Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش تابناک، ایسنا نوشت: انسیه خزعلی در حاشیه بازدید از تمرین تیم ملی فوتبال زنان در مورد ورود زنان به ورزشگاه در دیدارهای انتخابی جام جهانی فوتبال، بیان کرد: جلسات در حال برگزاری است و امیدوار هستیم زودتر نتیجه اعلام شود.

او در پاسخ به این پرسش که امکان دارد در بهمن، زنان بتوانند برای بازی‌های تیم ملی در ورزشگاه حاضر باشند، تاکید کرد: این موضوع منوط به تصمیم گیری کلان در دولت است و جلساتی در حال برگزاری است و امیدوار هستیم این کار انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خزعلی در واکنش به این موضوع که اگر اجازه ورود زنان به ورزشگاه نداده نشود، احتمال تعلیق وجود دارد، تصریح کرد: اجازه بدهید تصمیم گیری شود، سپس نتیجه اعلام خواهد شد.

همچنین مریم کاظمی‌پور معاون زنان وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مراسم بازدید از اردوی تیم ملی فوتبال زنان در مورد ورود زنان به ورزشگاه و اولتیماتوم فیفا در این زمینه بیان کرد: هدف ما برداشتن قدم رو به جلو در پیشرفت رشته‌های توپی زنان است. گام‌هایی برای ایجاد فرصت‌های برابر را برای حضور زنان در تمام رشته‌های ورزشی که فوتبال هم یکی از آن‌هاست، برداشته‌ایم. در مراجع مختلفی این موضوع در حال بررسی است. از بخش‌های امنیتی، نظارتی و سایر مراجع اجرایی که باید نظرشان کسب شود، نظراتی را گرفته‌ایم و جلسات تخصصی رو به جلوست و با حمایت‌های خانم خزعلی این جریان ادامه پیدا می‌کند. فکر می‌کنم تا روزهای آینده نتیجه آن اعلام می‌شود.

او افزود: ما امیدمان به خداست که بتوانیم همه شرایط را به نحوی تسهیل کنیم که زنان بتوانند از حقوق اولیه ورزشی خود بهره‌مند شود و این هم یکی از این موضوعات است. ما تمام تلاشمان را به کار گرفته‌ایم تا حضور زنان را در ورزشگاه‌ها و برای تمام رشته‌ها و نه فقط برای فوتبال فراهم کنیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ایام فاطمیه اومیکرون حسن ایرلو افزایش سن بازنشستگی انسیه خزعلی مریم کاظمی پور فیفا ایام فاطمیه اومیکرون حسن ایرلو افزایش سن بازنشستگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۱۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خبرها آمده بود که باشگاه پرسپولیس در واکنش به انتقادات رضا جباری از درویش از این بازیکن سابق شکایت کرده است.

خبرنگار آنا در این زمینه با رضا جباری تماس گرفت و نظر وی را در این خصوص جویا شد که جباری گفت: من در مجموع صحبت خاصی در مورد مدیریت باشگاه نکردم، اگر انتقادی کردم برای موفقیت پرسپولیس بوده و شخص جباری یا رضا درویش مهم نیستند بلکه موفقیت پرسپولیس مهم است. اگر انتقادی به مدیریت باشگاه شده تنها برای موفقیت پرسپولیس بوده است.

وی افزود: هیچ مطلبی به صورت شخصی برای مدیرعامل ننوشتم ولی بهتر است خودشان بگویند برای چه از من شکایت کردند. ما خصومت شخصی با یکدیگر نداریم و هر مساله ای از طرف من عنوان شده به خاطر عملکرد ایشان در باشگاه پرسپولیس بوده است.من به مساله شخصی درویش ورود نکرده ام و تهمت و افترایی هم نزدم.سپر حیدری هم در استوری های خود از پرسپولیس حمایت می کرد، الان طوری شده که اگر نقد منصفانه هم انجام بدهید متاسفانه به او بر می خورد.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد:هدف صحبت های من شخص درویش نبوده، بلکه نسبت به عملکرد ایشان در قبال باشگاه پرسپولیس و هواداران تیم مطلب نوشته و حتی در استوری هایم به این موضوع تاکید کردم که هیچ خصومت شخصی با دشمنی با آقای درویش ندارم. به زعم بنده درویش اشتباهی داشته و من هم استوری گذاشته ام. اولیت من پرسپولیس است نه شخص خودم یا رضا درویش. خودم را پرسپولیسی می دانم و همیشه پای این تیم ایستاده ام. مساله ای هم باشد پای پرسپولیس می ایستم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • انسیه خزعلی : الگوی ایرانی - اسلامی را در خانواده ها احیا می کنیم/ جنبش تعهد به خانواده را مطرح کرده ایم
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • روزگار متفاوت زنان اراکی
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان