Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: شناخت خوبی از نساجی داریم و ‌می‌دانیم مجموعه این باشگاه به دنبال نفس فوتبال است.

خبرگزاری میزان - فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نساجی اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

* با برگزاری این کنفرانس تمام برنامه‌های ما تغییر کرد و ۳۰۰ بار هم این را گفته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حکومت دیکتاتوری نیست که سازمان لیگ این‌گونه برخورد می‌کند. خودتان را جای مربیان بگذارید و ببینید چقدر همه چیز به‌هم می‌ریزد. یک جایی این داستان باید تغییر کند و حرف هم می‌خواهیم بزنیم جریمه می‌کنند.

*شناخت خوبی از نساجی داریم و ‌می‌دانیم مجموعه این باشگاه به دنبال نفس فوتبال است. به تفکر باشگاه نساجی تبریک می‌گویم چون آن‌ها این همه هزینه می‌کنند تا یک فوتبال خوب بازی کنند و نمی‌خواهند فقط یک مسابقه را برگزار کنند.

*از سپاهانی‌ها هم تشکر می‌کنم که این زمین را در اختیار نساجی قرار دادند. آن‌ها مربی خوبی دارند و تلفیقی از جوانان و باتجربه‌ها را تشکیل داده‌اند. ما هم تیم خوبی داریم و درست است در چند بازی نتایج خوبی کسب نکرده‌ایم اما در دو بازی اخیر جام حذفی و لیگ برتر پیروز شده‌ایم و تیم روی غلطک افتاده است.

*امیدوارم بازی فردا تماشاگرپسند و زیبا باشد. نظرم در رابطه با تغییر ورزشگاه مثبت است اما مازندران مهد فوتبال است و در لیگ ما بازیکنان سطح بالای مازندرانی وجود دارند. بهتر از زمین ساری و زمین قائمشهر درست شود تا تیم‌ها در این زمین‌ها فوتبال خوبی را ارائه دهند. هر دو طرف می‌خواهند زیبا بازی کنند و این کار جای تحسین دارد.

*مثل چند هفته گذشته دو، سه مصدوم داریم اما به این مساله عادت داریم. خودمان را با این شرایط وقف می‌دهیم و جای نگرانی نیست.

بیشتر بخوانید: میرجوان: بازی در نقش جهان برای هر دو تیم خوب است/ خودمان را برای صعود در جدول آماده کرده‌ایم

انتهای پیام/

برچسب ها: فراز کمالوند نفت مسجد سلیمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان فراز کمالوند نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۵۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، ملوان فردا در چارچوب مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر برابر استقلال خوزستان قرار خواهد گرفت. مهدی تارتار در نشست خبری پیش از این بازی گفت: بازی سنگینی است. تیم استقلال خوزستان در نیم فصل به خوبی تقویت شده و چند بازیکن خارجی به خدمت گرفته و نتایج بدی هم کسب نکرده است. همین مسائل کار را برای ما سخت می‌کند.

او ادامه داد: ما هم با توجه به شرایطی که در دو هفته گذشته داشتیم، محکوم به برد هستیم. در دو هفته اخیر امتیازات زیادی را از دست دادیم و باید برنده باشیم. ضمن احترام به تیم خوب استقلال خوزستان قطعا برای بردن بازی می‌کنیم و می‌دانیم آنها هم همین استراتژی را دارند و این به زیبایی بازی کمک می‌کند. وقتی مساوی به درد هیچکدام از تیم‌ها نمی‌خورد، قطعا بازی زیبا می‌شود.

سرمربی ملوان در پایان عنوان کرد: امیدوارم زمین مسابقه شرایط خوبی داشته باشد و این اجازه را به دو تیم بدهد که بازی روی زمین انجام بدهند. امیدوارم کم اشتباه باشیم و بتوانیم سه امتیاز مهم این بازی را به دست بیاوریم.

دیگر خبرها

  • شجاعی: دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند