Web Analytics Made Easy - Statcounter

عظیم جزیده در گفت‌وگو با میزان، درباره حواشی مربوط به قطع همکاری با تیم والیبال شهرداری گنبد به دلیل مشکلات مالی و جدایی برخی بازیکنان اصلی، اظهار داشت: زمانی که هدایت شهرداری گنبد را پذیرفتم، تیمی مریض را تحویل گرفتم و با تمرینات فشرده و زیاد و تلاش روزانه توانستیم این تیم را که در انتهای جدول قرار داشت در پایان دور رفت به تیم‌های بالای جدول برسانم؛ اما اتفاقاتی افتاده که باعث شده برای ادامه کار مردد شوم  و همین الان نامه استعفایم در دستم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از یک طرف گنبد تیم شهرم است و عِرق زیادی به این تیم دارم و به هیمن خاطر دلم نمی‌آید که در این شرایط این تیم را رها کنم، ولی از سوی دیگر فکر آبرویم هستم تا مبادا در انتهای فصل نتایجی رقم بخورد که موجب آزردگی خاطر مردم والیبال‌دوست گنبد شود.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد در خصوص جدایی ۳ بازیکن اصلی از این تیم خاطرنشان کرد: با اطلاعاتی که دارم گویا باشگاه با ادریس دانشفر به توافق رسیده و قرار است با واریز بخشی از قراردادش در تیم بماند، اما میکائیل تاجر و یونس قلیچ‌‌نیازی از تیم جدا شده و به تیم‌های دیگری پیوسته‌اند.

این مربی گنبدی تصریح کرد: گله اصلی من از این دو بازیکن است نه از باشگاه. کاش بازیکنانی که جدا شدند کمی خویشتن‌داری می‌کردند و واقعا با رفتارشان به من بد کردند. انتظار داشتم که قبل از پیوستن به تیم دیگری مرا هم در جریان می‌گذاشتند. کاش بعضی بازیکنان یادشان نرود که از کجا به کجا رسیده‌اند؟ متاسفانه کار به جایی رسیده که یک بازیکن جوان برای من شرط و شروط می‌گذارد و ماندنش در تیم را منوط به ثابت بودن در ترکیب کرده است.

جزیده در پایان در پاسخ به اینکه چه شروطی برای ماندن دارد؟ گفت: در حال حاضر شرایط به گونه‌ایست که ادامه همکاری نیاز به حمایت و همدلی دارد. به باشگاه اعلام کرده‌ام که باید ۴ بازیکن جدید در پست‌های مختلف جذب شود و همچنین بازیکنان فعلی که مانده‌اند، حفظ شوند. بیشتر بخوانید: اعلام برنامه دور برگشت لیگ برتر والیبال

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۵۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بسیاری از تیم‌های لیگ برتری فعالیت نقل و انتقالاتی خودشان را آغاز کرده‌اند و این در حالی است که تیم‌های خاص لیگ برتر با زیر نظر گرفتن استعدادهای این فصل، سعی دارند در فرایند جذب آنها پیش قدم شوند. در این بین مجتبی حسینی سرمربی تیم آلومینیوم اراک نسبت به وضعیت نقل و انتقالاتی به وجود آمده برای تیمش واکنش نشان داد و در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان، از اقدام عجیب یکی از سرمربیان لیگ برتری صحبت کرد.

حسینی با اشاره به وضعیت نقل و انتقالاتی بازیکنان شهرستانی به تیم‌های پایتخت‌نشین گفت: من خواهشم از بچه‌هایی که کارگزار و مدیر برنامه این بازیکنان هستند این است که نباید فقط روی بحث مالی تمرکز داشته باشند. یک بازیکن اول باید استیبل و ثابت باشد و اینکه بخواهی با یک فصل فوتبال، یک بازیکن را از حریم امنش به جایی ببری که آینده‌اش مشخص نیست، ریسک زیادی دارد. اگر بخواهیم مسئله مالی را در نظر بگیریم، یک بعد دیگر این مسئله است. ما بایستی ببینیم جابه‌جایی این بازیکن جدای از صرف مالی، به صلاح او خواهد بود یا نه؟ اگر به‌عنوان یک بازیکن بهترین قرارداد مالی را هم ببندی، بعد در تیم بعدی عملکرد فنی خوبی نداشته باشی یا اصلا از فوتبالت لذت نبری، مسئله مالی اصلا برایت هیچ لطفی نخواهد داشت.

سرمربی آلومینیوم در ادامه تاکید کرد: این اتفاقات در فوتبال ما متاسفانه می‌افتد. ما سال گذشته با تیمی بازی داشتیم و بعد از بازی، سرمربی تیم حریف در وسط زمین داشت درباره سال بعدی از بازیکن من سوال می‌کرد. امسال هم این سرمربی این کار را می‌کند و یک سرمربی با یکی از بازیکنان ما ارتباط گرفته در حالی که او قرارداد دارد. این کارهایی غیر حرفه‌ای است که انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • سوغات ویژه پائز از چین رسید (عکس)
  • تعیین نتایج قبل از برگزاری مسابقات در سطوح پایه فوتبال!
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن تهران
  • استعدادیابی ۹ هزار نفری هیات فوتبال استان تهران
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن در تهران
  • حسینی: این صحبت‌ها درباره لیموچی بس است!
  • انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!
  • ابراهیم صادقی: همین آقای کوپال ناظمی!
  • حسینی: تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد
  • گالتیه: عدالت ثابت کرد بی‌گناهم، از PSG ممنونم!