Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصدومیت ماه گذشته دفاع چپ انگلیسی تیم فوتبال چلسی او را تا پایان فصل جاری خانه‌نشین خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بن چیلول دفاع چپ تیم فوتبال چلسی به دلیل پارگی رباط صلیبی‌اش در بازی ماه گذشته این تیم مقابل یوونتوس در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد و انتظار می‌رود که تا پایان فصل خانه‌نشین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه چلسی پیش از این امیدوار بود که به شیوه‌ای دیگر چیلول را به میادین برگرداند و او را زیر تیغ جراحان نفرستد اما ظاهراً این اتفاق امکان پذیر نبوده است و آبی‌های لندن ترجیح داده‌اند که به روند درمان قبلی خاتمه و بازیکن اجازه دهند که عمل جراحی شود. با توجه به مدت زمان لازم برای دوره نقاهت چنین عملی، انتظار می‌رود که بازیکن 25 ساله چلسی تا پایان فصل شانس بازگشت به میادین را نداشته باشد.

در همین حال انتظار می‌رود که چلسی برای پر کردن جالی خالی دفاع چپ خود، برای خرید بازیکن جدید در بازار ژانویه اقدام کند یا اینکه بازیکن قرضی خود را به استمفوردبریج برگرداند. از امرسون پالمیری که چلسی آن را به لیون قرض داد و یان ماتسن بازیکن تیم کاونتری سیتی در دسته اول فوتبال انگلیس به عنوان دو گزینه اصلی آبی‌های لندن یاد می‌شود. همچنین امکان دارد که چلسی بتواند اورتون را برای فروش مدافع فرانسوی‌اش لوکاس دینیه متقاعد کند.

بازگشت جان تری به چلسی برای مربیگریلیگ برتر انگلیس| چلسی با دبل جورجینیو کریسمس را به کام شاگردان جرارد تلخ کرد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس چلسی لیگ برتر انگلیس چلسی پایان فصل دفاع چپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۲۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتظار متقاضیان زاهدانی در انجمن خیرین مسکن ساز چه زمانی پایان می‌یابد؟

انجمن خیرین مسکن ساز استان سیستان و بلوچستان در سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را با هدف توسعه اجتماعی و عمران و آبادانی آغاز کرد. در سال ۱۹۳۲ حدود ۴۰ نفر از متقاضیان در این پروژه ثبت نام کردند. به گفته شهروند خبرنگار ما به صورت نیمه کاره رها شده است و تاکنون هیچ گونه تسهیلاتی برای آن در نظر گرفته نشده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
با سلام؛  در سال ۱۳۹۲ مسکن خیرین زاهدان ۴۰ نفر از اعضا را ثبت نام کرد و هر کدام از متقاضیان مبلغ ۲۰ الی ۳۰ میلیون تومان پرداخت کردند این پروژه فقط تا دو سقف پیش رفته است و تاکنون هیچ وامی برای اعضا در نظر نگرفتند الان حدود ۱۲ سال در انتظار هستیم و هیچگونه جوابی به ما داده نشده است.

منبع: عبدالواحد عبدالله زهی - سیستان و بلوچستان

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴
  • تاتنهام - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • انتظار متقاضیان زاهدانی در انجمن خیرین مسکن ساز چه زمانی پایان می‌یابد؟
  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • ساعت پخش بازی استون ویلا و چلسی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فوتبال از دریچه فان؛ آرنه اسلوت پس از اولین جلسه تمرینی با داروین نونیز