Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، با اشاره به اینکه ایجاد قدرت برای کشور با بهره‌گیری از عناصر گوناگون و نتیجه گرفتن در عرصه بین‌المللی از ابداعات  سپهبد شهید قاسم سلیمانی بود، اظهار کرد: عملیات میدانی سپاه قدس به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی عامل تقویت سیاست خارجی و قدرت بخشی در دیپلماسی کشور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تلفیق سیاستِ میدان و دیپلماسی که امروز در حال انجام شدن است، در سایه فرمانده شهید سپاه قدس روش و منشی شده که سوای نتیجه حافظ منافع کشور خواهد بود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه چانه‌زنی برای تحقق مصالح ملی حرکت درستی است، خاطرنشان کرد: سپهبد سلیمانی مبدع چنین حرکتی و شروع کننده این نوع نگرش بود و هر آنچه از موفقیت‌ها در عرصه خارجی شاهد هستیم در راستای خط شهید سلیمانی است.

وی به ایجاد شبکه نظامی و امنیتی در منطقه و تشکیل محور مقاومت توسط شهید سلیمانی اشاره و خاطرنشان کرد: ظهور تروریست‌های داعش در منطقه و قتل و غارت ناموس مسلمانان منطقه اگر در زمان خودش با کوچکترین تعللی مواجه می‌شد می‌توانست خساراتی جبران ناپذیر به همراه داشته باشد. سردار سلیمانی با ایجاد سد مقاومت در برابر جنایتکاران داعش توطئه دیگری از سوی استکبار جهانی در منطقه غرب آسیا را نقش بر آب کرد.

معصومه رضاییان کد خبر: 1123603 برچسب‌ها سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۶۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی

(عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی

دیگر خبرها

  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • تعلیم و تربیت مقوله‌ای مهم در محاسبات نظامی کشور است
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی