Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، فراخوان آهنگسازی پروژه سونیک تهران، ساخت قطعات موسیقی با استفاده از صداهای شهر تهران، تا پایان امسال تمدید شد. احسان توکل، آهنگساز و دبیر بخش آهنگسازی پروژه سونیک تهران از تمدید فراخوان آهنگسازی پروژه سونیک تهران خبر داد. این فراخوان بخشی از پروژه بزرگی به سرپرستی خانم لادن نوشین است که با همراهی تیمی از دانشجویان اتنوموزیکولوژی به بررسی صداهای شهری در تهران می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پروژه سونیک تهران در سال ۲۰۲۱ آغاز شده است و تعداد زیادی از دانشجویان ایرانی از سراسر دنیا در جلساتی ماهانه با یکدیگر تبادل نظر می‌کنند و تاکنون استقبال از این پروژه و تمایل به همکاری در آن رضایت‌بخش بوده است. بخش آهنگسازی این پروژه با هدف ساخت قطعات موسیقی با استفاده از صداهای شهر تهران در پاییز امسال آغاز به کار کرده است. در فراخوان پروژه سونیک تهران از آهنگسازان دعوت شده تا آثار خود را با رویکرد نگاهی دوباره به صداهای شهر تهران حداکثر تا تاریخ ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ ارسال کنند. 

ضمن اینکه در این پروژه کشف لایه‌های پنهان صداهای شهر تهران، برجسته کردن اصوات هویتی ویژه شهر و استفاده از این اصوات در ساختار یک موسیقی خلاقانه امتیاز در ارزیابی‌ قطعات آهنگسازان خواهد بود.

احسان توکل همچنین از برگزاری چندین کارگاه برای آشنایی دانشجویان ایرانی از تاریخچه و شیوه ساخت این شیوه از آهنگسازی خبر داده است. در تیم آهنگسازی این پروژه خانم آزاده نیلچیانی، عاطفه عینعلی، محسن نورانی و ایمان جسمی حضور دارند. 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با بخش آهنگسازی پروژه سونیک تهران به آدرس sonictehrancomposers@gmail.com  در مکاتبه باشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تهران دانشجویان فراخوان آهنگسازی ساخت قطعات موسیقی آهنگسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۱۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر روند ساخت و بهبود وضعیت اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در گرو همکاری و مشارکت های مردمی و سازندگان است گفت: دولت در حال حاضر با عرضه زمین و در اختیار قرار دادن این اراضی به متقاضیان و پرداخت تسهیلات ساخت روند را برای ورود بیشتر متقاضیان فراهم می‌کند.

وی افزود:  حدود ۲میلیون و ۵۰۰هزار پروژه نهضت ملی مسکن در حال ساخت است که دولت می تواند با استفاده از ظرفیت های مردمی و عرضه زمین  این پروژه ها را  تا پایان دولت سیزدهم تحویل دهد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن توضیح داد: در حال حاضر روند ساخت یکی از سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن به مساحت ۵۶۰ هکتار ظرفیت ساخت بیش از ۳۰ هزار واحد مسکونی را در خود دارد.

وی یادآور شد: حضور مردم در پروژه های نهضت ملی مسکن زمینه ساز تسریع در اجرای خانه های ویلایی و پروژه های کوتاه مرتبه می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: شهرک پرنیان در ۲۰ کیلومتری پردیسان محدوده امامزاده عبدالله (ع) قرار دارد که در آن دو مجموعه مجزا احداث خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مدیران استان طرح نهضت ملی مسکن را به عنوان یک اولویت و برنامه اساسی پیگیری می‌کنند، ادامه داد: در  شهرهای مرکزی  کشور روند ساخت۷۰ هزار واحد مسکونی آغاز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • دبی، میزبان بزرگ‌ترین پروژه‌های خاورمیانه
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است
  • شنیدن ملودی‌های شریف روی نُت «رعنا»/ موسیقی خوب برای سریال خوب است
  • شنیدن ملودی های شریف روی نُت «رعنا»/ موسیقی خوب برای سریال خوب
  • کابوس تورم در تعقیب متقاضیان طرح نهضت ملی
  • پروژه مسکن سازی در اردستان پس از ۲ سال آغاز شد
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • ساخت تونل عمودی 1.5 برابر برج میلاد توسط ایرانی‌ها