Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@00:20:13 GMT

ثبت پنجمین روز بدون فوتی کرونا در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۱۵۹۸۲

ثبت پنجمین روز بدون فوتی کرونا در هرمزگان

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، دکتر فاطمه نوروزیان سه شنبه شب به رسانه ها اعلام کرد: در شبانه روز گذشته ۳۴ نفر دیگر به شمار بستری های کرونا در هرمزگان اضافه شد و مجموع بستری ها به ۸۴ نفر رسید.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر از مجموع بستری ها ۱۵ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر هستند که حال ۴ نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروزیان با اشاره به آخرین وضعیت مبتلایان به سویه اومیکرون در هرمزگان ، ابراز داشت: هیچکدام از مبتلایان بستری نبوده و به صورت سرپایی درمان های لازم را دریافت می کنند و حال عمومی آنها مساعد است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ابراز داشت: خوشبختانه واکسیناسیون کرونا به ویژه تزریق دز سوم تاثیر بسزایی در کاهش علایم کرونا در سویه جدید داشته که روند تزریق این دز در استان مناسب بوده و تاکنون ۱۶۹ هزار و ۹ نفر در هرمزگان دز سوم را تزریق کردند.

دکتر نوروزیان با تاکید بر رعایت هر چه بیشتر پروتکلهای بهداشتی به ویژه زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی، گفت: تنها با واکسیناسیون و رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی می توان از اوج گیری دوباره کرونا به ویژه سویه اومیکرون پیشگیری کرد و از همین رو از همه مردم درخواست داریم حساسیت شرایط را درک کرده و همچون گذشته اهتمام ویژه ای نسبت به این موضوع داشته باشند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ایام فاطمیه اومیکرون حسن ایرلو افزایش سن بازنشستگی هرمزگان ویروس کرونا بیماران کرونایی بستری آمار صفر فوتی ها ایام فاطمیه اومیکرون حسن ایرلو افزایش سن بازنشستگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۵۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پیراهن ویژه تورینو به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد فاجعه سوپرگا / عکس

۷۵ سال از یکی از تاریک ترین روزهای تاریخ فوتبال ایتالیا گذشت.

طرفداری - 4 می 1949 یک روز سیاه در تاریخ فوتبال ایتالیاست، روزی که هواپیمای حامل بازیکنان تورینو که پس از یک دیدار دوستانه در مقابل بنفیکا از لیسبون باز می گشتند با توجه به وضعیت بد جوی در نزدیکی کلیسای سوپرگا سقوط کرد و نسلی طلایی از فوتبال ایتالیا به ابدیت شتافت. در آستانه هفتاد و پنجمین سالگرد این اتفاق ناگوار، باشگاه تورینو برای بزرگداشت این روز از پیراهن ویژه ای رونمایی کرد. تورینو از پیراهن در بازی جمعه شب مقابل بولونیا استفاده می کند.

داستانِ تورینو: تجدید حیات غم انگیز ترین باشگاه تاریخ فوتبال

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • رونمایی از پیراهن ویژه تورینو به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد فاجعه سوپرگا / عکس
  • نجات ۲۹ دریانورد هرمزگان از شرایط اضطرار/ ۳ فوتی و ۷ مجروح
  • نجات ۲۹ دریانوردی هرمزگانی/ ۳ فوتی و ۷ مجروح در سانحه آتش سوزی لنج
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • واکسن سرخک و سرخجه بدون درد از راه رسید