Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@14:22:02 GMT

تکرار تجربه‌ در مسیر موفقیت

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۱۳۵۰۶

تکرار تجربه‌ در مسیر موفقیت

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، شب گذشته سوت آغاز مسابقات خنداننده شو۳ شبکه نسیم در قالب برنامه خندوانه به صدا در آمد. بیست شرکت کننده این برنامه در حضور سه داور یعنی  رامبد جوان، حسن معجونی و امیرمهدی ژوله با هم رقابت می‌کنند.

خنداننده شو این فرصت را برای شرکت‌کنندگان مهیا می‌کند که در عرصه طنزپردازی دیده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمامی برندگان دو قسمت قبل الان جزو مجریان، نویسندگان و بازیگران طنز هستند و برای خودشان برو و بیایی دارند. اگر چنین مسابقه‌ای نبود معلوم نبود که استعداد این هنرمندان شکوفا بشود یا خیر. لازمه استمرار این برنامه صبر و شکیبایی بیشتر افراد و گروه‌هایی است که احتمالا در قسمت‌های آتی با آنها شوخی خواهد شد. 

نگار طاهر احمدی و مصطفی احمدی پدیده‌های اولین قسمت فصل سوم مسابقه خنداننده شو بودند که اجرایشان با نظر مثبت داوران مواجه شد. نگار طاهر احمدی به عنوان تنها شرکت‌کننده زن به موضوع تقلب در امتحانات پرداخت و مصطفی احمدی نیز از شیرینی‌های لهجه شاهرودی گفت.

در هر شب ۵ شرکت کننده روی سن می روند و داوران یک اجرا را مستقیم به مرحله بعد می فرستند و یک نفر دیگر را حذف می کنند. از میان سه شرکت کننده دیگر دو نفر با رای مردمی به مرحله بعد صعود خواهد کرد.

در شب اول یاشار کبیری، مصطفی احمدی شاهرودی، نیما سهرابی، نگار طاهر احمدی و کاوه مرحمتی با هم در خنداندن تماشاگران رقابت کردند.

کشتی دانشجویی، ریزش مو و خواستگاری از جمله سوژه‌های قسمت اول بود. نگار طاهر احمدی سوژه تقلب در امتحانات را برای اجرایش انتخاب کرده بود.

نگار طاهر احمدی به عنوان تنها شرکت‌کننده زن به موضوع تقلب در امتحانات مدرسه پرداخت و مصطفی احمدی نیز از شیرینی‌های لهجه شاهرودی گفت.داور مسابقه در واکنش به اجرای این شرکت‌کننده زن گفت: شما نقش یک آدم ملنگ را بازی می کنید که خیلی خوب است. این که با خودت شوخی می کنی و خود ویرانی داری، روش مورد علاقه من است. این اجرا خیلی بالاتر از انتظار من بود. به کار شما تجاهل العارف می‌گویند؛ یعنی کسی که می داند ولی خودش را به ندانستن می زند.

رامبد جوان نیز ضمن تبریک به طاهر احمدی تاکید کرد: تو از یک تجربه سخت موفق بیرون آمدی. راحتی در اجرایت وجود دارد که مال خودت است و این نکته امتیاز بزرگی است.

این خنداننده در نهایت با رای داوران به مرحله رای‌دهی مردمی فرستاده شد. 

مططفی احمدی نیز از لهجه شاهرودی گفت و این که ترجمه هر واژه در این لهجه چه می‌شود. او تنها نفری بود که بر اساس نظر داوران به مرحله بعدی صعود کرد.

رامبد جوان پس از انتخاب مصطفی احمدی اجرای او را جذاب خواند و گفت: کسی را بالا می‌فرستیم که دلمان می خواهد اجرایش را در مرحله بعد ببینیم.

نقد و بررسی صریح و بیان نقاط ضعف اجراها یکی از امتیازهای فصل سوم این مسابقه است. به عنوان مثال امیرمهدی ژوله، بازیگر و فیلمنامه‌نویس آثار کمدی خطاب به یکی از شرکت‌کنندگان از پایین بودن سطح شوخی‌ها انتقاد کرد و گفت: در متن شما آدم ها منطق نداشتند؛ در حالی که شوخی موضوع بی‌منطقی نیست.

اجرای فردی که به سراغ موضوع پدرزن و برادرزن رفته بود هم با همین انتقاد مواجه شد. رامبد جوان از تکراری بودن این سوژه انتقاد کرد و امیرمهدی ژوله نیز تاکید کرد: از شوخی سازی برای نقد باید استفاده کنی. این که شوخی در حد روابطتت با پدرزن متوقف بماند خوب نیست.

خنداننده شو مسابقه‌ای در مجموعه برنامه خندوانه است که به معرفی استندآپ کمدین‌های جوان و با استعداد می‌پردازد. این مسابقه برای انتخاب بهترین خنداننده از میان مردم برگزار می‌شود و تفاوت آن با مسابقه خنداننده برتر که در فصل دو این برنامه اجرا شد این است که شرکت‌کنندگان مسابقه خنداننده برتر از میان هنرپیشگان و کمدین‌های مشهور سینما و تلویزیون بودند ولی خنداننده شو شرکت‌کنندگان را از میان مردم عادی انتخاب می‌کند.

برچسب‌ها امیر مهدی ژوله ریزش مو رامبد جوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امیر مهدی ژوله ریزش مو رامبد جوان امیر مهدی ژوله ریزش مو رامبد جوان شرکت کنندگان مصطفی احمدی خنداننده شو شرکت کننده رامبد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۳۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری : ممکن است فاجعه بم تکرار شود !

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: در ایران ۱۷۰ هزار هکتار بافت فرسوده، حاشیه‌ای و تاریخی و بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار سقف لرزان وجود دارد و اگر جریان نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده کشور شتاب نگیرد، شاهد تکرار فاجعه‌ای مانند بم خواهیم بود.

به گزارش تسنیم،‌ محمد آئینی ظهر امروز در همایش بزرگداشت روز ملی شوراهای اسلامی که در سالن شیخ صدوق آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد، با تاکید بر اینکه مردم در بافت فرسوده و سکونت‌گاه‌های غیررسمی حق حیات دارند و جان آن‌ها در خطر است، گفت: در ایران ۱۷۰ هزار هکتار بافت فرسوده، حاشیه‌ای و تاریخی و بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار سقف لرزان وجود دارد.

وی با بیان اینکه شوراها باید زبان گویای مردم باشند، افزود: در صورتی‌که جریان نوسازی مسکن در بافت‌های ناکارآمد و فرسوده کشور شتاب نگیرد، شاهد تکرار فاجعه‌ای مانند بم خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به برخی از حقوق مردم ساکن در بافت‌های فرسوده، خاطرنشان کرد: این شهروندان در وهله اول حق حیات دارند، باید حقوق آنان به رسمیت شناخته شده و به منظور نوسازی واحدهای مسکونی در سکونتگاه‌های غیررسمی، موانع صدور اسناد مالکیت به منظور فراهم شدن امکان دریافت تسهیلات برطرف شود.

آئینی با اشاره به نهضت سنددار کردن اراضی در سکونتگاه‌های غیررسمی، تصریح کرد: بهره‌مندی از امکانات شهری در حد متوسط محلات برخوردار شهری و فراهم کردن زیرساخت‌های خدمات آموزشی، فرهنگی، ورزشی، درمانی، بهداشتی اهمیت دارد.

وی با اشاره به بیش از ۶۰ درصد معابر در بافت‌های فرسوده شهری، خاکی هستند، ابراز امیدواری کرد: با همکاری وزارت راه و شهرسازی و تخصیص قیر، طی مدت باقیمانده از دولت، هیچ معبر خاکی در سکونتگاه‌های غیررسمی و بافت‌های فرسوده نداشته باشد.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در ادامه تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند متناسب با پراکنش جمعیت در این مناطق، خدمات و زیرساخت‌های لازم را تأمین کنند.

وی حق اشتغال را از دیگر حقوق ساکنان مناطق بافت فرسوده شهری برشمرد و گفت: باید با ارائه آموزش‌های شغلی، زمینه اشتغال‌زایی برای ساکنان این مناطق فراهم شود.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در پایان با تأکید بر ارائه تخفیف ۵۰ تا ۱۰۰ درصدی صدور پروانه ساخت‌وساز در مناطق فرسوده و ناکارآمد شهری خاطرنشان کرد: ارائه تسهیلات و امکانات و حمایت‌های نهضت ملی مسکن، حق تغییر کاربری طبقات همکف و صدور پروانه ساخت‌وساز برای واحدهای مسکونی با هر متراژ زمین، از اهرم‌های تشویقی دولت در بافت فرسوده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ذوب آهن اصفهان در دوره جدید موفقیت های معدنی خوبی کسب کرد
  • مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری : ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • ◄ اولین قطار ترانزیت افغانستان به ترکیه در دام سوء مدیریت/ تکرار تجربه تلخ راه آهن شلمچه بصره
  • گل‌به‌خودی مانع‌ اولین کلیت شیت آرشا!
  • رامین پس از گلزنی صورتش را پنهان کرد!
  • کشتی اصفهان در مسیر موفقیت است