Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر اعلام کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر بارندگی شدید و احتمال جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه‌های فصلی از چهارشنبه ۸ دی تا پایان فعالیت سامانه بارشی، از هم‌‎استانی‌ها و مسافران می‌خواهیم برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه ناگوار از نزدیک شدن به رودخانه‌ها و استقرار در حریم رودخانه‌ها، مسیل ها، آبنما‌ها و رفتن به ارتفاعات و رفت و آمد‌های غیرضروری خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه به کشاورزان و باغ‌داران توصیه شده است ضمن رعایت اصول حفاظت از مزارع پیش از سیلاب، در زمان تردد در محدوده کانال‌ها و شبکه‌های آبیاری و زهکشی، احتیاط کنند.

شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر اعلام کرد: با توجه به ورود جریان‌های سیلابی به استان از استان‌های همجوار، کشاورزان، دامداران و عشایر  از تجمع یا بیتوته کردن در محدوده تمام ابنیه آبی، دهانه پل‌ها، سرریز‌ها و سایر سازه‌های آبی استان پرهیز کنند.

این شرکت از ساکنان مجاور تاسیسات آبی درخواست کرد در زمان وقوع سیلاب به دلیل احتمال غرق شدگی، آب بردگی یا ریزش جداره‌ها از تجمع در محل وقوع سیلاب برای عکاسی خودداری کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل سیلاب هشدار هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۳۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک نفر در پی وقوع سیلاب در روستای مرزی لانو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، ظهر امروز و در پی بارش شدید و وقوع سیلاب در روستای مرزی لانو بخش درح مرد جوانی که برای مشاهده سیلاب در محل وقوع آن حضور داشت، در آب سقوط کرده و جان خود را از دست داد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اقدام عجیب وزارت بهداشت؛ تعیین سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس حجاب!
  • وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • تشدید بارش‌ها و احتمال سیلاب در چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران و جاری شدن سیلاب ۴ نفر را در مرودشت اسیر مرگ کرد
  • فوت یک نفر در پی وقوع سیلاب در روستای مرزی لانو
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده در بیش از ۱۵ استان کشور
  • هشدار هواشناسی برای ۱۸ استان/ تشدید بارش و احتمال وقوع سیلاب
  • هشدار رهاسازی آب سد سفیدرود در گیلان