Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محسن افشارچی شبانگاه سه شنبه در همایش و گلریزان کنگره ۶۰ (جمعیت احیای انسانی)، با تاکید بر اینکه، قول می دهیم نسبت به رفع مشکلات کنگره، به صورت دولتی کمک کنیم افزود: زمین احداث ساختمان کنگره، در اسرع وقت در اختیار آنها قرار می‌گیرد و خیران حاضر در گلریزان هم با حرکت های شایسته و کمک های نقدی و غیر نقدی، توانمندی مالی را به کنگره تزریق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مساعدت های لازم را انجام می‌دهیم تا اعضای کنگره بتوانند کارکردها و اقدمات موثر و مفید خود را توسعه دهند.

استاندار زنجان با بیان اینکه باید به سمتی حرکت کنیم تا آسیب های اجتماعی کاهش پیدا کند، اظهار داشت: برای رفع  این مسائل، کمک هایی به صورت خاص، انجام خواهیم داد.

حمایت‌های اجتماعی از بهبود یافتگان از مهم‌ترین مسائل پیشگیری در بازگشت به مصرف است

 دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان هم در این کنگره، یکی از مهم ترین مسائل پیشگیری از بازگشت دوباره به مصرف مواد مخدر را  حمایت های اجتماعی از بهبود یافتگان از دام اعتیاد عنوان کرد و گفت: گام اول برای کمک و حمایت اجتماعی این افراد، جمع آوری و ارجاع آنها به مراکز خاص درمانی است تا در آن مکان مراحل درمانی را طی کنند.

فاطمه رضایی تصریح کرد:  افرادی که در این مراکز با شکل های دیگر، بهبود یافته و خارج می شوند، نیازمند پیگیری حرفه آموزی و ارجاع به اشتغال آنها از طریق کارخانه ها و واحد های تولیدی هستند که در حد توان برایشان انجام می دهیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، کمک به گروه های همتا برای تامین مکان برگزاری جلسات آنها با هدف ماندگاری در پاکی و قطع زنجیره گسترش اعتیاد را از جمله مهمترین اقدامات عنوان کرد و اظهار داشت: از طریق تامین مکان‌های برگزاری جلسات و اقدامات آنها، برای کنگره ۶۰ و گروه های دیگر فعال در حوزه ترک اعتیاد، اقداماتی را انجام داده ایم که همایش و گلریزان کنگره ۶۰ ، نمونه بارزی از این جلسات است.

رضایی با بیان اینکه کنگره ۶۰ در زنجان، هیدج و قیدار فعال است، گفت: شعبه هیدج و قیدار از نظر مکانی مشکلی ندارند، مکان و ساختمان شعبه زنجان هم با برگزاری این گلریزان و قول مساعدت استاندار، حل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه، برای برگزاری جلسات آنها هم، اقدامات در قالب شخصی و دولتی، انجام شده است تا مشکلی در برگزاری کلاس ها و جلسات نداشته باشند، خاطرنشان کرد: همواره تلاش می کنیم  تا بتوانیم از ساختمان های اداری و فضاهای آنها، استفاده کنیم تا جلسات به صورت مستمر برگزار و اثرپذیری آن مشاهده شود.

به گزارش ایرنا، کنگره ۶۰ (جمعیت احیای انسانی) بصورت رایگان  و با استفاده از شیوه های خاص و کاملا ریشه ای به درمان  قطعی اعتیاد گرفتارشدگان در این دام، کمک می کند تا نشان دهد که اعتیاد برخلاف آنچه که همه تصور می کنند، نه تنها درمان دارد، بلکه با این شیوه، برگشت هم ندارد.

در گلریزان کنگره 60 بیش از ۲۵۰ میلیون تومان از سوی خیران جمع آوری شد.

برچسب‌ها معتادان متجاهر مواد مخدر مراکز ترک اعتیاد زنجان پیشگیری از اعتیاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معتادان متجاهر مواد مخدر مراکز ترک اعتیاد معتادان متجاهر مواد مخدر مراکز ترک اعتیاد زنجان پیشگیری از اعتیاد مواد مخدر کنگره ۶۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۶۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است

غلامرضا باقری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه باز گرداندن بدمینتون زنجان به دوران اوج خود، یکی از رویکردها و برنامه‌های اصلی این هیأت در سال‌جاری به شمار می‌رود، افزود: بی‌تردید با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، شاهد حضور پررنگ‌تر بدمینتون زنجان در رویدادهای مختلف ملی نسبت به ادوار گذشته خواهیم بود.

وی با یادآوری اینکه بدمینتون یکی از رشته‌هایی است که از ظرفیت‌های بسیار غنی و ارزشمندی برخوردار بوده و با همین پتانسیل قادر خواهیم بود امسال به یکی از رشته‌های ورزشی پرافتخار استان تبدیل شویم، اظهار کرد: برای رسیدن به این مهم، بنا داریم در همه رویدادهای ملی و بین‌المللی حضور داشته باشیم.

این مسؤول با بیان اینکه اهتمام به رده‌های سنی آقایان و بانوان جزو اولویت‌های این هیأت برای مسابقات داخلی و برون‌مرزی خواهد بود، ادامه داد: بی‌شک با توجه به زیرساخت‌هایی که در حوزه بدمینتون داریم، قادر خواهیم بود میزبانی شایسته برای اردوهای تیم‌ملی و سایر رویدادهای داخلی و بین‌المللی باشیم که این خود زمینه توسعه بدمینتون زنجان را فراهم خواهد کرد.

رئیس هیأت بدمینتون استان زنجان در ادامه از برگزاری اردوی تیم‌ملی پسران زیر ۱۵ سال در فروردین‌ماه امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری این اردو را به عنوان اولین میزبانی بدمینتون زنجان از یک رویداد ملی به فال نیک گرفته و تلاش داریم با تداوم این روند، بدمینتون زنجان به روزهای اوج خود نزدیک کنیم.

باقری با تاکید بر اینکه برای تحقق برنامه‌های خود نیاز مبرم به حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان داریم، تصریح کرد: حمایت از بدمینتون زنجان می‌توان منجر به حضور نمایندگان بدمینتون استان در رقابت‌های لیگ دسته دو و دسته یک کشوری همانند سال‌های گذشته باشد.

کد خبر 6089586

دیگر خبرها

  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • صندوق نوآوری و شکوفایی حامی پیشگیری از سرطان شد 
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • صندوق نوآوری حامی زیست‌بوم پیشگیری و درمان سرطان
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • صندوق نوآوری و شکوفایی حامی پیشگیری از سرطان شد
  • صندوق نوآوری حامی پیشگیری از سرطان شد
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است