Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، همایش دو روزه علمی و پژوهشی «مکتب حاج قاسم؛ دانشگاه و رسانه» با هدف تبیین مکتب سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برای نخبگان و عموم با پخش پیام صوتی ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و شخصیت‌های علمی، کشوری و لشکری صبح امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این همایش پیرامون «حاج قاسم، دانشگاه و خودباوری» به ایراد سخنرانی می پردازد.

در این همایش محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا زاکانی شهردار تهران، علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، حمیدرضا مقدم فر دبیر ستاد مردمی برگزاری مراسم دومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، محمد بابایی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا ، حسین اکبری معاون دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی، حسن علیدادی سلیمانی عضو هیأت علمی و نماینده ولی فقیه در استان کرمان، سیدمحمود آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی، صادق خرازی فعال سیاسی، احمد نادری نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، سعدالله زارعی مدیر مؤسسه مطالعات اندیشه‌سازان نو و سردار احمدرضا رادان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا حضور دارند.

لازم به ذکر است، تمدن اسلامی و شهید حاج قاسم، حاج قاسم؛ دانشگاه و خودباوری، الگوی مدیریتی حاج قاسم، حاج قاسم شخصیت تراز انقلاب اسلامی،  مکتب حاج قاسم و بصیرت، حاج قاسم اقوام، ادیان و مذاهب، حاج قاسم و اقتدار علمی، حاج قاسم و فرهنگ و هنر، حاج قاسم؛ احزاب، اقوام و گروه ها، حاج قاسم و دیپلماسی، حاج قاسم و سبک زندگی حاج قاسم و جوانان از موضوعات مهم نخستین روز برگزاری همایش مکتب حاج قاسم ؛ دانشگاه و رسانه است.

همچنین در پنل ویژه این همایش در  روز نخست، نقش رسانه ها در ترویج مکتب حاج قاسم بررسی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حاج قاسم همایش دانشگاه آزاد اسلامی مکتب حاج قاسم حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۸۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| ساماندهی عرصه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی سروری‌مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی کردستان اظهار کرد که این دانشگاه همواره به دنبال ساماندهی عرصه‌های آموزشی و پژوهشی با عنوان سامانه‌های آموزشیار، پژوهشیار و حسابیار است.

وی عنوان کرد که دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان بحمدالله یکی از دانشگاه‌های پیشرو در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در کشور است و در پنج سال اخیر در تمامی عرصه‌های علمی و پژوهشی، جذب دانشجو، ارتقای کیفیت، توجه به فناوری‌های نوین و درآمد‌های غیرشهریه‌ای شیب صعودی را طی کرده است.

ادامه صحبت‌‌های سروری‌مجد را در ویدئوی زیر ببینید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهرسازی و رویکردهای جدید علمی
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود
  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» برگزار می‌شود
  • تهران و قم میزبان همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند
  • تهران و قم میزبان همایش دین‌، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند
  • فیلم| ساماندهی عرصه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی