Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج صفایی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با تلاش‌های شبانه روزی و نظارت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرزی قصرشیرین به عنوان ررییس کمیسیون و اداره تعاون روستایی به عنوان دبیر کمیسیون نظارت، اولین اتحادیه صنفی زراعت در استان و کشور با رای گیری از کشاورزان دارای پروانه نظام صنفی و حایز شرایط جهت انتخاب اعضای هیات مدیره تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: پس از رای گیری در این کمیسیون در نهایت هفت نفر به عنوان هیات مدیره اتحادیه صنفی زراعت شهرستان قصرشیرین انتخاب شدند.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: با توجه به دستورالعمل وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر تغییر ساختار نظام صنفی به اتاق اصناف کشاورزی مقرر شده که در هر شهرستان صنوف کشاورزی، زراعت، آبزی پروری، صنایع تبدیلی، منابع طبیعی، باغداری، مکانیزاسیون و جنگل کاری،  تشکیل اتحادیه صنفی داده و این اتحادیه ها در نهایت اتاق اصناف کشاورزی شهرستان را تشکیل دهند.  

صفایی تاکید کرد: با همت بهره برداران بخش کشاورزی در سطح قصرشیرین اتحادیه صنف دامپروری و باغبانی نیز به زودی تشکیل شده و اولین اتاق اصناف کشاورزی در استان کرمانشاه در این شهرستان تشکیل شود.  
او یادآور شد: پروانه‌ کسب بهره برداران بخش کشاورزی با مراجعه به ادارات جهاد کشاورزی هر شهرستان و ارایه مدارک لازم و پرداخت حق عضویت به سرعت و به صورت سالیانه صادر و تمدید می شود که اعتبار این پروانه ها به صورت استانی است.

وی خواستار مراجعه هر چه سریعتر کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی جهت دریافت پروانه کسب شد.

شهرستان قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفرجمعیت در غرب کرمانشاه، ۳۱ هزار هکتار زمین کشاورزی و باغی دارد.

برچسب‌ها تعاون روستایی قصرشیرین کشاورزی اراضی کشاورزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعاون روستایی قصرشیرین کشاورزی تعاون روستایی قصرشیرین کشاورزی اراضی کشاورزی اتحادیه صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۷۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد

پروانه فعالیت شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی به‌عنوان اولین شرکت تعاونی ثبت‌شده دارای مجوز توکن سازی مسکن از سوی اتاق تعاون صادر شد.

پروانه فعالیت این شرکت که با گرایش فعالیت خدمات اداری، مالی و پشتیبانی (توکن سازی دارایی) با اعتبار ۲ ساله صادرشده است، تأثیر قابل‌توجهی در توسعه فعالیت و ارائه خدمات تعاونی به سایر اشخاص حقیقی، حقوقی و نهاد‌های دولتی و حاکمیتی را خواهد داشت.

گفتنی است؛ بانک پارسیان با حمایت از تشکیل اولین شرکت تعاونی توکنایز مسکن بانام «نوآوران لوتوس پیروزی» به‌عنوان بانکی پیشرو با به‌کارگیری این ابزار نو و فناورانه در زمینه واگذاری املاک در قالب مشارکت عمومی قدم پیش گذاشته است. استفاده از فناوری بلاکچین امکان تبدیل یک دارایی بزرگ به واحد‌های کوچک با امکان مدیریت آسان و شفافیت بالا را فراهم می‌کند.

شایان‌ذکر است؛ اولین شرکت تعاونی ثبت‌شده دارای مجوز توکن سازی مسکن در قالب اوراق سهام برای گروه‌های هدف پارسیان بر بستر بلاکچین با ضمانت سرمایه توسط بانک پارسیان توانسته است مجتمع مسکونی، تجاری واداری لوتوس پیروزی واقع در خیابان پیروزی را برای نخستین بار در کشور توکنایز کند و نسبت به جذب سرمایه‌گذاری خرد به گروه‌های هدف در حوزه مسکن گامی مهم بردارد.

دیگر خبرها

  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!
  • تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • ضرورت تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه‌های دوجانبه بین ایران و اوگاندا
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد