Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: نزدیک به ۴۰۰۰ زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی استان زنجان هستند و از خدمات حمایتی این سازمان استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، محمد محمدی‌قیداری عنوان کرد: عمده‌ترین مشکل زنان سرپرست خانوار، مشکلات اقتصادی است، از این رو هر اقدامی برای کاهش این مشکل مفید خواهد بود و کسب استقلال مالی و ایجاد خودباوری می‌تواند در توانمندی فرد مفید باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مسئول از پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی ۹۳۹ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی در سه ماهه سوم سال‌جاری خبر داد و گفت: بیش از ۳۵۰۰ خانوار در حوزه امور اجتماعی مستمری‌بگیر بهزیستی هستند.

محمدی‌قیداری افزود: اجرای طرح بیمه اجتماعی این زنان، علاوه بر کمک به ارتقای امنیت روحی و روانی این زنان در اداره زندگی و کاهش دغدغه‌ها، می‌تواند به عنوان پشتوانه محکمی برای حمایت از آن‌ها در شرایط سخت آینده و در دوران کهولت و از کارافتادگی محسوب شود.

وی با اشاره به فعالیت ۲۴ گروه همیار فعال زنان سرپرست خانوار، افزود: این گروه‌ها گروهی از زنان سرپرست خانوار نیازمند تحت پوشش هستند که با حمایت سازمان، به منظور دست‌یابی به استقلال اقتصادی و اجتماعی و نیز استفاده از قابلیت‌های گروهی در راستای توانمندسازی خود، فعالیت می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان تصریح کرد: نزدیک به ۴۰۰۰ زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی استان زنجان هستند و از خدمات حمایتی و تخصصی استفاده می‌کنند. زنان سرپرست خانوار از جمله گروه‌های آسیب‌پذیری هستند که گاه عواملی چون طلاق، فوت، اعتیاد همسر، از کارافتادگی همسر، متواری بودن و یا زندانی بودن همسر موجب آسیب‌پذیری این طیف از جامعه می‌شود.

انتهای پیام

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا کار و رفاه اجتماعی زنان مشکلات اقتصادی استقلال تامین اجتماعی پوشش بهزیستی روحی و روانی اقتصادی و اجتماعی استان زنجان اعتیاد جامعه پوشش تامین اجتماعی کار و رفاه اجتماعی بهزیستی استان زنجان زنان سرپرست خانوار تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۲۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت:دیروز عصر گزارشی مبنی بر برخورد ۲خودرو پراید در کیلومتر ۶۲ آزاد راه قزوین - زنجان لاین جنوبی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه ضیاءآباد جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: این حادثه ۳ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی، یک مصدوم به صورت سرپایی مداوا شد  و ۲ مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است