Web Analytics Made Easy - Statcounter

مطابق جدول اعلام شده توسط هیات سوارکاری گنبدکاووس، برای هفته دهم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه این شهرستان مالکان ۱۲۷ راس اسب از نژادهای "ترکمن، دوخون و تروبرد" ثبت نام کردند و قرار است در ۱۲ دور و به مسافت‌های هزار، هزار و ۲۰۰ و هزار و ۶۰۰ متر با هم به رقابت بپردازند.

مطابق جدول اعلامی در روز نخست هفته دهم این مسابقات که عصر پنجشنبه ۹ دی در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس برگزار خواهد شد، ۶۲ راس اسب ثبت نام شده در ۶ دور شامل ۲ دور هزار متری، سه دور هزار و ۲۰۰ متری و یک دور هزار و ۶۰۰ متری با هم به رقابت خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته برگزاری مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس برای اسب‌های برنده اول تا سوم روز نخست هفته دهم در مجموع مبلغ  ۲ میلیارد و ۲۵۷ میلیون ریال جایزه نقدی پیش بینی کرده است.

همچنین در روز دوم مسابقات این هفته نیز که قرار است عصر جمعه ۱۰ دی برگزار خواهد شد، مالکان ۶۵ راس اسب برای رقابت در ۶ دور شامل سه دور هزار متری، ۲ دور هزار و ۲۰۰ متری و یک دور هزار و ۶۰۰ متری ثبت نام کردند.

کمیته برگزاری مسابقات کورس پاییزه گنبدکاووس برای اسب‌های برنده اول تا سوم روز دوم و پایانی هفته دهم نیز در مجموع ۲ میلیارد و ۱۵۷ میلیون ریال جایزه نقدی پیش بینی کرده است.

به گفته بهروز نیازی رییس هیات سوارکاری گنبدکاووس، فصل جدید مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه این شهرستان مطابق برنامه تدوین شده از سوی فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی قرار است تا پایان اسفند امسال (روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته) برگزار شود.

مسابقات اسبدوانی در شهرستان ۳۷۵ هزار نفری گنبدکاووس که از آن به‌عنوان پایتخت سوارکاری کشور یاد می‌شود، سال‌هاست که در قالب کورس بهاره و پاییزه باحضور جمع زیادی از علاقه‌مندان به این رشته ورزشی برگزار می‌شود.

مسابقات سوارکاری در بین مردم گلستان بویژه ترکمن‌ها علاقمندان زیادی دارد و این رخداد ورزشی بیش از یک دهه است علاوه بر گنبدکاووس در ۲ شهرستان آق قلا و بندرترکمن این استان نیز برگزار می‌شود.

برچسب‌ها گنبدکاووس سوارکاری گلستان فدراسیون سوارکاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس سوارکاری گلستان گنبدکاووس سوارکاری گلستان فدراسیون سوارکاری مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه دور هزار هفته دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۴۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ تایلند با قهرمانی تیم ملی ایران خاتمه پیدا کرد و تیم‌های تایلند و ازبکستان رده‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.  

در پایان این مسابقات سعید احمد عباسی به عنوان باارزش‌ترین بازیکن جام لقب گرفت، این تنها جایزه احمدعباسی نبود و او عنوان بهترین گلزن مسابقات را با ۸ گل زده کسب کرد تا دو جایزه مهم این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد و نامش در ویترین افتخارات تاریخچه مسابقات ثبت شد.  

باقر محمدی بهترین این تورنمنت لقب گرفت و همچنین جایزه بازی جوانمردانه به محمد اسامان موسی از تیم ملی تایلند رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدئو) مهاجر مبتلا به سرطان برنده جایزه بخت آزمایی یک میلیارد دلاری شد
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • اسب‌های خراسان شمالی در کورس گنبد کاووس خوش درخشیدند
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • نویسنده اسیر فلسطینی برنده جایزه ادبی بوکر شد
  • جایزه بوکر عربی ۲۰۲۴ به اسیر فلسطینی رسید
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟
  • اسیر فلسطینی صهیونیست‌ها برنده بوکر عربی ۲۰۲۴ شد
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان