Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمدرضا زائری در کانال تلگرامی خود خاطره‌ای از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی منتشر کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، در متن این نوشته کوتاه که در کانال تلگرامی حجت‌الاسلام محمدرضا زائری منتشر شده است، می‌خوانیم: «یکی از هنرمندان مشهور در خلال گفتگویی خصوصی، خاطره‌ای از مرحوم شهید سردار قاسم سلیمانی نقل کرد که نشان دهنده ابعاد ناشناخته‌ای از شخصیت آن شهید بزرگوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت که قرار بود ایشان در یکی از برنامه‌های من شرکت کند. روزی که برنامه در حال برگزاری بود وقتی تیم حفاطت برای آماده سازی زمینه حضور ایشان در محل حاضر می‌شوند به دلایلی پیشنهاد می‌کنند که ایشان به این برنامه نیایند، بعداز برنامه گوشی تلفن این هنرمند با شماره مخفی زنگ می‌خورد و شخصی از آن سوی خط می‌گوید: سلیمانی هستم. این شخص می‌گفت با تعجب پرسیدم: سلیمانی، کدام سلیمانی؟ گفت: قاسم سلیمانی هستم که قرار بود امروز عصر در برنامه شما باشم، متاسفانه به دلایلی شرایط حضور من نبود. خواستم از شما عذرخواهی کنم. انشالله در اولین فرصت جبران می‌کنم و همدیگر را خواهیم دید. او می‌گفت باورم نمی‌شد. خیلی خوشحال شدم و منتظر دیدار ایشان بودم، اما متاسفانه چندی بعد ایشان به شهادت رسید.

همچنین دوستی دیگر نقل کرد؛ خانمی از ایرانیان ساکن خارج کشور که برای بازسازی حرم‌های مطهر در عراق کمک مالی قابل توجهی کرده بود اصرار زیادی داشت که سردار سلیمانی را فقط برای چند دقیقه ملاقات کند. مسؤولان امر به خاطر ملاحظات امنیتی و نیز سر و وضع ظاهری آن خانم تردید داشتند که در میان گرفتاری‌های شدید سردار این موضوع را مطرح کنند. اما وقتی ایشان از درخواست ملاقات مطلع می‌شوند دستور می‌دهند در فاصله کوتاه حضور او در ایران وقتی کوتاه تنظیم شود. زمانی که آن خانم به نزد ایشان می‌آید و رفتار متواضعانه و محبت آمیز او را می‌بیند می‌گوید: حالا که این قدر بزرگواری کردید می‌شود اجازه بدهید یک درخواست دیگر داشته باشم؟ می‌خواهم شماره یک نفر را بگیرم تا با شما صحبت کند، فقط قول بدهید ناراحت نشوید و من هم قبل از مکالمه او را معرفی نکنم! با این که اطرافیان سردار اصرار می‌کنند که این کار انجام نشود، ایشان قبول می‌کند و آن خانم شماره را می‌گیرد و گوشی را به سردار می‌دهد. ناگهان شخصی از آن سوی خط می‌گوید: سلام آقای سلیمانی، من گلشیفته فراهانی هستم!

سردار با تعجب به سخن او گوش می‌دهد و او بسیار اظهار ارادت و احترام به ایشان می‌کند و شجاعت و صلابت ایشان را می‌ستاید. وی به سردار می‌گوید شما یک نفر کسی هستید که من به عنوان یک ایرانی به او افتخار می‌کنم و با تمام وجود دوستش دارم.

سردار هم ضمن تشکر با زبانی محترمانه و مهربانانه او را به توجه به مصالح کشور و جایگاه جمهوری اسلامی در جهان و صف آرایی دشمن در مقابل ایران و اسلام توصیه می‌کنند و به او می‌گویند شما دختر ما هستی و فرزند این آب و خاک هستی، مراقب باش که هرجا هستی مصلحت این کشور و نام ایران را در نظر بگیری. (نقل به مضمون)

این دو مورد تنها نمونه‌هایی اندک از شیوه مستمر سردار دل‌ها در توجه به همه مردم و باور قلبی به طیف‌های گوناگون و سلیقه‌های مختلف است. کاش کسانی که به آن شهید اظهار ارادت و دلبستگی می‌کنند به جای پنهان کردن این ابعاد ناشناخته از شخصیت ایشان به او اقتدا می‌کردند و از این ظرفیت استثنایی و بی نظیر برای نزدیک کردن دل‌ها بهره می‌بردند. او که دوست داشت روی قبرش تنها بنویسند "سرباز قاسم" و بس!»

در پی انتشار این مطلب در اینستاگرام، صفحه محمدرضا زائری در این شبکه اجتماعی بسته شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: گلشیفته فراهانی سردار سلیمانی تماس تلفنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۳۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق و متناسب سازی آن، بیشترین سوال بازنشستگان در تماس با سامانه ۲۵۰۰

مرکز پاسخگوی تلفنی صندوق بازنشستگی کشوری (سامانه تلفنی ۲۵۰۰) در نخستین ماه سال ۱۴۰۳، پاسخگوی ۴۸ هزار و ۸۹ تماس تلفنی بازنشستگان و ذینفعان بوده است.

به گزارش ایسنا، بر اساس تازه‌ترین آمار اعلامی از سوی دفتر برنامه‌ریزی و تحول سازمانی این صندوق، تعداد تماس‌ها در ماه قبل از آن، یعنی اسفند ۱۴۰۲، ۵۸ هزار و ۶۵۰ تماس تلفنی بوده است.

بر این اساس، در مدت زمان اعلام شده، ۲۴۵۷ تماس تلفنی مربوط به حکم ترمیمی بازنشستگان بوده که در مقایسه با اسفند ۱۴۰۲ با رقم ۲۸۰ تماس تلفنی، نزدیک به ۸ برابر افزایش داشته است.

موضوع دیگری که بیشترین میزان تماس مخاطبان سامانه ۲۵۰۰ را به خود اختصاص داده، متناسب سازی حقوق بازنشستگان بوده است و کارشناسان ۲۵۰۰، با پاسخگویی به ۲۱۶۴ تماس تلفنی در موضوع متناسب سازی حقوق، ۷۰۱ درصد افزایش را در این موضوع ثبت کرده اند.

سومین موضوعی که تماس گیرندگان با سامانه ۲۵۰۰ بیشترین توجه را به آن نشان داده اند، موضوع افزایش حقوق بوده که با ۴۲۸۱ تماس پاسخ داده شده در فروردین، در مقایسه با ۶۳۰ تماس در اسفندماه، رشدی بیش از ۵ برابری و معادل ۵۷۹ درصد را نشان داده است.

از دیگر موضوعات مهمی که بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق در تماس تلفنی با مرکز نام برده به آن پرداخته اند می توان به برقراری بیمه تکمیلی یا انصراف از آن، زمان و نحوه ثبت نام برای وام ضروری، نحوه ثبت سوابق مدیریتی، خدمات رفاهی و تورهای گردشگری بازنشستگان، اختلال در سایت و نرم افزار صبا اپ و طرح های تخفیفی کفش ملی اشاره کرد.

همچنین در فروردین ماه، تعداد ۸ هزار و ۶۸۶ درخواست خدمت ازطریق پیام صوتی، اپلیکیشن صبا و سایت توسط کارشناسان این مرکز پاسخ داده شده که این رقم در اسفندماه، ۷۷۵۴ درخواست بوده است.

همچنین میزان رضایت مخاطبان از پاسخگویی این مرکز، در فروردین ماه سال جاری، ۸۳ درصد بوده است که در مقایسه با ماه پیش از آن ۳ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بورل در تماس تلفنی با امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا خواهان تنش با ایران نیست
  • رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در مورد آخرین تحولات فلسطین
  • جزئیات تماس تلفنی بورل و امیرعبداللهیان
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در خصوص تحولات منطقه
  • گفت‌و‌گوی تلفنی امیرعبداللهیان با وزیر امور خارجه قطر
  • بیمه سلامت هرگز برای بیمه‌کردن با افراد تماس تلفنی نمی‌گیرد/ بیمه شدگان مراقب شرکت‌های سودجو باشند
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • افزایش حقوق و متناسب سازی آن، بیشترین سوال بازنشستگان در تماس با سامانه ۲۵۰۰
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود