Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید " وحیدمیرنظامی" چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نوسازی و خرید ۲۰۰ دستگاه اتوبوس درون شهری، نیاز کلانشهر اراک است که اکنون ۸۰ دستگاه اتوبوس خدمات به شهروندان ارائه می‌کند و چندین دستگاه اتوبوس دیگر نیز به دلیل فرسودگی مستهلک و از رده خارج شدند.
وی تاکید کرد: در متمم بودجه امسال در فاز نخست، خرید ۴۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس ویژه ۳۰ نفره هدفگذاری شده که با این اقدام می‌توان بخشی از ناوگان عمومی را تجهیز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک اظهار داشت: امید است با توسعه و حفظ فضای سبز، اجرای تقاطع‌های غیرهمسطح و همچنین نوسازی و تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی، بتوان گام‌های موثری در راستای کاهش آلایندگی هوا برداشت.
میرنظامی بیان کرد: واحدهای تولیدی استان مرکزی سهم عوارض آلایندگی خود را به لحاظ تعهد اخلاقی و قانونی به درستی پرداخت نمی‌کنند هر چند که تاکنون سهم آلایندگی صنایع مشخص نشده و انتظار می‌رود که از سوی حلقه مدیریتی ارشد استان در این راستا تدابیر ویژه ای اندیشیده شود.
وی در خصوص پرداخت ۲۰۰ میلیارد تومان عوارض از سوی ایرالکو به شهرداری نیز گفت: پرداخت این میزان بدهی شرکت ایرالکو بخشی از مطالبات ناشی از عوارض آلایندگی است و می‌طلبد این واحد تولیدی و مابقی صاحبان صنایع آلاینده استان نیز نسبت به پرداخت عوارض اقدام کنند.

میرنظامی تصریح کرد: این مبالغ در راستای کمک به کاهش آلودگی و اجرای طرح‌های مدیریت و ساماندهی امور شهری شامل روگذر، زیرگذر و تامین اتوبوس هزینه می‌شود.

اراک مرکز استان مرکزی است که بیش از ۶۸۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی اتوبوس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی اتوبوس اراک استان مرکزی اتوبوس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور دستگاه اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۸۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، میعاد فر در حاشیه مراسم کلنگ زنی پایگاه اورژانس جاده‌ای آب سفید بویراحمد گفت: این تعداد آمبولانس به زودی به ناوگان اورژانس کشور اضافه می‌شود.
وی همچنین اضافه کرد: بیش از ۳۰۰ پایگاه کانکسی اورژانس در کشور وجود دارد که طی برنامه ریزی انجام شده تا چهار سال آینده جمع آوری و به جای آنها ساختمان احداث می‌شود.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • ۳۰۰۰میلیارد تومان اعتبار مصوب نفت برای استان در نظر گرفته شد
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • وصول عوارض و معوقات آلایندگی محیط زیستی در استان سمنان پیگیری شود
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد