Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام جنگی رژیم صهیونیستی با اشاره به پیشرفت فوق العاده برنامه هسته‌ای ایران تاکید کرده که این برنامه هسته‌ای دیگر هیچ مانع و عامل بازدارنده ای ندارد.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، یک مقام ارشد جنگی رژیم صهیونیستی مدعی شد که دیگر چیزی برنامه هسته‌ای ایران را متوقف نخواهد کرد و برنامه هسته‌ای ایران دیگر هیچ عامل بازدارنده‌ای ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«زوهار پالتی»، رئیس دفتر سیاسی-نظامی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی به نیویورکر گفت: «مشکل برنامه هسته‌ای ایران این است که در حال حاضر، هیچ مکانیسم دیپلماتیکی برای متوقف کردن آنها وجود ندارد. هیچ بازدارنده‌ای وجود ندارد و ایران دیگر نمی ترسد.»

بیشتر بخوانید: زیاده گویی‌های وزیر دفاع اسرائیل علیه مذاکرات هسته‌ای ادامه دارد

پالتی در ادامه گفت: «ما نمی‌خواهیم به یک توافق برسیم. چیزی که باید از خود بپرسیم این است که چگونه به ایران اجازه داده شد تا ۹۰ درصد غنی سازی کند؟»

هشتمین دور از گفتگوهای برچیدن تحریم‌ها عصر دیروز (به وقت وین) با برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام به ریاست علی باقری مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران و انریکه مورا معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا آغاز شد.

در این نشست که با شرکت هیأت‌های ایران، گروه ۱+۴ و اتحادیه اروپا در هتل کوبورگ برگزار شد، روند مذاکرات مورد ارزیابی قرار گرفت.

در این نشست همچنین در خصوص نحوه ادامه گفتگوها بحث و تبادل نظر شد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت رژیم صهیونیستی جمهوری اسلامی ایران علی باقری ایران برنامه هسته ای وین اتحادیه اروپا برنامه هسته ای ایران انریکه مورا برجام خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت برنامه هسته ای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۶۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نافرمانی ده‌ها نظامی صهیونیست از مشارکت در عملیات علیه رفح

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که نظامیان مذکور، دلیل نافرمانی را ناتوانی از ادامه جنگیدن عنوان کرده اند.

این تحول پس از آن صورت می گیرد که «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی امروز در نشستی با طرح و برنامه حمله زمینی به رفح موافقت کرد.

هالوی در این نشست با فرمانده تیپ جنوب و تمامی فرماندهان ارتش این رژیم، ادامه حملات به نوار غزه را مورد بررسی قرار داد.

مقامات رژیم صهیونیستی از هفته ها پیش تاکنون، تهدید به انجام حمله زمینی به رفح می‌کنند اما در نتیجه فشارهای بین‌المللی تا به این لحظه اقدام به این کار نکرده اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • برگزاری تظاهرات در حمایت از غزه در استانبول
  • علیرضا عسگری؛ سوژه‌ای سوخته برای فرار از شکست
  • عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود
  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • نافرمانی ده‌ها نظامی صهیونیست از مشارکت در عملیات علیه رفح
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • شعار بانک در سال جاری، توجه به سرمایه انسانی به عنوان هسته‌ اصلی توسعه بانک است
  • خروش مردم انگلیس در حمایت از فلسطین
  • چیزی به نام مرغ هورمونی وجود ندارد