Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک، یک خانواده محروم و بی‌بضاعت اما آبرومند در دیشموک که در نهایت فقر و نداری روزگار در یک ساختمان مخروبه به سختی گذران زندگی می‌کنند.

در بخش دیشموک خانواده‌های وجود دارد که نیازمند حمایت نهادهای مانند بهزیستی و کمیته امداد هستند.

در حال حاضر با توجه به اینکه در دیشموک نهادهای حمایتی بیشتر شده‌اند و از طرفی بنیاد علوی یا همان بنیاد مستضعفان به کمک نهادهای حمایتی در دیشموک شتافت امیدوارم مشکلات نیازمندان در دیشموک رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عادل داش ساکن روستای باقله‌دان فرد نیازمندی که دارای 3 فرزند می‌باشد و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند نیازمند حمایت خیرین است.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دیشموک با بیان اینکه از مرداد تا الان در متقاضی وام مسکن از بنیاد علوی، کمیته امداد و بنیاد مسکن هستم و تمام مراحل اداری را طی کردم و در پایان که متحمل کلی هزینه شده‌ام که به دلیل نداشتن کارت پایان خدمت و از پرداخت وام مسکن به من جلوگیری شده است.

 

قرعه بدشانسی داش به اینجا ختم نشده است و از وعده‌های نهادهای حمایتی که دل شوق به این ساکن روستای باقله دان در خانه دار شدن را داده بودند حال در طی بارندگی اخیر خانه این بدشناس به مخروبه‌ای تبدیل شده است.

داش گفت: خانه‌ام در طی بارش باران ترک خورده و تخریب شده است هیچ گونه نهاد حمایتی به فریادم نمی‌رسد.

وی گفت: با وجود اینکه به بخشداری هم مراجعه کردم متاسفانه در حال حاضر بی‌پناه هستم.

به گزارش فارس؛ امیدوارم با وجود نهادهای حمایتی در دیشموک مشکل مسکن عادل داش در روستای باقله دان رفع شود تا خانواده‌اش با آرامش خاطر بیشتری بتوانند زندگی راحتی داشته باشند.

عادل داش گفت: خانه ام را که درست نکردن با وعده دادن احداث مسکن خانه‌ام خراب شد و الان سرپناه مناسبی ندارم.

 

 

 

انتهای پیام/82027

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی کمیته امداد بنیاد مستضعفان وام مسکن نهادهای حمایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۵۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظامی گنجوی شاعر شهیر تفرشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نظامی‌ گنجوی شاعر و حکیم ایرانی است که بعضی کشور‌های جدیدالتأسیس اطراف برای هویت تراشی برای خود مدعی غیر ایرانی بودن او شده‌اند در حالی که این شاعر ایرانی با استناد به اشعار نظامی و البته تأیید سازمان جهانی یونسکو در خانه‌ای در روستای «تا» به دنیا آمده و زندگی داشته است.
مهم‌ترین این مستندات، اشعار نظامی در دلتنگی برای طاد بود: «چو در گرچه در شهر گنجه گُمم، ولی از کهستان شهر قُمم/ به تفرش دهی است «تا» نام او، نظامی از آنجا شده نامجو»

روستای «تا» روستایی آراسته و زیبا با کوچه‌های سنگفرش و هوایی دل‌انگیز است که علاوه بر اینکه زادگاه حکیم نظامی است بلکه اولین روستا در کشور است که کوچه‌هایش به اسم یک فرهیخته اسم گذاری شده است.
تکیه روباز تاریخی، مسجد جامع در کنار خانه حکیم نظامی و طبیعت این روستا از جاذبه‌های آن است.
از آثار حکیم نظامی می‌توان به مثنوی‌های عاشقانه‌ مثل خسرو و شیرین، لیلی و مجنون و هفت‌پیکر اشاره کرد که در اوج زیبایی به زبان فارسی سروده شده است.

دیگر خبرها

  • نظامی گنجوی شاعر شهیر تفرشی
  • بهره مندی 3 هزار و 741 مشترک نهادهای حمایتی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • حمایت از تحقیقات ریسک‌پذیر و خطرپذیر نخبگان
  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی