Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – مرتضی فنونی زاده در خصوص حواشی ایجاد شده برای شرکت مهدی مهدوی‌کیا در بازی تیم منتخب جهان و منتخب بازیکنان عرب و همچنین استوری های منتشرشده از سوی برادرش [مهدی فنونی زاده] بیان کرد: هر دو اسطوره های فوتبال ملی و باشگاهی ما هستند خصوصا آقای مهدوی‌کیا. صفحه اینستاگرام مهدی دست خودش نیست؛ آن صفحه مثل ناموس آدم است و نباید دست ادمین بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روی دست مهدی در انسانیتش نمی‌آید ولی ساده است. اصلا نمی‌داند ادمین چیست. صفحه اش را در اختیار شخصی قرار می‌دهد و او می‌گوید ما استقلالی هستیم و چنین چیزی را در صفحه ات می‌گذاریم و آقا مهدی هم ساده است و می‌گوید بگذار.

او در پایان گفت: آقای مهدی مهدوی‌کیا اسطوره فوتبال ایران و آسیا و حتی جهان است. یک اشتباه سهوی بوده و یک پیراهن داده‌اند که بپوشد. الان پیراهنی که به ما دادند نگاه کردیم که پرچمی روی آن نباشد. آقا مهدوی‌کیا هم تقصیری ندارد. هر دو جزو بهترین فوتبالیست های تاریخ فوتبال ایران بوده‌اند؛ هم اخوی ما و هم آقای مهدوی‌کیا که سرآمد همه است. چرا ما مهره سوزی و قهرمان سوزی کنیم؟ آقای دایی، آقای استیلی، آقای عابدزاده و … حیف هستند. من سیاسی نیستم و انشاالله ختم به خیر شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مرتضی فنونی زاده مرتضی فنونی زاده مهدوی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۳۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد

فابریتزیو رومانو خبرنگار و کارشناس سرشناس حوزه نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به اینتر خبر داد.

رومانو در این باره نوشت: «قرارداد طارمی با اینتر تا ژوئن ۲۰۲۶ (به مدت دو سال) اعتبار داشته و بندی برای تمدید یک ساله قرارداد (تا پایان ژوئن ۲۰۲۷) دارد. همه کار‌ها تکمیل شده و باشگاه پورتو از این مسئله اطلاع یافته است.»

مهاجم تیم ملی که در تابستان سال ۲۰۲۰ با باشگاه پورتو قرارداد بست، در ۱۷۷ بازی با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه ۸۸ بار موفق به گلزنی شد و ۵۴ گل برای هم‌تیمی‌های خودش ساخت.

دیگر خبرها

  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • «چندهیچ» نمایشنامه خوانی می‌شود/ سرانجام وقایع جنگ در پنج گویش
  • فنونی‌زاده:رفیعی تا ۲ بازی گل نخورد رفت خالکوبی کرد! /نام سپاهان پرسپولیس را هوشیار می‌کند
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد