Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی رایکا انتقادات تندی را متوجه افرادی کرد که به دنبال نتیجه نگرفتن این تیم و نیمکتمربیگری‌اش بودند.

به گزارش "ورزش سه"، پیروز قربانی در خصوص شرایط تیمش در لیگ دسته اول صحبت‌هایش را اینچنین آغاز کرد و گفت: بعد از برد هفته‌های گذشته مقابل شهرداری آستارا شرایط تیم‌مان خوب شد. ما یک هفته بسیار سخت داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از این بازی فشارهای زیادی را تحمل کردیم اما خدا را شکر بعد از این برد، به یک آرامش نسبی رسیدیم.

 

وی ادامه داد: کفتارهایی که در طول هفته گذشته به تیم لطمه زده بودند، بعد از این برد دوباره به لانه‌های خود رفته و منتظرند که تیم دوباره نتیجه نگیرد تا حاشیه‌سازی‌های‌شان را شروع کنند اما هواداران رایکای بابل مواظب باشند تا مخالفان به تیم لطمه نزنند.

سرمربی تیم رایکای بابل در ادامه صحبت‌هایش کنایه تندی را متوجه یکی از مربیان شمالی کرد که به دنبال نیمکت این باشگاه است: بعد از بازی حذفی که منجر به حذف تیم ما شد، فشارهای زیادی به تیم وارد شده بود و افراد معلوم‌الحال برای رسیدن به صندلی مربیگری در رایکا همه کار کردند. ما مربی‌ای داریم که در کمیته اخلاق پرونده تبانی دارد اما قبل از بازی مقابل شهرداری آستارا با کادر فنی من تماس گرفت و اعلام کرد که من قرار است سرمربی این تیم شوم و شماها در کادر فنی تیم من هستید. به این آقایان توصیه می‌کنم اول پرونده تبانی خود را درست کنند و سپس به مربیگری فکر کنند. تیمی که 10 گل می‌خورد قطعا مربی‌اش مقصر است و نه بازیکنان.

قربانی با اشاره به شرایط تیمش گفت: از روز اول هم گفتم که رایکای بابل کم‌هزینه‌ترین تیم ایران است و نیاز به زمان دارد تا شرایطش بهتر شود اما دوستان صبر نداشتند و مدام تیم ما را تحت فشار قرار می‌دادند، من همان موقع هم گفتم تیم رایکای از هفته دهم به بعد شرایطش بهتر خواهد شد.

 

سرمربی رایکا از مدیران این باشگاه خواست تا حمایت بیشتری از این تیم داشته باشند: به نظرم باشگاه باید حمایت بیشتری از من انجام می‌داد. همیشه گفته‌ام که در دوران برد به هیچ کس نیاز ندارم اما در زمان باخت همه باید به تیم کمک کنند تا شرایطش بهتر شود. همیشه سعی می‌کنم سلامت کار کنم و از هر راهی برای گرفتن نتیجه استفاده نمی‌کنم. همیشه می‌دانم که سلامت کار کردن تاوان دارد و من هم باید تاوان آن را بدهم. به دوستان توصیه می‌کنم از راه سالم به دنبال نتیجه گرفتن باشند.

 

قربانی در پایان در خصوص اینکه آیا مطالبات بازیکنان و کادر فنی پرداخت شده است یا خیر، گفت: باید بگویم شرمنده کادرفنی هستم، آنها همه‌جوره پای من ایستاده‌اند و راه امرار معاش آنها از همین راه است. ما که حسن نیت خود را ثابت کرده‌ایم و امیدوارم باشگاه به تعهدات خود عمل کند.

 

پیروز قربانی (مربی) سایپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیروز قربانی مربی سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۱۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد

طهمورث حیدری رئیس هیئت فوتبال چهارمحال و بختیاری گفت: دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد.

وی افزود: در این دوره آموزشی با حضور ۱۶ مربیان کشوری فوتسال از استان‌های تهران، اصفهان، بندرعباس، خوزستان و چهارمحال و بختیاری در حال اجراست.

بیشتر بخوانید

برگزاری دوره مربیگری فوتسال در شهرکرد

حیدری با اشاره به اینکه این دوره در راستای ارتقاء سطح دانش مربیان استان و کشور در حال اجراست، گفت: این برنامه آموزشی در تقویم ورزشی امسال پیش‌بینی شده بود و با موافقت فدراسیون فوتبال و AFC در شهرکرد درحال اجراست.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۱۵ هزار ورزشکار در رشته‌های فوتسال و فوتبال در استان مشغول فعالیت هستند که از این تعداد ۱۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده است.

حیدری افزود: تاکنون بیش از ۵۰۰ مربی در استان در رشته فوتسال و فوتبال شرکت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا
  • درخشش ورزشکاران استان کرمان با ۳ قهرمانی لیگ برتر
  • کرمانی‌ها و کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند
  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد