Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عیسی آل کثیر مهاجم  پرسپولیس که در بازی های اخیر بازیکن موثری برای تیم گل محمدی بوده و با دو گل، دو پاس گل و یک پنالتی در ۳ بازی اخیر نمایش چشم نوازی را در خط حمله از خود به جای گذاشته است، آخرین گلزن پرسپولیس در دیدار رسمی برابر سپاهان محسوب می شود.

عیسی آل کثیر در دیدار برگشت فصل قبل مقابل سپاهان زننده تک گل پرسپولیس در تساوی یک- یک بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که در بازی دوستانه پرسپولیس و سپاهان در پیش فصل لیگ یکی از ۳ گل پرسپولیس در دیداری که با برتری ۳ بر یک سرخ ها به پایان رسید را عیسی درون دروازه سپاهان جای داد تا در هر ۲ دیداری که با پیراهن پرسپولیس به میدان رفته، موفق به گلزنی شده باشد و حالا بی تاب برای هت تریک برابر سپاهان باشد.

عیسی در بازی رفت پرسپولیس و سپاهان در نیم فصل اول لیگ بیستم، به خاطر محرومیت ۶ ماهه اش مجوز حضور در ترکیب سرخ ها برابر این تیم اصفهانی را نداشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس سپاهان پرسپولیس سپاهان عیسی آل کثیر لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۶۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس مقابل تیم سابق اما با لباس شخصی

به گزارش "ورزش سه"، یکی از جذاب‌ترین خریدهای این فصل پرسپولیس یاسین سلمانی بود اما یک بدشانسی بزرگ برای این بازیکن جوان و باشگاه جدیدش باعث شد او تمام فصل را از دست بدهد.

سلمانی که در سپاهان چهره شده بود، در تابستان پرسپولیسی شد اما به علت مصدومیت رباط صلیبی‌اش نتوانست با پیراهن سرخ مقابل سپاهانی‌ها بازی کند.

او که آخرین مراحل مصدومیتش را سپری می‌کند در این هفته به استادیوم آزادی رفت و شاهد تقابل پرسپولیس و سپاهان بود. حضور یاسین برای فصل بعد می‌تواند اسکواد پرسپولیس را جذاب‌تر کند.

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس مقابل تیم سابق اما با لباس شخصی
  • عیسی VAR می‌خواست تا به دکتر ثابت کند!
  • رضائیان: برابر پرسپولیس حرفه‌ای بازی کردم
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان (احتمالی)
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان