Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، احمد فرهادی سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: پیشخوان خدمات کتابخانه‌ای اندیشه در محله حاجی آباد لردگان به عنوان شعبه‌ای از کتابخانه شهید مطهری افتتاح شد.

او افزود: برای تهیه سازه و تجهیز این پیشخوان اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال هزینه شده و اعتبارات مورد نیاز برای راه‌اندازی این مرکز فرهنگی از محل اعتبار تملک دارایی‌ها ردیف کاهش آسیب‌های اجتماعی و همچنین اعتبارات نهاد کتابخانه‌ها تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

اهدای بیش از یک هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های اردل

فرهادی اضافه کرد: با راه‌اندازی این پیشخوان امکان بهره‌مندی مردم ساکن در مناطق کمتر برخوردار از خدمات کتاب و کتابخوانی فراهم می‌شود و با توجه به تعیین یک کتابخانه معین برای هر یک از این پیشخوان‌ها، به طور متناوب کتاب‌های موردنیاز مراجعه‌کنندگان تامین و در دسترس آنان قرار خواهد گرفت.

او اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، کتابخانه‌ها و پیشخوان‌های خدمات کتابخانه‌ای با برپایی محافل ادبی و هنری، برگزاری جلسات مشاوره‌ای، فعال کردن بخش کودک همراه با قصه‌گویی و مهارت افزایی و همچنین پشتیبانی از کانون‌های قرآن و عترت به قرارگاه‌های فرهنگی تبدیل می‌شوند.

در ادامه محسن طهماسبی معاون فرماندار شهرستان لردگان تصریح کرد: در گذشته راه‌اندازی کتابخانه‌ها و ارائه خدمات مربوط به کتاب در مناطق کم برخوردار چندان که باید مورد توجه قرار نمی‌گرفت؛ در حالی که با توسعه فرهنگ کتابخوانی می‌توان علاوه بر تعمق اندیشه و تفکر، شرایط را برای بهبود رفتار‌ها و مناسبات اجتماعی و فرهنگی در جامعه ایجاد کرد.

او گفت: کتاب بیش از دیگر ابزار‌های فرهنگی می‌تواند در توسعه اندیشه در جامعه اثرگذار باشد و امید می‌رود با راه‌اندازی پیشخوان خدمات کتابخانه‌ای در محله حاجی‌آباد تغییرات مثبتی در جهت پیشرفت این محله در آینده روی دهد.

طهماسبی بیان کرد: شهرستان لردگان دارای چهار باب کتابخانه نهادی و صاحب دو باب پیشخوان خدمات کتابخانه‌ای است.

او ادامه داد: نخستین پیشخوان خدمات کتابخانه‌ای این شهرستان در هفته کتاب سال۱۳۹۹ به عنوان نخستین پیشخوان خدمات کتابخانه‌ای کشور، به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهید مطهری پیشخوان خدمات کتابخانه ای کتاب و کتابخوانی کتابخانه های عمومی پیشخوان خدمات کتابخانه ای کتابخانه ها راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۴۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: باتوجه به اینکه شدت بارش‌ها از امروز پیش‌بینی شده، دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان استان آماده‌باش هستند.

خسرو کیانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به صدور هشدار نارنجی هواشناسی از روز چهارشنبه تا جمعه، دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان استان در حالت آماده‌باش قرار دارند.

وی افزود: با توجه با اینکه بارش‌ها در سطح استان آغاز شده است، تاکنون خسارتی ناشی از بارش‌ها گزارش نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: رانندگان احتیاط لازم را در هنگام تردد داشته باشند زیرا در هنگام بارندگی اندکی سطح جاده‌ها لغزنده می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توزیع ۳.۸ میلیون شیر رایگان در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • آماده‌ باش دستگاه‌ های امدادی و خدمات‌ رسان در چهارمحال و بختیاری
  • مشارکت ۳۱ استان کشور در دومین دوره جشنواره ملی دوست من کتاب
  • شماره هجدهم کتاب هدهد سفید در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در چهارمحال و بختیاری
  • اولین کتابخانه ملی دیجیتال جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • اولین کتابخانه دیجیتال ملی جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری