Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-08@03:19:18 GMT

رابر دومان هم از طرفداری شکایت کرد!

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۱۴۸۱۰

رابر دومان هم از طرفداری شکایت کرد!

غلامرضا علیخانی و رابر دومان از رسانه طرفداری شکایت کردند.

 به گزارش طرفداری، تنها یک روز پس از آن که مدیر مسئول رسانه طرفداری با شکایت فدراسیون فوتبال به دادگاه فرهنگ و رسانه احضار شد، غلامرضا علیخانی، همان شخصی که تمام رسانه ها به حضور غیر ضروری اش در لیتوانی به عنوان همراه رییس فدراسیون فوتبال در جام جهانی فوتسال اعتراض کردند و مدارک مستندی پیرامون حضورش در فعالیت های تجاری فدراسیون فوتبال وجود دارد، از رسانه طرفداری شکایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تلویزیون و اغلب رسانه ها به این حضور غیرمتعارف غلامرضا علیخانی در فوتبال به عنوان یک سوژه عجیب پرداخته شد اما برخی افراد در فدراسیون فوتبال بنا به دلایلی تمایل دارند رابردومان و غلامرضا علیخانی از طرفداری شکایت کنند تا احتمالا پرونده این رسانه سنگین تر شود. همین حالا هم اگر به صفحه آل اشپورت سر بزنید هیچ اثری از رابردومان نمی بینید و نماینده این شرکت در ایران شرکت دیگری معرفی شده و آن وقت در سایت فدراسیون فوتبال، رابر دومان را نماینده انحصاری آل اشپورت جا زده اند و جالب اینجاست که شکایت هم می کنند!

غلامرضا علیخانی و رابر دومان در حالی از رسانه طرفداری شکایت کرده اند که طرفداری حتی یک سطر مطلب هم بدون سند و مدرک درباره حضور بی ربط این شرکت طراح سوپر مارکت و هایپر مارکت در فوتبال منتشر نکرده است. رابر دومان اولین بار شهریور ماه وارد جغرافیای فوتبال ایران شد و از آن زمان تا به امروز تمامی مطالب طرفداری پیرامون این شرکت و غلامرضا علیخانی با سند و مدرک نوشته شده و حالا که دوستان تمایل دارند کار را به قوه قضاییه بکشانند رسانه طرفداری قطعا اطلاعات دقیق دیگری که از روابط غلامرضا علیخانی با حمید مهرعلی و شهاب عزیزی خادم دارد را در اختیار دادسرای فرهنگ و رسانه می گذارد و همزمان برای آگاهی افکار عمومی منتشر می کند. اگر طرفداری نوشت غلامرضا علیخانی در جلسه های شهاب عزیزی خادم با کاردار سفارت ایران در امارات و شرکت های خارجی و داخلی حاضر بوده عکس از آن جلسه ها منتشر کرد و اگر نوشت در واردات تجهیزات VAR دخالت داشته، این حرف را سخنگوی فدراسیون فوتبال در برنامه ورزشگاه اولین بار به زبان آورد و اگر از حضور بی ربط این شخص در فوتبال و قرارهایش در دزاشیب انتقاد کرد، حرف های دلسوزان فوتبال را بازتاب داد که جملگی معتقدند چرا منافع فوتبال باید نصیب کسانی شود که از خانواده فوتبال نیستند.

رسانه طرفداری در چارچوب قانون و به عنوان یک رسانه مستقل به نقد عملکردهای فدراسیون فوتبال پرداخته و از این پس هم این رویه را ادامه می دهد و قرار نیست با شکایت شهاب عزیزی خادم و دوستانش روشنگری طرفداری پیرامون جادوگر کلاک که متاسفانه قبله عالم بعضی هاست، قرارداد مشکوک var، دخالت های برخی مشاوران فدراسیون فوتبال در امور کمیته هایی که باید مستقل باشند و … متوقف شود.

رسانه طرفداری قطعا با مدارک و مستندات خود در جلسه دادگاه حاضر می شود و با اعتماد و احترام کامل به قانون از نوشته های خود دفاع خواهد کرد و بی صبرانه منتظر روزی هستیم که نهادهای نظارتی و دستگاه های مسئول با تخلف کسانی که برای منتقدین پرونده سازی می کنند و خطاهای شان به منافع ملی آسیب می زند، برخورد کنند.

علیخانی ها و رابردومان ها می آیند و می روند درست مثل قبلی ها که آمدند و دوران شان تمام شد و رفتند ولی رسانه ها هستند و در چارچوب قانون فعالیت می کنند.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: طرفداری شکایت غلامرضا علیخانی فدراسیون فوتبال رسانه طرفداری رابر دومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۴۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر

دریافت 15 MB کد خبر 6098186

دیگر خبرها

  • ببینید | روایت کاندیدای انتخابات مجلس از دعوای شدید خود با فردوسی‌پور و علیخانی
  • سپاهان از کمدین هتاک و پرسپولیس به کمیته اخلاق شکایت می‌کند
  • شکایت باشگاه سپاهان از تهرانی و پرسپولیس
  • شکایت پرسپولیس از دانشگر!
  • ابهام در مورد شرکت چینی تامین کننده VAR/ تخصص در بیلیارد و تنیس!
  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان
  • پیام پر از طعنه و تذکر سپاهان به کمیته انضباطی
  • بیانیه جدید باشگاه سپاهان؛ لیدرهای قسمت بانوان را شناسایی کنید