Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه گفت: ایالات متحده آمریکا در منطقه ماندنی نیست چراکه فرهنگ سردار سلیمانی در جامعه حاکم است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، سردار محمدتقی اوصانلو صبح امروز در مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه(س)، گرامی‌داشت 9 دی و شهادت سردار سلیمانی که در محل دادگستری آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: 9 دی روز ارزشمندی برای همه ولایتمداران و همه کسانی بود که دل در راه خدا دارند چون 9 دی به عنوان یوم‌الله مطرح بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در روز 9 دی سال 88، مردم بدون فراخوان خاصی به میدان آمدند و خدا دل‌های مردم را به صحنه آورد و همین شد که توطئه دشمن نقش برآب شد و با وجود اینکه هشت ماه کشور درگیر فتنه و آشوب شد اما در یک روز، مردم مانند سیل خروشان به صحنه آمده و توطئه دشمن را خنثی کردند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه، گفت: در طول حیات انقلاب اسلامی شاهد صحنه‌های بزرگی بوده و حضور مردم در صحنه در هشت سال دفاع مقدس نیز دشمن را مرعوب ساخت در حالی که دشمن گمان می‌کرد با گردان الحسن، می‌توانند خرمشهر را آزاد کند اما هر چه زدند به درب بسته خورد چون موقعیت به صورت فیزیکی ارزیابی کرده بودند.

وی با تاکید بر اینکه منظور از روحیه جهادی، شمشیر و تانک و مسلسل نیست افزود: بی‌شک در هر کاری می‌توان فرهنگ شهید سلیمانی را آویزه گوش و کار خود کرد همانگونه که امام خامنه‌ای فرمودند که شهید سلیمانی یک"فرهنگ" بود و باید این فرهنگ در جای جای کشور ساری و جاری شود.

سردار اوصانلو در ادامه با تاکید بر اینکه فرهنگ جهادی باید در جامعه تداوم یابد بیان کرد: اینکه چفیه امام خامنه‌ای همواره بر روی دوششان است یعنی فرهنگ جهادی باید ادامه داشته باشد و از سوی دیگر باید در فضای تاریک جامعه، عناصر نفوذی را شناخت.

‌پیگیری حقوقی ترور شهید سلیمانی ‌در مجامع ‌بین‌المللی/ انتقام سخت ادامه می‌یابدمقدم‌فر: برای ترویج معنویت و فضائل باید از الگوی حاج قاسم بهره برد/ ماجرای تشرف سردار سلیمانی به ضریح امام رضا (ع)/ انتقام سخت تمام نشده است

وی در ادامه با تاکید بر اینکه آمریکا در منطقه ماندنی نیست گفت: تمام جامعه از فرهنگ سردار سلیمانی و فرهنگ جهاد و مبارزه پر شده و جایی برای ایالات متحده در منطقه باقی نگذاشته است.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی آذربایجان غربی سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۸۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن

سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، سردار بهروز جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان وحجت السلام عربپور نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت هفته معلم با مدیرکل آموزش‌و پرورش استان کرمان دیدار و گفت و گو کردند. 

سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این نشست با تبریک روز معلم گفت: معلمان سربازان گمنامی هستند که در مناطق سخت در حال تعلیم دانش آموزان هستند.

وی افزود: اهمیت معلمی و بحث تربیت آنقدر مهم است که مقام معظم رهبری این قشر را مهم‌ترین قشر دانستند.

سردار نظری تصریح کرد: این نشان دهنده این است که امروز ما وآینده کشورما دست معلمان است و هر چقدر این معلمین بر روی نسل ما کار کنند باعث بازدارندگی عملیات روانی دشمن و باز شدن گره‌های ذهنی نسل حال حاضر می‌شوند.

وی گفت: ما اعلام آمادگی می‌کنیم در تمام برنامه بخصوص بسیج دانش آموزی، راهیان نور، راهیان پیشرفت که باعث باز شدن گره‌های ذهنی دانش آموزان کمک کنیم تا آینده سازان خوب کشور شوند.

سردار نظری افزود: امیدواریم این هم افزایی بین سپاه و آموزش وپروش ادامه داشته باشد تا گام دوم انقلاب را برای نسل جوان محکم‌تر برداریم.

رضایی مدیر  کل آموزش و پرورش استان کرمان با تشکر از حضور سردار نظری و همراهانشان؛ گفت: بین مجموعه آموزش و پرورش و سپاه در سطح کشور و استان هیچ جدایی نیست و آموزش پروش سنگ بنایی توسعه ایران اسلامی است.

وی افزود: هیچ نهادی به اندازه آموزش و پرورش برای کشور نمی‌تواند مهم باشد. 

رضایی بیان کرد: اگر ما بتوانیم مسئله آموزش و پرورش را به عنوان مسئله اول کشور قراردهیم، کشور دیگر به هیچ مشکلی نمی‌خورد.

وی گفت: در بخش بسیج دانش آموزی و معلمی واقعا کار‌های فرهنگی خیلی خوبی صورت گرفته است و به قول امام جمعه استان کرمان، آموزش پرورش استان در ریل انقلاب حرکت می‌کند که در حادثه تروریستی کرمان، ۲۷ دانش آموز شهید، بیش‌از صد دانش آموز مجروح و دو معلم شهید شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند
  • با قرارگاه نور جواب دشمن را می‌دهیم | ثواب این مسئله بیش از ۸ سال جنگ است | افراد باندی با مامورها رفتار نامناسب می‌کنند | تشدید اقدامات در حوزه حجاب
  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند