Web Analytics Made Easy - Statcounter

حشمت رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تلاش شبانه روزی کادر درمان، شهرستان گیلانغرب در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد.

وی افزود: تاکنون ۹۳ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال گیلانغرب نوبت اول و ۹۲ درصد نوبت دوم و ۱۰۰ درصد جمعیت دانش آموزی واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب تصریح کرد: تزریق دز سوم یا یادآور واکسن کرونا نیز در شهرستان گیلانغرب بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت آغاز شده که تاکنون ۱۷ درصد از مردم نوبت سوم را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی بیان کرد: با توجه به شیوع سویه جدید کرونا در کشور و قدرت سرایت بالا اومیکرون باید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی توسط مردم بیشتر شود.

وی خاطر نشان کرد: از هفت درصد باقی مانده افرادی که تاکنون برای دریافت واکسن کرونا به مراکز بهداشتی مراجعه نکرده‌اند درخواست می‌کنیم با توجه به شیوع سویه جدید کرونا هرچه سریع‌تر برای دریافت واکسن اقدام کنند.

کد خبر 5386547

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه گیلانغرب واکسن کرونا ویروس کرونا واکسیناسیون کرونا دانش آموزان ویروس کرونا بوشهر قاسم سلیمانی خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان کرمانشاه بارش برف 9 دی واکسن کرونا سویه اومیکرون کرونا ایلام سانحه تصادف زلزله واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۴۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) کنکور 1403 در بجنورد

به گزارش صدای ایران از جمهوری اسلامی،در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۲۹ هزار و ۶۵۶ نفر یعنی ۶۳ درصد زن و ۴۲۲ هزار و ۸۶۲ نفر یعنی ۳۷ درصد مرد هستند. همچنین امسال آزمون دانشجومعلم همزمان با نوبت اول کنکور برگزار می‌شود که در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجومعلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند و از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

دیگر خبرها

  • تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • (عکس) کنکور 1403 در بجنورد
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا