Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@00:31:09 GMT

امام جمعه کرمانشاه: امنیت ملی، اعتبار کشور است

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۱۱۵۶۲

امام جمعه کرمانشاه: امنیت ملی، اعتبار کشور است

به گزارش ایرنا، آیت الله «مصطفی علما» روز سه‌شنبه در دیدار با عوامل یگان پاسداران امنیت فرودگاه بین المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه گفت: کار شما بسیار مهم، امنیتی و گسترده است زیرا با دقت خود اعتبار کشور را بالا می‌برید، چون کشورمان در دنیا از یک اعتبار بالا و والایی در حوزه امنیت برخوردار است.
وی اظهار داشت: با تلاش شما ضریب اعتبار کشور در بخش امنیت بالا می‌رود، لذا یکی از وظایف هر حکومتی حفظ امنیت ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خطاب به پاسداران امنیت پرواز افزود: شما با حضور خود امنیت پرواز را حفظ می‌کنید و اعتبار کشور را به رخ دنیا می‌کشید، چون کشور را حفظ کردن، یعنی اسلام را پشتیبانی کردن، چون جمهوری ما اضافه به اسلام است.
به گزارش ایرنا، پنجم دیماه سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی در سال۶۳ به فرمان حضرت امام (ره) است.
اکنون ۹ شرکت هواپیمایی ایران ایر، آسمان، کیش ایر، آتا، زاگرس، کاسپین، قشم ایر، ایران ایرتور و شرکت پارس ایر از فرودگاه کرمانشاه پروازهایی به مقاصد تهران، مشهد مقدس، شیراز، عسلویه، کیش، قشم، بندرعباس،  شیراز، ساری،  تبریز و بالعکس دارند.
فرودگاه بین المللی کرمانشاه به عنوان فرودگاه هاب و بیس فرودگاه های غرب کشور ۱۰۰ پرواز هفتگی دارد،  این فرودگاه علاوه بر جابه جایی مسافران کرمانشاهی، نقش به سزایی در جا به جایی مسافران استان های غربی کشور دارد.  

امام جمعه کرمانشاه: حل مشکلات مردم باعث امنیت جامعه می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه همچنین در دیدار با تعدادی از طلاب و روحانیون استان کرمانشاه بر ضرورت رسیدگی به مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: حل مشکلات مردم باعث ثبات و امنیت جامعه می‌شود.

آیت الله «مصطفی علما» افزود: انفاق را باید با دید وسیع نگاه کرد، زیرا در انفاق برکاتی و حسناتی است که جامعه را به آرامش و امنیت می‌رساند.
وی اظهار داشت: اسلام را ترویج و حمایت کنیم، زیرا در این حمایت معنوی و مادی است که اسلام و معنویت گسترش پیدا می‌کند و سیره خداوند متعال و حضرات معصومین علیهم‌السلام نیز همین بسط و گسترش اسلام و دین بوده است.
آیت الله علما پیرامون اهمیت رسیدگی به گرفتاری های مردم یادآور شد: رفع مشکلات مردم نوعی عبادت است و این حرکات و اعمال خیرخواهانه است که برکت را به زندگی ساری و جاری می‌کند و یادمان باشد از تمام‌ زندگی ما، خدمت کردن به مردم می‌ماند و همین مهم است.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد: باید همه ما نظام را پشتیبانی کنیم،  مرحوم‌ آیت الله مصباح تمام وجودش را وقف انقلاب و اسلام کرد، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همه شهدا، خدمت به دین و انقلاب کرده و خود را وقف اسلام کردند.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.    

برچسب‌ها امام جمعه کرمانشاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وضعیت معیشت امنیت کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه کرمانشاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وضعیت معیشت امام جمعه کرمانشاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وضعیت معیشت امنیت کرمانشاه امام جمعه کرمانشاه اعتبار کشور مشکلات مردم آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۱۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در نشست مشترک اعضای هیات دولت و استانداران گفت : مشکلات استان‌هایی که دچار بیکاری مزمن هستند و تورم بالاتری نسبت به میانگین کشور دارند، با روال عادی و برنامه‌های فعلی حل نمی‌شود و این استان‌ها نیازمند توجه و حمایت‌های ویژه هستند.

وی پیشنهاد داد، برای اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری پنج استانِ با نرخ بیکاری بالاتر، یک کارگروه چابک و اثرگذار در سطح ملی تشکیل شود.

وی اظهار کرد: حمایت‌های بانکی و اعتباری ویژه از پنج استان دچار نرخ بیکاری بالاتر، می‌تواند منجر به رونق طرح‌ها و کسب و کار و در نتیجه اشتغالزایی بیشتر در این استان‌ها شود.

 صحرایی گفت: یکی از مهمترین راهکار‌های کاهش نرخ بیکاری در این استان ها، تکمیل طرح‌ها و اقدامات نیمه تمام است.

وی با اشاره به برخی اقدامات نیمه تمام در استان، گفت: دولت گذشته در یک اقدام نادرست، جشن پایان باسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه را برگزار کرد، در حالیکه بسیاری از ساختمان و زیرساخت‌های زلزله زده این استان همچنان نیازمند بازسازی هستند و اکنون ترمیم تخریب‌های ناشی از زلزله و تکمیل عملیات بازسازی در کرمانشاه حدود ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. همچنین جبران افتتاح زودهنگام راه آهن کرمانشاه، حدود هزار میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد.

استاندار کرمانشاه یکی دیگر از طرح‌های زیربنایی و اشتغالزای استان را راه آهن کرمانشاه - خسروی نام برد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا
  • دهه کرامت، فرصت خوبی برای تبیین ابعاد موج نفرت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی است
  • معاونان وزیر راه و شهرسازی به مشکلات مردم قم رسیدگی می کنند
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • دانش بنیان‌های کرمانشاه؛ چشم به راهِ احداث «شهرک فناوری»
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی کرمانشاه