Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@10:48:42 GMT

اعطاء تسهیلات شغلی به سربازان ماهر

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۱۷۲۸۸

اعطاء تسهیلات شغلی به سربازان ماهر

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سرهنگ علی مجیدی معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کردستان اظهار داشت: در راستای تدابیر ستاد کل نیرو‌های مسلح و قرارگاه مرکزی مهارت آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه، مقرر است تسهیلات شغلی ۱۰۰ میلیون تومانی قرض الحسنه به سربازان ماهر منقضی خدمت بومی و ساکن استان که از ابتدای سال ۱۳۹۷ به بعد از خدمت ترخیص شده باشند، اعطاء گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مجیدی افزود: اعطای تسهیلات در بانک‌های عامل استان، تنها به طرح یا طرح‌های اشتغال متقاضی یا متقاضیان معرفی شده از سوی گروه کاری استان؛ معاون اقتصادی استانداری و معاونت وظیفه عمومی استان انجام می‌گیرد.

او گفت: سربازان منقضی خدمت فارغ التحصیل مراکز علمی، آموزشی و دانشگاهی کشور (اعم از دولتی، آزاد، فنی و حرفه‌ای یا علمی کاربردی) و همچنین فارغ التحصیلان هنرستان فنی و حرفه‌ای و مدارس کاردانش، از ارائه مدرک مهارتی برای دریافت تسهیلات معاف بوده و چنانچه طرح اشتغال آنان مرتبط با مدرک تحصیلی شان باشد مشمول برخورداری از این تسهیلات می‌باشند.
سرهنگ مجیدی تصریح کرد: در صورت محدودیت منابع در شرایط یکسان، طرح‌های متقاضیان متاهل در اولویت اعطاء تسهیلات قرار گیرند.

 مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۳۱۰۱ و ۲۱۸۲۳۰۰۲ و یا با مراجعه به معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کردستان (واقع در خیابان کشاورز ـ بالاتر از بیمارستان بعثت) از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اعطای تسهیلات سربازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۷۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای مشوقهای قابل توجه به سربازان دارای مهارت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: این مشوق ها، از جمله کسری خدمت یکماهه، مرخصی تشویقی و انتخاب محل خدمت، به چهارگروه از مشمولان تعلق می‌گیرد.

{$sepehr_media_11075355_600_350 }

دیگر خبرها

  • طلا هفته معاملاتی جدید را در محدوده مثبت آغاز می‌کند؟ / شتاب بیت‌کوین با افت آمار اشتغال
  • واکنش سازمان نظام وظیفه درباره این نوع معافیت از سربازی
  • لزوم هوشمندسازی کارت‌های پایان خدمت قدیمی
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی اعلام شد
  • ۵ سال زندان در انتظار این مشمولان سربازی
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی چیست؟
  • برخورد قانونی با سوءاستفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • برخورد قانونی با سوء استفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • اعطای مشوقهای قابل توجه به سربازان دارای مهارت
  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز