Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با توجه به رفتار پرتنش در بازی‌های دو تیم پرسپولیس و سپاهان اصفهان در فصل نوزدهم تصمیم به برگزاری دیدارهای رفت و برگشت آنها در فصل جاری در زمین بی طرف گرفت.

جدال شاگردان محرم نویدکیا و یحیی گل محمدی امروز در حالی در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار می‌شود که سپاهان اصفهان روی کاغذ میزبان این مسابقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع باعث شد تا رضا فتاحی سرپرست سپاهان در جلسه هماهنگی قبل از بازی خواستار استفاده از فضای صد درصدی تبلیغات شود.

این در حالی است که افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس طبق قوانین مسابقات خواست تا فضای ۱۰ درصدی مربوط به جایگاه این تیم لحاظ شود اما مسئولان سازمان لیگ حق را به سپاهان دادند تا سرخ‌ها نه تنها نتوانند از ظرفیت محدود خود در جایگاه میهمان استفاده کنند بلکه هیچ حمایتی نیز روی صندلی‌های ورزشگاه از این تیم نخواهد شد.

اعتراضات مسئولان پرسپولیس راه به جایی نبرد و سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ ترجیح داد صورتجلسه مربوط به برگزاری این دیدار را با همان قرار قبلی تأیید و امضا کند.

همچنین هتل مشترک بازیکنان دو تیم باعث شد تا مدیران اجرایی سپاهان زمان رفت و آمد خود برای صرف وعده‌های غذایی را مخالف با برنامه زمانبندی شده پرسپولیس قرار دهند تا از هرگونه برخورد احتمالی بازیکنان دو تیم جلوگیری کنند.

تعدادی از بازیکنان سپاهان که دوستان مشترکی در پرسپولیس دارند قرار بود شب گذشته پس از صرف شام دور هم جمع شده و گفتگوی شخصی داشته باشند اما برای جلوگیری از هرگونه حاشیه بی خیال جلسه شبانه خود شدند تا تمرکز خود را برای بازی امروز حفظ کنند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان ساعت ۱۶ امروز در هفته دوازدهم لیگ برتر در شهر اراک برگزار می‌شود. قرار است بازی برگشت دو تیم به میزبانی پرسپولیس نیز در استانی دیگر انجام شود تا حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به طور کامل اجرا شود.

کد خبر 5386819 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر فوتبال ایران افشین پیروانی فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تکواندو لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر بسکتبال تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر والیبال باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان حذف استقلال و پرسپولیس مهدی طارمی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۸۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، اوسمار لوس ویرا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: هر چقدر به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شوند و همه تلاش می‌کنند به هدف‌شان برسند. همیشه بازی‌هایی که مقابل سپاهان داشتیم سخت و حساس بوده است و شاید فقط جزئیات کوچک نتیجه بازی را تغییر می‌دهد، بنابراین امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و از این جزئیاتی که گفتم به خوبی استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس

وی ادامه داد: امیدوارم حمایت خوبی هم از سمت هواداران وجود داشته باشد. درست است ما یک جام از دست دادیم، ولی انرژی هواداران خیلی می‌تواند به ما کمک کند و امیدوارم فردا مثل همیشه کنارمان باشد.

شکست ما مقابل آلومینیوم به خاطر تعویض‌ها نبود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه خیلی‌ها معتقدند تعویض‌ها در بازی با اراک باعث شد فشار زیادی به سمت چپ خط دفاع پرسپولیس وارد شود و در پاسخ به این پرسش که چه درسی از بازی مقابل آلومینیوم گرفته است، گفت: فرقی نمی‌کند چه بازی را ببریم چه ببازیم، آدم باید از همه بازی‌ها درس بگیرد. خوب است که آدم همیشه از بردهایش درس بگیرد، چون شیرین است. شکست همیشه تلخ است، اما ما یک لیگ دیگر را پیش رو داریم و همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا به چیزی که می‌خواهیم برسیم. به نظرم اینطور که شما می‌گویید نیست و شکست به خاطر تعویض‌ها نبود. من به همه بازیکنانم اعتماد دارم. بعد از تعویض‌ها ما دو گل هم زدیم و بازیکنان به ما کمک کردند. همانطور که گفتم دفاع تیمی از مهاجم شروع می‌شود تا نفر آخر که در دروازه است؛ به همین خاطر من هیچ‌وقت نظر انفرادی ندارم که بگویم یک نفر ضعیف است یا تیم مقابل قوی است. همیشه اعضای یک تیم با هم هستند.

یک بازیکن باید خودش را در زمین نشان دهد

اوسمار درباره اینکه ظاهراً جنگ روانی از سوی تیم سپاهان شروع شده است و بازیکنان این تیم خصوصاً امید نورافکن اقدام به انتشار استوری‌هایی در فضای مجازی کرده‌اند،‌ گفت: من نمی‌دانم آنها چه گفتند و نمی‌توانم نظر بدهم، ولی به نظرم یک بازیکن باید خودش را در زمین نشان دهد؛ از زمانی که داور سوت شروع بازی را می‌زند تا پایان بازی کارش را به نحوی شایسته انجام دهد.

هیچ ضمانتی نیست که بیرانوند بتواند فردا بازی کند یا نه

وی راجع به آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند توضیح داد: هیچ ضمانتی نیست که او بتواند فردا بازی کند یا نه. ما روزانه بیرانوند را تحت‌نظر داریم. یکسری تمرینات داریم و امروز هم تمرینی خواهیم کرد و در آخر باید بررسی کنیم که او می‌توند خودش را به بازی فردا برساند یا خیر.

کد خبر: 1229024 برچسب‌ها پرسپولیس تهران سپاهان اصفهان

دیگر خبرها

  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس