Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،میثم معافی معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران در نشست بصیرتی ویژه دختران نخبه دانشجو بمناسبت نهم دی، گفت:یک هزار و ۲۹۷ دانشجو در استان زیر پوشش این نهاد قرار دارند که از این تعداد۸۹۴ دانشجو دختر و ۴۰۳ دانشجو پسر هستند.

او گفت: پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان، پرداخت شهریه دانشجویان، پرداخت وام دانشجویی از محل صندوق امداد ولایت، پرداخت وام دانشجویی با ضمانت امداد از محل صندوق رفاه وزارت علوم و وزارت بهداشت، تهیه بانک اطلاعاتی فارغ التحصیلان برای اشتغال دانشجویان تحت حمایت و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از جمله خدماتی است که ارائه می‌شود.

معافی با بیان اینکه وظیفه همه ما بعنوان خادمان انقلاب روشنگری موضوع نهم دی است، گفت: حماسه نهم دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردم همیشه در صحنه است که برای حفظ آرمان‌های انقلاب همه توان خود را بکار می‌بندند.

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه این نهاد نیز برنامه‌های مختلفی بمناسبت گرامی داشت حماسه نهم دی برگزار می‌کند، گفت: نشست بصیرتی ویژه دختران نخبه دانشجو یکی از این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد مازندران حماسه 9 دی دانشجویان ایرانی نهم دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۸۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان جذب دانشجوی دکتری در پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی از میان متقاضیان واجد شرایط، برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-‌‏۱۴۰۳ دانشجوی دکتری (‏phD‏) به شیوه پژوهش محوری دانشجو می‌پذیرد. ‏ 

رشته های مورد نظر جذب دانشجو در پژوهشگاه اقیانوس شناسی  «سنجش از دور و سامانه اطلاعات جغرافیایی‏»،‌ «علوم زمین گرایش رسوب شناسی‏»، «هواشناسی‏»، «زیست شناسی دریا گرایش بوم شناسی دریا‏»، «مهندسی عمران گرایش مهندسـی سـواحل، بنـادر و سازه‌های دریایی»، «علوم و مهندسی محیط زیست‏» هستند.
 
مهلت انتخاب رشته تا ۱۲ اردیبهشت 1403 است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • حمایت کمیته امداد از بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • فراخوان جذب دانشجوی دکتری در پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد