Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی با اصحاب رسانه صحبت کرد.

به گزارش برنا، پیمان فخری، سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی در نشست خبری خود اظهار داشت: نوزدهمین دوره بازی های آسیایی قرار است برگزار شود و در 15 دوره شرکت کردیم و در سه دوره غایب بودیم. استرالیا و نیوزلند به عنوان مهمان حضور دارند و رتبه‌هایشان افتخاری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هانگژو جزو 100 شهر اقتصادی دنیاست. شهر بسیار گرم و شرایط آب و هوایی شرجی است پیش بینی می شود به دلیل رطوبت هوا تقویم برخی رشته‌ها تغییر کند مانند اتفاقی که در المپیک توکیو رخ داد. با بازگشایی پروازهای روزانه می‌توانیم شرایط خوبی را برای اعزام کاروان داشته باشیم. سه دهکده تعریف شده یک دهکده برای رسانه ها و یک دهکده برای کادر فنی و در نهایت یک دهکده برای ورزشکاران و...، یکی از نقاط ضعف این بازی ها داشتن 5 دهکده فرعی است که فاصله زیادی تا دهکده اصلی دارند، البته ما در این رشته خیلی نماینده نداریم. 6 رشته این دوره اضافه شدند که ما خوشبختانه در شطرنج و بازی های الکترونیکی شرایط خوبی داریم. 5 رشته حذف شده که باز خوشبختانه ما در این رشته‌ها سبد مدالی نداریم. طبق بررسی اولیه در دوومیدانی و شنا هر 45 کشور حاضر خواهند بود. جاکارتا یک فرصت طلایی برای ایران بود که 35 رشته اعزام شد و نتایج خوبی رقم خورد. 

وی ادامه داد: رشته های اعزامی به سه دسته کسب مدال و شانس مدال و عدم کسب مدال تقسیم شدند که دو مورد کسب مدال و شانس مدال اعزام خواهند شد. رشته هایی کیفی مانند والیبال بانوان، هندبال بانوان، بسکتبال سه نفره، تنیس، اسکواش، سه گانه و بدمینتون جزو رشته‌هایی هستند که شانس مدال ندارند اما اخیرا نتایج خوبی را رقم زدند. خیلی راحت می‌شود از کنار این رشته ها عبور کرد اما نگاه ما نگاه حمایتی است و طبیعتا این حمایت را خواهیم داشت. در جلسه آینده ستاد عالی بازی ها در خصوص اعزام این قبیل رشته‌ها تصمیم‌گیری خواهد شد. سه جلسه تا به امروز برگزار شده است و سیاست گذاری هایی برای کاروان شکل گرفت سه جلسه با کمیته برگزاری مسابقات به صورت آنلاین برگزار شده و ثبت نام اولیه انجام شده است. روز گذشته آخرین جلسه با فدراسیونه ا برگزار شده و نامه نگاری به ارگانها انجام شده است. کارگروه روانشناسی راه‌اندازی کردیم تا روانشناس کنار تیم باشد البته این موضوع با هزینه کمیته ملی المپیک خواهد بود. چهار جلسه تیم‌ها باید تست آمادگی جسمانی بدهند. رنکینگ ورزشکاران را مرتب رصد می کنیم تا برنامه ریزی لازم را داشته باشیم. 

فخری گفت: دو رشته نزدیک رقابت جهانی دارند با بازی های آسیایی که روسای هر دو فدراسیون به اهمیت بازی های آسیایی آگاه هستند و در این رابطه صحبت شده فعلا به جمع بندی رسیدیم که در هر دو رشته تیم اصلی به بازی های آسیایی اعزام شود. تغییر زمان بازی ها به عهده کمیته ملی المپیک نیست و باید مکاتبات در این رابطه به فدراسیون جهانی انجام شود.  معمولا در خصوص پاداش‌ها 6 ماه مانده به آغاز مسابقات مشخص می‌شود و هنوز زود است که بخواهیم در مورد رقم آن صحبت شود.

فخری در مورد تیم فوتبال امید و وضعیت قرارداد مهدوی کیا گفت: با فدراسیون فوتبال تماس داشتیم تا در مورد این تیم و قرارداد مهدوی کیا صحبت داشته باشیم، آن زمان مهدوی کیا ایران نبود و به همین دلیل به نتیجه نرسیدیم، قطعاً این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بازی شرایط آب و هوایی تقویم المپیک رسانه شطرنج دوومیدانی والیبال بسکتبال سه گانه بدمینتون روانشناسی رقابت فوتبال فدراسیون فوتبال مهدوی کیا پیمان فخری بازی های آسیایی مهدوی کیا رشته ها بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۸۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیر اصلاح قانون شوراها در کشور هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، موسی الرضا حاجی بگلو ظهر دوشنبه در همایش روز ملی شوراها در نیشابور اظهار کرد: هدف از تشکیل شوراها در روستاها و شهرها واگذاری امور روستایی و شهری به مردم است.

وی افزود: لازم است برخی قوانین در رابطه با اختیارات شوراها تغییر پیدا کند تا نحوه کارکرد این نهاد مردمی تأثیرگذار تر باشد.

نایب رئیس شورای عالی استان‌های کشور بیان کرد: ۱۲۰ هزار عضو شورا در کشور داریم و نباید بخاطر تخلف یک عضو شورا در یک منطقه تمام اعضای شورا در استان و کشور را زیر سوال ببریم.

وی ابراز کرد: اعضای شورای روستاها هیچ حق و حقوقی دریافت نمی‌کند و ما پیگیری‌هایی در سطح استان و کشور انجام دادیم اما متأسفانه نهادهای مربوطه برای پرداخت حق جلسه اعضای شوراها همکاری نمی‌کنند.

حاجی بگلو تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم قانون شوراها را در سطح کشور اصلاح کنیم و اکنون از سوی شورای عالی استان‌های کشور پیگیر اصلاح قانون شوراها در کشور هستیم.

رئیس شورای استان خراسان رضوی گفت: طرحی را از سوی شورای عالی استان‌های کشور در حال پیگیری هستیم که هرگونه انتصابی از سوی رئیس جمهور و وزرا در استان‌ها منصوب می‌شوند باید ابتدا تاییدیه شورای استان‌ها را بگیرند.

احیای اقتصاد روستایی باعث رونق تولید کشور می‌شود

همچنین محمد رستمی منتخب مردم نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در همایش روز ملی شورا در فرهنگسرای سیمرغ نیشابور اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی باید انگیزه نوکری و خدمت به مردم را داشته باشند و از سوی دیگر هدفی نیز از خدمت به مردم جهت ارتقای وضعیت منطقه وجود داشته باشد.

وی افزود: احیای اقتصاد روستایی باعث رونق تولید کشور می‌شود و از این رو نقاط قوت، فرصت و تهدید روستاها پایش شود تا شاهد احیای اقتصاد روستایی باشیم.

منتخب مردم نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با شناسایی مشکلات کارخانجات باعث رونق آنها در سال جدید باشیم و اکنون متأسفانه شاهد تعطیلی و نیمه تعطیلی برخی کارخانجات در نیشابور بزرگ هستیم.

کد خبر 6091895

دیگر خبرها

  • احسان اصولی: پیگیر حواله خودرو برای فوتسالیست ها هستیم
  • امیر فخری: کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند
  • پیگیر اصلاح قانون شوراها در کشور هستیم
  • رقیه شجاعی از راهیابی به فینال تفنگ سه وضعیت بازماند
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • «به یادِ ماموستا فخری»
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم