Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:46:55 GMT

مکتب سردار سلیمانی نجات‌بخش بشریت است

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۱۸۳۸۶

مکتب سردار سلیمانی نجات‌بخش بشریت است

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی سپاه تهران بزرگ،  حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علیزاده در همایش بزرگداشت حماسه یوم الله ۹ دی و دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با اشاره به ایام شهادت حضرت صدیقه سلام الله علیها، ایشان را حلقه وصل رسالت، امامت و ولایت و ضامن بقای مکتب اسلام عنوان کرد و گفت: هرچه داریم از مکتب فاطمه (س) است و بشریت مدیون ایشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر فاطمه (س) نبود، امامت و ولایت هم نبود و مجاهدات انبیا و اولیای الهی به ثمر نمی‌رسید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تهران بزرگ افزود: عملکرد خواص بی‌بصیرت در دوران حکومت امیرالمومنین علی(ع) موجب شد حق رهبری ایشان غصب و مسیر و راه رهبری منحرف شود و تنها کسی که در مقابل این انحراف ایستادگی کرد و به شهادت رسید. حضرت فاطمه زهرا(س) بود. در جریان رحلت حضرت رسول‌الله(ص) فتنه‌ای به وجود آمد که اگر خواص بصیرت داشتند و عمق این فتنه را درک می‌کردند این فتنه در آن روز نیز به نتیجه نمی‌رسید؛ اما متاسفانه خواص بی‌بصیرت عمق این انحراف را درک نکرده و در مقابل این فتنه سکوت کردند.

حجت‌الاسلام علیزاده با بیان آن که در جریان فتنه ۸۸ نیز این خواص جامعه بودند که می‌توانستند با ایفای نقش مطلوب خود از بروز بسیاری از حوادث تلخ جلوگیری نمایند، تصریح کرد: در همان سال که دشمن به بهانه دروغین که توسط برخی افراد ساده‌لوح و فریب خورده مطرح گردید و باعث شد که دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام با بهره‌برداری از آن، آرمان‌های ارزشی و انقلابی ملت را هدف قرار داده و کشور را دچار مشکل نماید، اگر برخی از خواص سکوت نمی‌کردند و یا حداقل با موضع‌گیری‌های دو پهلو آب به آسیاب دشمن نمی‌ریختند، این فتنه به وجود نمی‌آمد.

وی گفت: در چنین شرایطی رهبری فریاد این عمار سر می‌دهند، ولی از سوی خواص پاسخی شنیده نمی شود. علی علیه السلام نیز در خطبه ۱۸۲ نهج البلاغه از نبود عمار آه می‌کشد و می‌گوید دلم برایش تنگ شده است. اما در این میان حاج قاسم سلیمانی مصداق بارز عمار واقعی در سیره، روش و منش بود. حاج قاسم سلیمانی سرباز، شجاع، غیور، صبور، مخلص رهبری و نظام بود و چون وام دار کسی نبود و با خدا معامله می‌کرد یک مرد میدان خستگی ناپذیر شد. بنده خدا بود و خدا هم چه عزتی به او داد. قلبی مالامال از عشق به خدا داشت و با خدا معامله کرد. ‌

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تهران بزرگ خاطر نشان کرد: مکتب سلیمانی یک جریان است که پشت آن منطق دارد و این منطق نجات بخش بشر است. گمشده بشر امروز مکتب حاج قاسم سلیمانی است آوازه حاج قاسم جهانی شده است و اگر می‌خواهیم به نظام خدمت کنیم باید این مکتب را به جهانیان بشناسانیم.  

برچسب‌ها نهج البلاغه دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی تهران قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نهج البلاغه دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی تهران نهج البلاغه دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی تهران قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۸۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(اینفوگرافیک) خواص بی‌نظیر انجیر برای سلامتی

انجیر حاوی انواع مواد معدنی و ویتامین‌های مورد احتیاج بدن است.

به گزارش بهداشت نیوز، خواص آنتی اکسیدانی موجود در انجیر برای حفظ سلامتی بدن و تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید و کاربردی هستند.

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • هویت‌سازی جز اولویت‌های آموزش و پرورش برای آینده دانش‌آموزان است
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • تقدیر از مفاخر قرآنی و مفسر کتاب وحی در اردبیل
  • (اینفوگرافیک) خواص بی‌نظیر انجیر برای سلامتی
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • تاریخ بشریت ادامه راه انبیاء در مبارزه با جریان استکبار است
  • فتنه با لباس مشکی تا انحراف در دین/تقیه سازو کار امام صادق بود
  • امام جعفر صادق (ع) بشریت را به سوی علم و دانش رهنمون ساخت