Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ششمین کنگره بین المللی و هشتمین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت، آخرین مهلت برای ارسال مقالات این رویداد علمی را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر سیدمهدی طبایی، با بیان اینکه «هشتمین کنگره سالانه زخم و ترمیم بافت با محورهای مدیریت زخم، زخم و میکروبیوم، زخم و سبک زندگی، زخم و درد، زخم و اقتصاد، زخم و سرطان، زخم های نامرئی و هوش مصنوعی برگزار می شود» گفت: «آخرین مهلت برای ارسال مقالات ۱۵ دی ماه تعیین  شده است که با توجه به اینکه این مهلت قبلا تمدید شده بود، مجددا تمدید نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

گفتنی است ششمین کنگره بین المللی و هشتمین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت از ۱۲ تا ۱۵ بهمن ماه برگزار می شود.

علاقه‌مندان برای ثبت نام، ارسال مقالات می توانند به سایت کنگره به نشانی www.wtrc.ir مراجعه کنند و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران به نشانی https://jdtums.ir/ وارد شده و یا با دبیرخانه این کنگره به شماره‌های ۰۲۱۶۶۴۸۰۹۴۶ – ۰۲۱۶۶۴۶۲۹۱۵ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کنگره زخم و ترمیم بافت هشتمین کنگره ارسال مقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۶۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمد صلواتی با اشاره به نشست و فرورفتگی برخی قبور خلدبرین یزد در اثر بارندگی، اظهار داشت: معمولا بعد از هر بارندگی شدید قبور واقع در بلوک‌های قدیمی (معراج‌ها) به علت پائین‌تر بودن از سطح معابر و عدم امکان دفع آب‌های سطحی و ساخت و ساز قبور قدیم با مصالح ( خشت و.... ) دچار تخریب و فرورفتگی می‌شوند که معمولاً یک یا دو روز بعد از بارندگی این فرورفتگی‌ها مشخص می‌شود.

وی افزود: با شناسایی تخریب و فرورفتگی قبور و پس از اینکه این محدوده قابل تردد باشد، ظرف یک یا دو روز با ماسه بادی قبور آسیب‌دیده پر می‌شود و سنگ‌های قبور روی ماسه بادی‌های هم سطح شده قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری یزد با بیان اینکه موارد مربوط به بارندگی اخیر ان‌شاءالله تا یکشنبه رفع می‌شود، یادآور شد: در این موارد حق با مردم هست و ما وظیفه داریم در حداقل زمان ممکن این نقص را برطرف کنیم.

 

دیگر خبرها

  • میزان جوایز ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • صد و پنجاه و هشتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان