یلقی علیا آق قلا، پنجشنبه 16 دی ماه در مهدیه مینودشت، زینبیه روستای نوچمن گرگان و مسجد جامع گز شرقی بندرگز و جمعه 17 دی ماه نیز در مسجد امام جواد آزادشهر این محافل قرآنی برگزار می شود.

وی در پایان گفت: این برنامه ها با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، جبهه فعالان قرآنی استان گلستان، اتحادیه موسسات و تشکل های قرآن و عترت (علیهم السلام) استان گلستان و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود.
 


انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: کاروان قرآنی سردار دلها حسینی واعظ دی ماه در مسجد مسجد جامع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۱۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیر کل مدیریت بحران گلستان گفت: ۳۰۰ مسافر قطار تهران به گرگان که به سبب آبگرفتگی خطوط ریلی در ایستگاه بندرگز متوقف شده بود به گرگان منتقل شدند.

نعمت الله حاجی زاده گفت: مسافران با مینی بوس و اتوبوس رهسپار گرگان شدند.

او افزود: بارش شدید باران صبح امروز سبب آبگرفتگی مسیر ریلی در شهرستان ترکمن شده بود و قطار پیش از رسیدن به این شهرستان، در ایستگاه بندرگز متوقف شد.

حاجی زاده گفت: قطار شب گذشته از تهران به مقصد گرگان حرکت کرده بود پس از توقف در ایستگاه بندرگز، تمام مسافران با کمک ناوگان راهداری و حمل و نقل جاده ایی استان به مقصد نهایی رسیدند.

او گفت: با فروکش کردن آب، حرکت قطار تهران - گرگان دوباره برقرار می‌شود.

سامانه بارشی که از دیروز فعالیت خود را در گلستان آغاز کرده است سبب آبگرفتگی خیابان‌ها، سیلاب، بارش برف در قلل مرتفع استان شد.
براساس اعلام هواشناسی گلستان، این سامانه ناپایدار عصر امروز از استان خارج می‌شود.

دیگر خبرها

  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • رئیسی در مسجد جامع «کالپیتی»: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • اعزام کاروان خودرویی غیرت از مشهد به سبزوار
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان