Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@15:20:28 GMT

۳ کاندیدای فدراسیون شنا تایید صلاحیت شدند

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۱۸۴۷۴

۳ کاندیدای فدراسیون شنا تایید صلاحیت شدند

۳ کاندیدای فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو تایید صلاحیت شدند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، بعد از گذشت بیش از دو ماه از زمان ثبت نام کاندیداهای فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو امروز بالاخره وزارت ورزش و جوانان اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده را اعلام کرد.

با پایان مهلت قانونی ثبت نام از کاندیداهای این فدراسیون ۶ کاندیدا ثبت نام کردند که براساس اعلام‌ وزارت ورزش تنها ۳ تعداد از این کاندیداها تایید صلاحیت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتخابات این فدراسیون قرار است ۲۰ دی انجام شود و با این حساب ۱۲ روز قبل از برگزاری مجمع انتخاباتی اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده اعلام شده است.

محمد بابایی، حامد رضا خانی طالقانی و محسن رضوانی اسامی کاندیدهای تایید صلاحیت شده این فدراسیون است.

 

محسن رضوانی ۹ دی ۱۳۹۶ برای دوره دوم به عنوان رییس فدراسیون شنا انتخاب شد. او اکنون برای این پست مجددا کاندیدا و تایید صلاحیت شده است.

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در این‌باره به ایسنا گفت: اسامی تایید صلاحیت‌ها امروز اعلام شد و قرار است انتخابات این فدراسیون ۲۰ دی انجام شود. بابایی، رضاخانی طالقانی و محسن رضوانی اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده است.

شنا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شنا تایید صلاحیت شده فدراسیون شنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۸۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح طلبان در کدام حوزه های انتخابیه کاندیدا دارند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید نورمحمدی سخنگوی حزب ندای ایرانیان ، درباره رویکرد حزب ندای ایرانیان برای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهارکرد: در انتخابات دور اول که در اسفندماه سال گذشته برگزار شد، حزب ندای ایرانیان در برخی حوزه‌ها وارد انتخابات شد و از کاندیداهای همفکر خود حمایت کرد.

وی در گفتگو با ایسنا، ادامه داد: سه حزب کارگزاران سازندگی، اعتمادملی و اعتدال و توسعه احزابی بودند که همین سیاست حزب ندای ایرانیان را در پیش گرفتند و به همین دلیل هماهنگی‌هایی میان این احزاب طراحی شد و با هماهنگی کامل در برخی حوزه‌ها از کاندیداهایی حمایت کردیم که نتیجه انتخابات برای این ۴ حزب قابل قبول بود و به تشکیل یک فراکسیون تاثیرگذار و اقلیت به نتیجه رسید.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: در برخی از حوزه‌های انتخابیه مانند قائم‌شهر و خرم آباد انتخابات به دور دوم رفت و کاندیداهای مورد حمایت این ۴ حزب باید در دور دوم به رقابت با رقبا بپردازند. حزب ندای ایرانیان برای حمایت از کاندیداهای مورد حمایت که به دور دوم رفته اند، آماده شده و با تمام توان تلاش می‌کنیم که این نامزدها پیروز شوند. علاوه بر کاندیداها که در دور اول نیز از آنها حمایت کرده بودیم، در برخی حوزه‌ها، برخی چهره‌های مستقل با کاندیداهای اصولگرا به دور دوم رفته‌اند که در لیست اولیه ۴ حزب نبودند. در جلسات مشورتی که بین ستادهای انتخاباتی ۴ حزب در سال جاری برگزار شد، مقرر شد از این افراد مستقل که انگیزه حضور در فراکسیون اقلیت تشکیل شده را دارند، حمایت شود.

نورمحمدی ادامه داد: حال که فراکسیون اقلیت شکل گرفته است، وظیفه خود می‌دانیم در دور دوم تعداد دیگری از نمایندگان همسو با این فراکسیون را وارد مجلس کنیم. در جلسه‌ای که با برخی از نمایندگان منتخب از جمله آقای پزشکیان و نوری قزلجه داشتیم، از آنها خواستیم در ایام تبلیغات انتخابات با ما همراهی کنند و به نفع کاندیداهای مستقل وارد انتخابات شوند و از آن‌ها حمایت کنند که این پیشنهاد مورد حمایت این دوستان قرار گرفت.

وی در پایان گفت: لیست مورد حزب ندای ایرانیان در بیش از ۱۵ حوزه به زودی منتشر خواهد شد و این حزب با تمام توان از کاندیداهای مستقل و کسانی که ما آنها را حمایت خواهیم کرد. متاسفانه در شهر تهران هیچ کاندیدایی برای حمایت باقی نمانده و تمرکز حزب ندای ایرانیان در سایر حوزه ها بر تقویت فراکسیون اقلیت خواهد بود.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901606

دیگر خبرها

  • اسامی کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس تهران
  • آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • اصلاح طلبان در کدام حوزه های انتخابیه کاندیدا دارند؟
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • حسن روحانی دلایل رد صلاحیت خود را اعلام کرد
  • ۱۰ کاندیدای مشترک در سه لیست انتخاباتی تهران /کدام نامزدها خط خوردند؟ +جدول
  • تصویری از ۳ کاندیدای اصلی برای ریاست مجلس دوازدهم
  • ۲ تصویر جالب از گپ و گفت ۳ کاندیدای ریاست مجلس دوازدهم
  • آشنایی با ۸ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد